Najnowsze informacje o bohaterach IV sezonu.
przez ColdHands · Opublikowano · Zaktualizowano
IV Sezon rusza już 25 marca. Oto lista bohaterów, którzy do tej pory pojawili się w wersji beta. Ich umiejętności i statystyki mogą się jeszcze nieznacznie zmienić.
Dane na dzień 07.03.2021.
Bohaterowie legendarni
Akkorog
Pokaż statystyki
INFORMACJE | |
Żywioł | światłość |
Rzadkość | legendarny |
Klasa | strażnik lasu |
Regeneracja many | szybka |
STATYSTYKI | |
Moc | 806 |
Atak | 782 |
Obrona | 772 |
Zdrowie | 1371 |
UMIEJĘTNOŚĆ SPECJALNA | |
Nazwa | Colossal Chops |
Efekt I | Losowo zmienia pozycje wszystkich wrogów. |
Efekt II | Zadaje 280% obrażeń celowi i pobliskim wrogom. |
UMIEJĘTNOŚĆ WRODZONA | |
Zwiększone obrażenia od umiejętności specjalnej - Pierwsze użycie umiejętności specjalnej zadającej obrażenia posiada 30% bonus do obrażeń. |
Aouda
Pokaż statystyki
INFORMACJE | |
Żywioł | światłość |
Rzadkość | legendarny |
Klasa | barbarzyńca |
Regeneracja many | szybka |
STATYSTYKI | |
Moc | 825 |
Atak | 826 |
Obrona | 803 |
Zdrowie | 1334 |
UMIEJĘTNOŚĆ SPECJALNA | |
Nazwa | Blade of Bundelkhand |
Efekt I | Zadaje 435% obrażeń celowi. |
Efekt II | Zadaje 500 dodatkowych obrażeń jeżeli cel ma zwiększone zdrowie. (przykładowo od umiejętności Kashreka w kostiumie czy Heimdalla) |
UMIEJĘTNOŚĆ WRODZONA | |
Zwiększone obrażenia od umiejętności specjalnej - Pierwsze użycie umiejętności specjalnej zadającej obrażenia posiada 30% bonus do obrażeń. |
Captain Nemo
Pokaż statystyki
INFORMACJE | |
Żywioł | ogień |
Rzadkość | legendarny |
Klasa | łotrzyk |
Regeneracja many | szybka |
STATYSTYKI | |
Moc | 825 |
Atak | 842 |
Obrona | 770 |
Zdrowie | 1359 |
UMIEJĘTNOŚĆ SPECJALNA | |
Nazwa | Captain’s Cutlass |
Efekt I | Zadaje 300% obrażeń celowi. |
Efekt II | Zadaje 600% obrażeń jeżeli cel ma na sobie negatywne efekty statusu lub ujemne kumulacje. |
UMIEJĘTNOŚĆ WRODZONA | |
Rozpoczęcie walki z maną - Ten bohater otrzymuje 20% many na początku każdej walki. |
Dr. Moreau
Pokaż statystyki
INFORMACJE | |
Żywioł | mrok |
Rzadkość | legendarny |
Klasa | paladyn |
Regeneracja many | szybka |
STATYSTYKI | |
Moc | 807 |
Atak | 774 |
Obrona | 751 |
Zdrowie | 1439 |
UMIEJĘTNOŚĆ SPECJALNA | |
Nazwa | Blinding Wisdom |
Efekt I | Zadaje 270% obrażeń celowi i pobliskim wrogom. |
Efekt II | Cel oraz pobliscy wrogowie otrzymują -35% do precyzji na czas 3 tur. Dotyczy również ofensywnych umiejętności specjalnych. Czas trwania efektu zostaje zresetowany w przypadku gdy cel został uzdrowiony. |
UMIEJĘTNOŚĆ WRODZONA | |
Redukcja obrażeń od umiejętności specjalnych - Bohater otrzymuje zmniejszone o 20% obrażenia od umiejętności specjalnych. Efekt ten działa trzykrotnie. |
Elizabeth
Pokaż statystyki
INFORMACJE | |
Żywioł | ogień |
Rzadkość | legendarny |
Klasa | mnich |
Regeneracja many | średnia |
STATYSTYKI | |
Moc | 807 |
Atak | 768 |
Obrona | 753 |
Zdrowie | 1448 |
UMIEJĘTNOŚĆ SPECJALNA | |
Nazwa | Parasitic Arachnid |
Efekt I | Zadaje 175% obrażeń wszystkim wrogom. |
Efekt II | Przywołuje pająki-pasożyty dla wszystkich wrogów. Pasożyt zadaje 43% obrażeń co turę. |
Efekt III | Pająk-pasożyt absorbuje leczenie swojego nosiciela, znika w momencie gdy zaabsorbuje minimum 28% maksymalnego zdrowia celu. |
Efekt IV | Pająk-pasożyt zmniejsza regenerację many swojego nosiciela o -24%. Efekt nie może zostać odwołany czarami. |
UMIEJĘTNOŚĆ WRODZONA | |
Zwiększony czas trwania pozytywnych efektów - Pierwsze trzy pozytywne efekty statusu nałożone na bohatera, są dłuższe o jedną turę. |
Garjammal
Pokaż statystyki
INFORMACJE | |
Żywioł | natura |
Rzadkość | legendarny |
Klasa | barbarzyńca |
Regeneracja many | szybka |
STATYSTYKI | |
Moc | 807 |
Atak | 791 |
Obrona | 774 |
Zdrowie | 1349 |
UMIEJĘTNOŚĆ SPECJALNA | |
Nazwa | Flail of Destruction |
Efekt I | Zadaje 430% obrażeń celowi. |
Efekt II | Bohater regeneruje 675 PŻ w ciągu 3 tur. Czas trwania umiejętności zostanie zresetowany, w momencie gdy bohater otrzyma bezpośrednie obrażenia od umiejętności specjalnej. |
UMIEJĘTNOŚĆ WRODZONA | |
Zmniejszony czas trwania negatywnych efektów - Pierwsze trzy negatywne efekty statusu nałożone na bohatera, są krótsze o jedną turę. |
Lepiota
Pokaż statystyki
INFORMACJE | |
Żywioł | mrok |
Rzadkość | legendarny |
Klasa | czarodziej |
Regeneracja many | szybka |
STATYSTYKI | |
Moc | 806 |
Atak | 780 |
Obrona | 778 |
Zdrowie | 1359 |
UMIEJĘTNOŚĆ SPECJALNA | |
Nazwa | Curse of the Abyss |
Efekt I | Zdejmuje wszystkie efekty oraz kumulacje z celu. Również te nieodwoływalne. |
Efekt II | Zadaje 158% obrażeń celowi. |
Efekt III | Cel zamienia się w ducha otchłani: W tej formie cel otrzymuje 88 obrażeń co turę, nie może regenerować many, nie może atakować, nie może używać umiejętności specjalnej. Jest za to odporny na normalne ataki, umiejętności specjalne, efekty statusu i kumulacje. Forma ducha utrzymuje się przez 4 tury. Ostatni wrogi bohater pozostający na polu walki, nie może zostać zamieniony w ducha. |
UMIEJĘTNOŚĆ WRODZONA | |
Redukcja obrażeń od umiejętności specjalnych - Bohater otrzymuje zmniejszone o 20% obrażenia od umiejętności specjalnych. Efekt ten działa trzykrotnie. |
Phileas Fogg
Pokaż statystyki
INFORMACJE | |
Żywioł | natura |
Rzadkość | legendarny |
Klasa | wojownik |
Regeneracja many | szybka |
STATYSTYKI | |
Moc | 807 |
Atak | 832 |
Obrona | 727 |
Zdrowie | 1339 |
UMIEJĘTNOŚĆ SPECJALNA | |
Nazwa | Jab of a Gentleman |
Efekt I | Zdejmuje pozytywne efekty z celu. |
Efekt II | Zadaje 420% obrażeń celowi. |
Efekt III | Cel otrzymuje -54% do obrony przeciwko naturze przez 4 tury. |
UMIEJĘTNOŚĆ WRODZONA | |
Redukcja obrażeń od umiejętności specjalnych - Bohater otrzymuje zmniejszone o 20% obrażenia od umiejętności specjalnych. Efekt ten działa trzykrotnie. |
Prof. Lidenbrock
Pokaż statystyki
INFORMACJE | |
Żywioł | światłość |
Rzadkość | legendarny |
Klasa | kleryk |
Regeneracja many | wolna |
STATYSTYKI | |
Moc | 806 |
Atak | 745 |
Obrona | 807 |
Zdrowie | 1394 |
UMIEJĘTNOŚĆ SPECJALNA | |
Nazwa | Glaring Grace |
Efekt I | Dezaktywuje efekty ze statusu wszystkich sojuszników. |
Efekt II | Zwiększa zdrowie sojuszników o 200. Jeżeli zdrowie przekracza maksymalny poziom PŻ, zostaje dodane jako tymczasowe PŻ. |
Efekt III | W ciągu 4 tur zwiększa zdrowie sojuszników o 600. Jeżeli cel w tym czasie otrzyma negatywne efekty statusu, czas trwania tej umiejętności zostanie zresetowany. |
UMIEJĘTNOŚĆ WRODZONA | |
Rozpoczęcie walki z maną - Ten bohater otrzymuje 20% many na początku każdej walki. |
Russula
Pokaż statystyki
INFORMACJE | |
Żywioł | lód |
Rzadkość | legendarny |
Klasa | łotrzyk |
Regeneracja many | bardzo szybka |
STATYSTYKI | |
Moc | 807 |
Atak | 793 |
Obrona | 782 |
Zdrowie | 1328 |
UMIEJĘTNOŚĆ SPECJALNA | |
Nazwa | Vengeful Backstab |
Efekt I | Zadaje 280% obrażeń celowi. |
Efekt II | Bohater "ukrywa się". W tej formie bohater nie może otrzymywać nowych efektów statusu czy kumulacji. Wszelkie obrażenia są zmniejszone o 30%. W momencie gdy bohater skończy się ukrywać, zadaje 277 obrażeń wszystkim wrogom, którzy użyli umiejętności specjalnych. (podczas ukrywania się bohatera). |
UMIEJĘTNOŚĆ WRODZONA | |
Zmniejszony czas trwania negatywnych efektów - Pierwsze trzy negatywne efekty statusu nałożone na bohatera, są krótsze o jedną turę. |
Zenobia
Pokaż statystyki
INFORMACJE | |
Żywioł | ogień |
Rzadkość | legendarny |
Klasa | mnich |
Regeneracja many | średnia |
STATYSTYKI | |
Moc | 826 |
Atak | 846 |
Obrona | 776 |
Zdrowie | 1347 |
UMIEJĘTNOŚĆ SPECJALNA | |
Nazwa | Dual Sting |
Efekt I | Zadaje 320% obrażeń wrogom na skraju formacji przeciwników. Jeżeli pozostał tylko jeden wróg, obrażenia zostaną podwojone. |
Efekt II | Wszystkie tarcze ognia obecne na planszy zostają ulepszone. Ulepszone tarcze dają +64% do ataku gdy są używane przez stronę atakującą i -57% do ataku gdy są używane przez stronę broniącą. |
UMIEJĘTNOŚĆ WRODZONA | |
Zwiększony czas trwania pozytywnych efektów - Pierwsze trzy poztywne efekty statusu nałożone na bohatera, są dłuższe o jedną turę. |
Bohaterowie epiccy
Griffin
Pokaż statystyki
INFORMACJE | |
Żywioł | światłość |
Rzadkość | epicki |
Klasa | łotrzyk |
Regeneracja many | szybka |
STATYSTYKI | |
Moc | 677 |
Atak | 739 |
Obrona | 639 |
Zdrowie | 1109 |
UMIEJĘTNOŚĆ SPECJALNA | |
Nazwa | Invisible Strike |
Efekt I | Zadaje 340% obrażeń celowi. |
Efekt II | Atak zawsze omija kontratak oraz odbicie. |
UMIEJĘTNOŚĆ WRODZONA | |
Zwiększone obrażenia od umiejętności specjalnej - Pierwsze użycie umiejętności specjalnej zadającej obrażenia posiada 30% bonus do obrażeń. |
Mack
Pokaż statystyki
INFORMACJE | |
Żywioł | ogień |
Rzadkość | epicki |
Klasa | wojownik |
Regeneracja many | średnia |
STATYSTYKI | |
Moc | 677 |
Atak | 646 |
Obrona | 686 |
Zdrowie | 1247 |
UMIEJĘTNOŚĆ SPECJALNA | |
Nazwa | Hafling’s Wit |
Efekt I | Bohater i pobliscy sojusznicy kontratakują z siłą 125% otrzymanych obrażeń przez 4 tury. |
Efekt II | Bohater i pobliscy sojusznicy otrzymują +25% do ataku na czas 4 tur. |
UMIEJĘTNOŚĆ WRODZONA | |
Zwiększony czas trwania pozytywnych efektów - Pierwsze trzy pozytywne efekty statusu nałożone na bohatera, są dłuższe o jedną turę. |
Rokkamush
Pokaż statystyki
INFORMACJE | |
Żywioł | ogień |
Rzadkość | epicki |
Klasa | barbarzyńca |
Regeneracja many | szybka |
STATYSTYKI | |
Moc | 677 |
Atak | 707 |
Obrona | 658 |
Zdrowie | 1147 |
UMIEJĘTNOŚĆ SPECJALNA | |
Nazwa | Blind Range |
Efekt I | Zadaje 200% obrażeń wszystkim wrogom. Każde uderzenia posiada 50% szans na trafienie. |
Efekt II | Wszyscy wrogowie, którzy zostali trafieni otrzymują 180 obrażeń od krwawienia w ciągu 4 tur. Efekt ten kumuluje się z innymi tego typu. |
UMIEJĘTNOŚĆ WRODZONA | |
Zmniejszony czas trwania negatywnych efektów - Pierwsze trzy negatywne efekty statusu nałożone na bohatera, są krótsze o jedną turę. |
Tettukh
Pokaż statystyki
INFORMACJE | |
Żywioł | natura |
Rzadkość | epicki |
Klasa | mnich |
Regeneracja many | średnia |
STATYSTYKI | |
Moc | 677 |
Atak | 663 |
Obrona | 667 |
Zdrowie | 1241 |
UMIEJĘTNOŚĆ SPECJALNA | |
Nazwa | Grippling Graple |
Efekt I | Zadaje 320% obrażeń celowi. |
Efekt II | Cel zostaje wyciszony na czas 4 tur. (nie może używać umiejętności specjalnej) |
Efekt III | Cel otrzymuje 100 obrażeń od zatrucia w ciągu 4 tur. |
UMIEJĘTNOŚĆ WRODZONA | |
Redukcja obrażeń od umiejętności specjalnych - Bohater otrzymuje zmniejszone o 20% obrażenia od umiejętności specjalnych. Efekt ten działa trzykrotnie. |
Zila Lei
Pokaż statystyki
INFORMACJE | |
Żywioł | lód |
Rzadkość | epicki |
Klasa | łotrzyk |
Regeneracja many | szybka |
STATYSTYKI | |
Moc | 677 |
Atak | 677 |
Obrona | 652 |
Zdrowie | 1234 |
UMIEJĘTNOŚĆ SPECJALNA | |
Nazwa | Swift Dash |
Efekt I | Zadaje 185% obrażeń wrogom na skraju formacji przeciwników. Jeżeli pozostał tylko jeden wróg, obrażenia zostaną podwojone. |
Efekt II | Wrogowie na skraju formacji przeciwnika o otrzymują -34% do obrony na czas 3 tur. |
UMIEJĘTNOŚĆ WRODZONA | |
Zwiększone obrażenia od umiejętności specjalnej - Pierwsze użycie umiejętności specjalnej zadającej obrażenia posiada 30% bonus do obrażeń. |
Bohaterowie rzadcy
Helo
Pokaż statystyki
INFORMACJE | |
Żywioł | lód |
Rzadkość | rzadki |
Klasa | druid |
Regeneracja many | średnia |
STATYSTYKI | |
Moc | 478 |
Atak | 457 |
Obrona | 505 |
Zdrowie | 799 |
UMIEJĘTNOŚĆ SPECJALNA | |
Nazwa | Healthiest Catch |
Efekt I | Regeneruje 32% zdrowia wszystkich sojuszników. |
Efekt II | Dezaktywuje efekty ze statusu wszystkich sojuszników. |
UMIEJĘTNOŚĆ WRODZONA | |
Zwiększony czas trwania pozytywnych efektów - Pierwsze trzy poztywne efekty statusu nałożone na bohatera, są dłuższe o jedną turę. |
Gramps
Pokaż statystyki
INFORMACJE | |
Żywioł | natura |
Rzadkość | rzadki |
Klasa | kleryk |
Regeneracja many | wolna |
STATYSTYKI | |
Moc | 478 |
Atak | 448 |
Obrona | 514 |
Zdrowie | 804 |
UMIEJĘTNOŚĆ SPECJALNA | |
Nazwa | Elder’s Remedy |
Efekt I | Każdy poległy sojusznik ma 33% szans na wskrzeszenie z 23% PŻ. |
Efekt II | Wszyscy sojusznicy regenerują niewielką ilość many przez 4 tury. |
UMIEJĘTNOŚĆ WRODZONA | |
Redukcja obrażeń od umiejętności specjalnych - Bohater otrzymuje zmniejszone o 20% obrażenia od umiejętności specjalnych. Efekt ten działa trzykrotnie. |
Morris
Pokaż statystyki
INFORMACJE | |
Żywioł | mrok |
Rzadkość | rzadki |
Klasa | wojownik |
Regeneracja many | średnia |
STATYSTYKI | |
Moc | 478 |
Atak | 507 |
Obrona | 483 |
Zdrowie | 721 |
UMIEJĘTNOŚĆ SPECJALNA | |
Nazwa | Dig a Hole |
Efekt I | Bohater odwołuje swoje wszystkie efekty statusu oraz kumulacji. Również te nieodwoływalne. |
Efekt II | Bohater wykopuje dziurę i chowa się w niej na czas 2 tur. |
Efekt III | Bohater w tym czasie nie może regenerować many, jest za to odporny na zwykłe ataki, umiejętności specjalne oraz efekty statusu. |
Efekt IV | Po upływie dwóch tur, bohater wyskakuje z dziury i uderza losowego wroga, zadając mu 223 obrażeń. Trafiony cel nie może regenerować many przez 2 tury. |
UMIEJĘTNOŚĆ WRODZONA | |
Zmniejszony czas trwania negatywnych efektów - Pierwsze trzy negatywne efekty statusu nałożone na bohatera, są krótsze o jedną turę. |
Poppy
Pokaż statystyki
INFORMACJE | |
Żywioł | światłość |
Rzadkość | rzadki |
Klasa | strażnik lasu |
Regeneracja many | szybka |
STATYSTYKI | |
Moc | 478 |
Atak | 497 |
Obrona | 453 |
Zdrowie | 804 |
UMIEJĘTNOŚĆ SPECJALNA | |
Nazwa | Ricocheting Bolt |
Efekt I | Zadaje 300% obrażeń celowi. |
Efekt II | Uderzenie ma 42% szans by uderzyć również innych wrogów (maksymalnie trzech). Dodatkowe uderzenia zadają zmniejszone obrażenia. |
UMIEJĘTNOŚĆ WRODZONA | |
Zwiększone obrażenia od umiejętności specjalnej - Pierwsze użycie umiejętności specjalnej zadającej obrażenia posiada 30% bonus do obrażeń. |
Vollermork
Pokaż statystyki
INFORMACJE | |
Żywioł | ogień |
Rzadkość | rzadki |
Klasa | paladyn |
Regeneracja many | wolna |
STATYSTYKI | |
Moc | 478 |
Atak | 476 |
Obrona | 514 |
Zdrowie | 738 |
UMIEJĘTNOŚĆ SPECJALNA | |
Nazwa | Parasitic Infection |
Efekt I | Przywołuje robaki-pasożyty dla wszystkich wrogów. Pasożyt zadaje 32% obrażeń co turę. |
Efekt II | Robak-pasożyt absorbuje leczenie swojego nosiciela, znika w momencie gdy zaabsorbuje minimum 16% maksymalnego zdrowia celu. |
UMIEJĘTNOŚĆ WRODZONA | |
brak informacji |
Bardzo mocne karty. Niektóre chyba nawet za mocne.
Mocne karty to wincyj pinindzy xd Wielorybki będą losować 🐳
Tych błędów już tyle, jakby się firma z tą grą zwijała. To możliwe w ogóle?
Mi wgl gra sie nie zalacza…
Chyba trzeba kończyć z tą grą bo właśnie otworzyłem czerwoną skrzynkę i to są jakieś jaja!
Drugi dzień problem z grą
a zrobiliście to co napisali na oficjalnym forum?
To do this:
Wystarczy poczekać….i wszystko hula jak należy…. Gra uczy cierpliwości i wytrwałości jakiej widzę Wam brakuje.
Postacie 5* wpadają z czasem – trzeba cierpliwie czekać…
Błędy naprawiają – trzeba cierpliwie czekać….
Ze skrzynek wpadają ciekawe fanty – trzeba cierpliwie czekać….
No ale nauczeni jesteście „…już, teraz, szybko… bo ja chcę….” i zaczyna się marudzenie, że kasa, że gra się zwija i tak dalej…. Marudy jesteście i tyle he he