Klasy bohaterów i talenty
Klasy bohaterów umożliwiają ulepszenie bohaterów, którzy osiągnęli maksymalny poziom postaci oraz umiejętności specjalnej. W zależności od klasy bohatera – może on rozwinąć jeden konkretny rodzaj talentu. Ulepszeniu ulegają również statystyki bohatera (atak, obrona, zdrowie, moc) poprzez rozwijanie siatki talentów. Do ulepszania siatki talentów potrzebne są symbole klas, żywność oraz żelazo. Rozdane wcześniej symbole klas można odzyskać w dwojaki sposób. Płacąc konkretną ilość diamentów można zresetować drzewko bohatera i odzyskać 95% symboli. Alternatywą jest użycie bardzo cennego przedmiotu Zresetuj Symbol, który zwraca 100% zużytych symboli klas.
Każdy bohater posiada jedną konkretną klasę, której nie można zmienić. To właśnie od klasy zależy jaki rodzaj talentu uzyska nasz czempion. W tabeli podano pierwsze poziomy tych talentów (po maksymalnym ulepszeniu ich szanse na aktywacje rosną pięciokrotnie).
Klasa | Talent | Opis |
Barbarzyńca | Rana | +6% szans na wystąpienie krwawienia z dowolnego ataku normalnego. Efekt zadaje 60% obrażeń pochodzących z ataku normalnego przez 5 tur. Efekt kumuluje się. |
Strażnik Lasu | Przebicie | 5% szans na ominięcie efektów obronnych podczas ataku. Dotyczy to równiez kontrataku. |
Paladyn | Ochrona | +5% szans na +25% do obrony przez 2 tury po odniesieniu obrażeń. Efekt aktywowany jest pod koniec tury. |
Mnich | Opór | +6% szans na odporność na dolegliwości ze statusu. |
Czarnoksiężnik | Klątwa | +5% więcej szans na zadanie +15% dodatkowych obrażeń za każdy aktywny efekt wrogów. Dodatkowe obrażenia dotyczą zarówno ataków normalnych, jak i umiejętności specjalnych. |
Czarodziej | Zwłoka | +3% szans na -50% do regeneracji many przez 2 tury po zadaniu obrażeń. Efekt aktywowany jest pod koniec tury. |
Kleryk | Tarcza Many | +7% szansy na odparcie efektów umniejszających manę lub blokujących umiejętności specjalne. |
Łotrzyk | Unik | +4% szansy na uniknięcie bezpośrednich obrażeń od umiejętności specjalnych. |
Wojownik | Odrodzenie | +6% szans na odrodzenie z 1PŻ po śmiertelnym ataku. Odrodzenie aktywowane jest pod koniec tury. |
Druid | Kompan | +3% szans na wezwanie kolczastego pomocnika po odniesieniu obrażeń. Efekt aktywowany jest pod koniec tury. |
Najnowsze komentarze