Max HP wkrótce 🙂
Klasyczni tytani
TYTANI OGNIA | |||
Smok Popielec 1-4 OGNISTY ODDECH • Zadaje 100% obrażeń wszystkim przeciwnikom. | |||
Wściekła Hydra MAX HP: 5,500,000 3-6 OGNISTY ODDECH • Zadaje 100% obrażeń wszystkim przeciwnikom. | |||
Smok Ogniomiot MAX HP: 5,500,000 5-8 KULA OGNIA • Zadaje 110% obrażeń wszystkim przeciwnikom. • Wszyscy przeciwnicy otrzymują X obrażeń (skalowalny) przez 6 tur. | |||
Smok Wulkaniczny MAX HP: 5,500,000 7-10 KULA OGNIA • Zadaje 110% obrażeń wszystkim przeciwnikom. • Wszyscy przeciwnicy otrzymują X obrażeń (wartość zależna od poziomu tytana) przez 6 tur. | |||
Płomienny Olbrzym MAX HP: 5,500,000 10-14 KULA OGNIA • Zadaje 120% obrażeń wszystkim przeciwnikom. • Wszyscy przeciwnicy otrzymują X obrażeń (skalowalny) przez 6 tur. | |||
TYTANI NATURY | |||
Szmaragdowy Smok MAX HP: 5,500,000 1-4 SZAŁOROŚL • Zadaje 100% obrażeń wszystkim przeciwnikom. | |||
Król Goblinów MAX HP: 5,500,000 3-6 SZAŁOROŚL • Zadaje 100% obrażeń wszystkim przeciwnikom. | |||
Smok Truciciel MAX HP: 5,500,000 5-8 PNĄCZE • Zadaje 140% obrażeń wszystkim przeciwnikom. • Wszyscy wrogowie otrzymują -20% do ataku przez 6 tur. | |||
Królowa Meduz MAX HP: 5,500,000 7-10 PNĄCZE • Zadaje 150% obrażeń wszystkim przeciwnikom. • Wszyscy wrogowie otrzymują -20% do ataku przez 6 tur. | |||
Krystaliczny Kolos MAX HP: 5,500,000 10-14 KRYSTALICZNY CIOS • Zadaje 120% obrażeń wszystkim przeciwnikom. • Wszyscy wrogowie otrzymują -25% do ataku przez 6 tur. | |||
TYTANI LODU | |||
Wodny Smok MAX HP: 5,500,000 1-4 ZAMIEĆ • Zadaje 100% obrażeń wszystkim przeciwnikom. | |||
Pierwotna Jaszczurka MAX HP: 5,500,000 3-6 ZAMIEĆ • Zadaje 100% obrażeń wszystkim przeciwnikom. | |||
Lodowcowy Mamut MAX HP: 5,500,000 5-8 ZAMIEĆ • Zadaje 95% obrażeń wszystkim przeciwnikom. • Wszyscy wrogowie otrzymują -20% do obrony przez 6 tur. | |||
Kraken MAX HP: 5,500,000 7-10 ZAMIEĆ • Zadaje 95% obrażeń wszystkim przeciwnikom. • Wszyscy wrogowie otrzymują -20% do obrony przez 6 tur. | |||
TYTANI MROKU | |||
Smok Nocy MAX HP: 5,500,000 1-4 UDERZENIE PRÓŻNIĄ • Zadaje 100% obrażeń wszystkim przeciwnikom. | |||
Pan Demonów MAX HP: 5,500,000 3-6 UDERZENIE PRÓŻNIĄ • Zadaje 100% obrażeń wszystkim przeciwnikom. | |||
Smok Grozy MAX HP: 5,500,000 5-8 TOKSYCZNE PUŁAPKI • Zadaje 110% obrażeń wszystkim przeciwnikom. • Wszyscy przeciwnicy otrzymują X obrażeń (skalowalny) przez 6 tur. | |||
Onyksowy Smok MAX HP: 5,500,000 7-10 UDERZENIE PRÓŻNIĄ • Zadaje 100% obrażeń wszystkim przeciwnikom. | |||
TYTANI ŚWIATŁOŚCI | |||
Smok Kamiennoskóry MAX HP: 5,500,000 1-4 TOKSYCZNE PUŁAPKI • Zadaje 100% obrażeń wszystkim przeciwnikom. • Wszyscy przeciwnicy otrzymują X obrażeń (skalowalny) przez 6 tur. | |||
Starożytny Kolos MAX HP: 5,500,000 3-6 GROM Z JASNEGO NIEBA • Zadaje 100% obrażeń wszystkim przeciwnikom. | |||
Smok Tajfun MAX HP: 5,500,000 5-8 OŚLEPIAJĄCA KLĄTWA • Zadaje 110% obrażeń wszystkim przeciwnikom. • Wszyscy wrogowie otrzymują -21% precyzji przez 4 tury. Ryzyko nietrafienia dotyczy również ofensywnych umiejętności specjalnych. | |||
Smok Cesarski MAX HP: 5,500,000 7-10 OŚLEPIAJĄCA KLĄTWA • Zadaje 100% obrażeń wszystkim przeciwnikom. • Wszyscy wrogowie otrzymują -21% precyzji przez 4 tury. Ryzyko nietrafienia dotyczy również ofensywnych umiejętności specjalnych. | |||
Opancerzona Hydra MAX HP: 5,500,000 10-14 OŚLEPIAJĄCA KLĄTWA • Zadaje 120% obrażeń wszystkim przeciwnikom. • Wszyscy wrogowie otrzymują -26% precyzji przez 6 tur. Ryzyko nietrafienia dotyczy również ofensywnych umiejętności specjalnych. |
Rzadcy tytani
RZADKI TYTAN OGNIA | |||
Starożytny Tygrys 5-12 SOBOLI DŹGACZ • Zadaje 200% obrażeń celowi i pobliskim wrogom. • Cel i pobliscy wrogowie otrzymują -10% regeneracji many przez 5 tur. • Tytan kontratakuje z siłą 60% otrzymanych obrażeń przez 5 tur. BARIERA OGNIA Tytan odporny na ataki bohaterów ognia. Odbija 100% obrażeń zadanych przez bohaterów ognia. | |||
RZADKI TYTAN NATURY | |||
Smoczy Kogut MAX HP: 5,500,000 5-12 KRUSZĄCY KRZYK • Zadaje 200% obrażeń celowi i pobliskim wrogom. • Cel i pobliscy wrogowie otrzymują -40% do ataku przez 5 tur. • Tytan staje się odporny na nowe dolegliwości ze statusu przez 5 tur. BARIERA NATURY Tytan odporny na ataki bohaterów natury. Odbija 100% obrażeń zadanych przez bohaterów natury. | |||
RZADKI TYTAN LODU | |||
Jednorożec Burzy MAX HP: 5,500,000 5-12 RÓG Z ADAMANTIUM • Zadaje 200% obrażeń celowi i pobliskim wrogom. • Tytan otrzymuje +60% do obrony przeciwko umiejętnościom specjalnym przez 5 tur. • Dezaktywuje wszystkie efekty wrogów. BARIERA LODU Tytan odporny na ataki bohaterów lodu. Odbija 100% obrażeń zadanych przez bohaterów lodu. | |||
RZADKI TYTAN MROKU | |||
Królowa Harpii MAX HP: 5,500,000 5-12 SZPON HARPII • Zadaje 200% obrażeń celowi i pobliskim wrogom. • Cel i pobliscy wrogowie otrzymują X obrażeń (skalowalny) przez 5 tur. • Tytan otrzymuje +22% szans na uderzenie krytyczne przez 5 tur. BARIERA MROKU Tytan odporny na ataki bohaterów mroku. Odbija 100% obrażeń zadanych przez bohaterów mroku. | |||
RZADKI TYTAN ŚWIATŁOŚCI | |||
Gryfon Alfa MAX HP: 5,500,000 5-12 SKRZYDŁA MOCY • Zadaje 200% obrażeń celowi i pobliskim wrogom. • Cel i pobliscy wrogowie otrzymują -42% do obrony przez 5 tur. • Tytan otrzymuje +42% do obrony przez 5 tur. BARIERA ŚWIATŁOŚCI Tytan odporny na ataki bohaterów światłości Odbija 100% obrażeń zadanych przez bohaterów światłości. |
Najnowsze komentarze