Laboratorium Alchemiczne

Laboratorium Alchemiczne

Zaktualizowane Laboratorium Alchemiczne posiada teraz 10 nowych schematów tworzenia. Na każdy poziom budynku przypadają po dwa schematy, co łącznie daje ilość 20 schematów. Niestety każdy schemat trzeba odblokować indywidualnie, schematy na tym samym poziomie budynku są traktowane jako osobne. Każda transmutacja (tak nazywa się proces tworzenia w laboratorium) oprócz przedmiotów produkuje również określoną ilość Alkashardów. Po uzbieraniu tysiąca można je wymienić na nagrody:

  •  1x 3* materiał do ulepszeń niedostępny z mapy (dwa losowe)
  • CZASAMI 1x 4* materiał do ulepszeń (szanse około 5-10%)
  • 10 talentów (dwie losowe klasy do wybrania)
  • 5 artefaktów z leśniczówki (dwa losowe do wybrania)

Tabela, która uzmysłowi nieco czym są materiały do wykonywania artefaktów, artefakty bitewne oraz materiały do ulepszeń bohaterów:

  • Materiały do wykonywania artefaktów znajdziemy w grze w SAKWA -> MATERIAŁY -> zakładka WYKONYWANIE
  • Artefakty bitewne SAKWA -> zakładka BITWA
  • Materiały do ulepszeń bohaterów SAKWA -> MATERIAŁY -> zakładka ULEPSZENIE
Koszty budowy laboratorium

(1 poziom  to konwersja z dowolnie wybranego przez nas budynku)

Poziom 1 budynku

Schemat 1A: Transmutuj 1* materiały do wykonywania artefaktów w INNE 1* materiały do wykonywania artefaktów

PRZYKŁAD TRANSMUTACJI: 

  • Wynalezienie schematu: 510k żywności, 1 dzień 0 godz.
  • Koszt transmutacji: 4x 1* materiały do wykonywania artefaktów + 4000 żywności.
  • Czas transmutacji: 1 godz.
  • Wykonanie: 1x 1* materiał do wykonywania artefaktów

ALKASHARDY

  • Wyprodukowane Alkashardy: 2
  • Koszt boosta: 1 diament
  • Dodatkowe Alkashardy za boosta: 1

Podsumowanie: Ten schemat oferuje 100% szans na wyprodukowanie 1* materiału do wykonywania artefaktów. Transmutacja nigdy nie wyprodukuje takiego samego przedmiotu, jaki został do niej użyty. Dlatego też odpowiednio dobierając składniki można zmniejszyć nieco pulę uzyskiwanych przedmiotów.

Schemat 1B: Transmutuj 1* materiały do wykonywania artefaktów w 2* materiały do wykonywania artefaktów

PRZYKŁAD TRANSMUTACJI: 

  • Wynalezienie schematu: 652k żywności, 1 dzień 0 godz.
  • Koszt transmutacji: 12x 1* materiały do wykonywania artefaktów + 1800 żywności.
  • Czas transmutacji: 1 godz.
  • Wykonanie: 1x 2* materiał do wykonywania artefaktów.

ALKASHARDY

  • Wyprodukowane Alkashardy: 2
  • Koszt boosta: 1 diament
  • Dodatkowe Alkashardy za boosta: 1

Podsumowanie: Ten schemat oferuje 100% szans na wyprodukowanie 2* materiału do wykonywania artefaktów.

Poziom 2 budynku

Schemat 2A: Transmutuj 1* artefakty bitewne w INNE 1* artefakty bitewne

PRZYKŁAD TRANSMUTACJI: 

  • Wynalezienie schematu: 729k żywności, 1 dzień 0 godz.
  • Koszt transmutacji: 4x 1* artefakty bitewne + 10 000 żywności.
  • Czas transmutacji: 2 godz.
  • Wykonanie: 1x 1* artefakt bitewny

ALKASHARDY

  • Wyprodukowane Alkashardy: 4
  • Koszt boosta: 1 diament
  • Dodatkowe Alkashardy za boosta: 2

Podsumowanie: Ten schemat oferuje 100% szans na wyprodukowanie 1* artefaktu bitewnego. Transmutacja nigdy nie wyprodukuje takiego samego przedmiotu, jaki został do niej użyty. Dlatego też odpowiednio dobierając składniki można zmniejszyć nieco pulę uzyskiwanych przedmiotów.

Schemat 2B: Transmutuj 1* artefakty bitewne w 2* artefakty bitewne

PRZYKŁAD TRANSMUTACJI: 

  • Wynalezienie schematu: 897k żywności, 1 dzień 0 godz.
  • Koszt transmutacji: 10x 1* artefakty bitewne + 3600 żywności.
  • Czas transmutacji: 2 godz.
  • Wykonanie: 1x 2* artefakt bitewny

ALKASHARDY

  • Wyprodukowane Alkashardy: 4
  • Koszt boosta: 1 diament
  • Dodatkowe Alkashardy za boosta: 2

Podsumowanie: Ten schemat oferuje 100% szans na wyprodukowanie 2* artefaktu bitewnego.

Poziom 3 budynku

Schemat 3A: Transmutuj 1* materiały do ulepszeń bohaterów w INNE 1* materiały do ulepszeń bohaterów

PRZYKŁAD TRANSMUTACJI: 

  • Wynalezienie schematu: 998k żywności, 1 dzień 0 godz.
  • Koszt transmutacji: 4x 1* materiały do ulepszeń bohaterów + 15 500 żywności.
  • Czas transmutacji: 3 godz.
  • Wykonanie: 1x 1* materiał do ulepszeń bohaterów

ALKASHARDY

  • Wyprodukowane Alkashardy: 7
  • Koszt boosta: 1 diament
  • Dodatkowe Alkashardy za boosta: 2

Podsumowanie: Ten schemat oferuje 100% szans na wyprodukowanie 1* materiału do ulepszeń bohaterów. Transmutacja nigdy nie wyprodukuje takiego samego przedmiotu, jaki został do niej użyty. Dlatego też odpowiednio dobierając składniki można zmniejszyć nieco pulę uzyskiwanych przedmiotów.

Schemat 3B: Transmutuj 1* materiały do ulepszeń bohaterów w 2* materiały do ulepszeń bohaterów

PRZYKŁAD TRANSMUTACJI: 

  • Wynalezienie schematu: 1199k żywności, 1 dzień 0 godz.
  • Koszt transmutacji: 18x 1* materiały do ulepszeń bohaterów + 7000 żywności.
  • Czas transmutacji: 3 godz.
  • Wykonanie: 1x 2* materiał do ulepszeń bohaterów

ALKASHARDY

  • Wyprodukowane Alkashardy: 7
  • Koszt boosta: 1 diament
  • Dodatkowe Alkashardy za boosta: 2

Podsumowanie: Ten schemat oferuje 100% szans na wyprodukowanie 2* materiału do ulepszeń bohaterów.

Poziom 4 budynku

Schemat 4A: Transmutuj 2* materiały do wykonywania artefaktów w inne 2* materiały do wykonywania artefaktów

PRZYKŁAD TRANSMUTACJI: 

  • Wynalezienie schematu: 1232k żywności, 3 dni 0 godz.
  • Koszt transmutacji: 4x 2* materiały do wykonywania artefaktów + 32 000 żywności.
  • Czas transmutacji: 6 godz.
  • Wykonanie: 1x 2* materiał do wykonywania artefaktów

ALKASHARDY

  • Wyprodukowane Alkashardy: 15
  • Koszt boosta: 3 diament
  • Dodatkowe Alkashardy za boosta: 6

Podsumowanie: Ten schemat oferuje 100% szans na wyprodukowanie 2* materiału do wykonywania artefaktów. Transmutacja nigdy nie wyprodukuje takiego samego przedmiotu, jaki został do niej użyty. Dlatego też odpowiednio dobierając składniki można zmniejszyć nieco pulę uzyskiwanych przedmiotów.

Schemat 4B: Transmutuj 2* materiały do wykonywania artefaktów w 3* materiały do wykonywania artefaktów

PRZYKŁAD TRANSMUTACJI: 

  • Wynalezienie schematu: 1409k żywności, 3 dni 0 godz.
  • Koszt transmutacji: 8x 2* materiały do wykonywania artefaktów + 15 000 żywności.
  • Czas transmutacji: 6 godz.
  • Wykonanie: 1x 3* materiał do wykonywania artefaktów

ALKASHARDY

  • Wyprodukowane Alkashardy: 15
  • Koszt boosta: 3 diament
  • Dodatkowe Alkashardy za boosta: 6

Podsumowanie: Ten schemat oferuje 100% szans na wyprodukowanie 3* materiału do wykonywania artefaktów.

Poziom 5 budynku

Schemat 5A: Transmutuj 2* artefakty bitewne w inne 2* artefakty bitewne

PRZYKŁAD TRANSMUTACJI: 

  • Wynalezienie schematu: 1511k żywności, 3 dni 0 godz.
  • Koszt transmutacji: 4x 2* artefakty bitewne + 67 000 żywności.
  • Czas transmutacji: 12 godz.
  • Wykonanie: 1x 2* artefakt bitewny

ALKASHARDY

  • Wyprodukowane Alkashardy: 30
  • Koszt boosta: 5 diament
  • Dodatkowe Alkashardy za boosta: 12

Podsumowanie: Ten schemat oferuje 100% szans na wyprodukowanie 2* artefaktu bitewnego. Transmutacja nigdy nie wyprodukuje takiego samego przedmiotu, jaki został do niej użyty. Dlatego też odpowiednio dobierając składniki można zmniejszyć nieco pulę uzyskiwanych przedmiotów.

Schemat 5B: Transmutuj 2* artefakty bitewne w 3* artefakty bitewne

PRZYKŁAD TRANSMUTACJI: 

  • Wynalezienie schematu: 1625k żywności, 3 dni 0 godz.
  • Koszt transmutacji: 7x 2* artefakty bitewne + 30 000 żywności.
  • Czas transmutacji: 12 godz.
  • Wykonanie: 1x 3* artefakt bitewny

ALKASHARDY

  • Wyprodukowane Alkashardy: 30
  • Koszt boosta: 5 diament
  • Dodatkowe Alkashardy za boosta: 12

Podsumowanie: Ten schemat oferuje 100% szans na wyprodukowanie 3* artefaktu bitewnego.

Poziom 6 budynku

Schemat 6A: Transmutuj 2* materiały do ulepszeń bohaterów w inne 2* materiały do ulepszeń bohaterów

PRZYKŁAD TRANSMUTACJI: 

  • Wynalezienie schematu: 1839k żywności, 3 dni 0 godz.
  • Koszt transmutacji: 4x 2* materiały do ulepszeń bohaterów + 93 300 żywności.
  • Czas transmutacji: 15 godz.
  • Wykonanie: 1x 2* materiał do ulepszeń bohaterów

ALKASHARDY

  • Wyprodukowane Alkashardy: 41
  • Koszt boosta: 7 diamentów
  • Dodatkowe Alkashardy za boosta: 14

Podsumowanie: Ten schemat oferuje 100% szans na wyprodukowanie 2* materiału do ulepszeń bohaterów. Transmutacja nigdy nie wyprodukuje takiego samego przedmiotu, jaki został do niej użyty. Dlatego też odpowiednio dobierając składniki można zmniejszyć nieco pulę uzyskiwanych przedmiotów.

Schemat 6B: Transmutuj 2* materiały do ulepszeń bohaterów w 3* materiały do ulepszeń bohaterów

PRZYKŁAD TRANSMUTACJI: 

  • Wynalezienie schematu: 1951k żywności, 3 dni 0 godz.
  • Koszt transmutacji: 15x 2* materiały do ulepszeń bohaterów + 45 000 żywności.
  • Czas transmutacji: 15 godz.
  • Wykonanie: 1x 3* materiał do ulepszeń bohaterów (DOSTĘPNY Z MAPY!)

ALKASHARDY

  • Wyprodukowane Alkashardy: 41
  • Koszt boosta: 7 diamentów
  • Dodatkowe Alkashardy za boosta: 14

Podsumowanie: Ten schemat oferuje 100% szans na wyprodukowanie 3* materiału do ulepszeń bohaterów. Wyprodukowany przedmiot będzie dostępny z mapy, czyli jeden z tych: podręcznik walki, kolczuga, kozaki, futerał.

Poziom 7 budynku

Schemat 7A: Transmutuj 3* materiały do wykonywania artefaktów inne 3* materiały do wykonywania artefaktów

PRZYKŁAD TRANSMUTACJI: 

  • Wynalezienie schematu: 2163k żywności, 7 dni 0 godz.
  • Koszt transmutacji: 4x 3* materiały do wykonywania artefaktów + 170 000 żywności.
  • Czas transmutacji: 1 dzień
  • Wykonanie: 1x 3* materiał do wykonywania artefaktów

ALKASHARDY

  • Wyprodukowane Alkashardy: 67
  • Koszt boosta: 11 diamentów
  • Dodatkowe Alkashardy za boosta: 23

Podsumowanie: Ten schemat oferuje 100% szans na wyprodukowanie 3* materiału do wykonywania artefaktów. Transmutacja nigdy nie wyprodukuje takiego samego przedmiotu, jaki został do niej użyty, chyba, że pula przedmiotów jaką użyjemy do transmutacji nam to uniemożliwi. (wybierzemy wszystkie możliwe materiały do wykonywania artefaktów)

Schemat 7B: Transmutuj 3* materiały do wykonywania artefaktów w 4* materiały do wykonywania artefaktów

PRZYKŁAD TRANSMUTACJI: 

  • Wynalezienie schematu: 2306k żywności, 7 dni 0 godz.
  • Koszt transmutacji: 5x 3* materiały do wykonywania artefaktów + 94 000 żywności.
  • Czas transmutacji: 1 dzień
  • Wykonanie: 1x 4* materiał do wykonywania artefaktów

ALKASHARDY

  • Wyprodukowane Alkashardy: 67
  • Koszt boosta: 11 diamentów
  • Dodatkowe Alkashardy za boosta: 23

Podsumowanie: Ten schemat oferuje 100% szans na wyprodukowanie 4* materiału do wykonywania artefaktów.

Poziom 8 budynku

Schemat 8A: Transmutuj 3* artefakty bitewne w inne 3* artefakty bitewne

PRZYKŁAD TRANSMUTACJI: 

  • Wynalezienie schematu: 2576k żywności, 7 dni 0 godz.
  • Koszt transmutacji: 4x 3* artefakty bitewne + 372 000 żywności.
  • Czas transmutacji: 2 dni
  • Wykonanie: 1x 3* artefakt bitewny

ALKASHARDY

  • Wyprodukowane Alkashardy: 135
  • Koszt boosta: 21 diamentów
  • Dodatkowe Alkashardy za boosta: 45

Podsumowanie: Ten schemat oferuje 100% szans na wyprodukowanie 3* artefaktu bitewnego. Transmutacja nigdy nie wyprodukuje takiego samego przedmiotu, jaki został do niej użyty, chyba, że pula przedmiotów jaką użyjemy do transmutacji nam to uniemożliwi. (wybierzemy wszystkie możliwe artefakty bitewne)

Schemat 8B: Transmutuj 3* artefakty bitewne w 4* artefakty bitewne

PRZYKŁAD TRANSMUTACJI: 

  • Wynalezienie schematu: 2688k żywności, 7 dni 0 godz.
  • Koszt transmutacji: 5x 3* artefakty bitewne + 220 000 żywności.
  • Czas transmutacji: 2 dni
  • Wykonanie: 1x 4* artefakt bitewny

ALKASHARDY

  • Wyprodukowane Alkashardy: 135
  • Koszt boosta: 21 diamentów
  • Dodatkowe Alkashardy za boosta: 45

Podsumowanie: Ten schemat oferuje 100% szans na wyprodukowanie 4* artefaktu bitewnego.

Poziom 9 budynku

Schemat 9A: Transmutuj 4* materiały do wykonywania artefaktów w INNE 4* materiały do wykonywania artefaktów

PRZYKŁAD TRANSMUTACJI: 

  • Wynalezienie schematu: 2709k żywności, 7 dni 0 godz.
  • Koszt transmutacji: 4x 4* materiały do wykonywania artefaktów + 627k żywności.
  • Czas transmutacji: 3 dni
  • Wykonanie: 1x 4* materiał do wykonywania artefaktów

ALKASHARDY

  • Wyprodukowane Alkashardy: 225
  • Koszt boosta: 35 diamentów
  • Dodatkowe Alkashardy za boosta: 75

Podsumowanie: Ten schemat oferuje 100% szans na wyprodukowanie 4* materiału do wykonywania artefaktów. Transmutacja nigdy nie wyprodukuje takiego samego przedmiotu, jaki został do niej użyty, chyba, że pula przedmiotów jaką użyjemy do transmutacji nam to uniemożliwi. (wybierzemy wszystkie możliwe materiały do wykonywania artefaktów)

Schemat 9B: Transmutuj 4* artefakty bitewne w INNE 4* artefakty bitewne

PRZYKŁAD TRANSMUTACJI: 

  • Wynalezienie schematu: 2809k żywności, 7 dni 0 godz.
  • Koszt transmutacji: 4x 4* artefakty bitewne + 641k żywności.
  • Czas transmutacji: 3 dni
  • Wykonanie: 1x 4* artefakt bitewny

ALKASHARDY

  • Wyprodukowane Alkashardy: 225
  • Koszt boosta: 35 diamentów
  • Dodatkowe Alkashardy za boosta: 75

Podsumowanie: Ten schemat oferuje 100% szans na wyprodukowanie 4* artefaktu bitewnego. Transmutacja nigdy nie wyprodukuje takiego samego przedmiotu, jaki został do niej użyty. Dlatego też odpowiednio dobierając składniki można zmniejszyć nieco pulę uzyskiwanych przedmiotów.

Poziom 10 budynku

Schemat 10A: Transmutuj 3* materiały do ulepszeń bohaterów (dostępne z mapy) w 3* materiały do ulepszeń bohaterów (niedostępne z mapy)

PRZYKŁAD TRANSMUTACJI: 

  • Wynalezienie schematu: 3105k żywności, 7 dni 0 godz.
  • Koszt transmutacji: 100 diamentów + 12x 3* materiały do ulepszeń bohaterów (dostępne z mapy) + 125k żywności
  • Czas transmutacji: 7 dni
  • Wykonanie: 1x 3* materiał do ulepszeń bohaterów (niedostępny z mapy)

ALKASHARDY

  • Wyprodukowane Alkashardy: 1050
  • Koszt boosta: 150 diamentów
  • Dodatkowe Alkashardy za boosta: 350

Podsumowanie: Ten schemat oferuje 95% szans na wyprodukowanie jednego 3* materiału do ulepszeń bohaterów (niedostępnego z mapy): magiczna kula, kompas, ciepła peleryna, wytrzymała tarcza, narzędzia do zasadzek, ukryte ostrze, rękawice.

Ten schemat transmutacji oferuje także 5% szans na uzyskanie epickiego przedmiotu do ulepszeń bohaterów: dalekosiężny teleskop, tajemniczy napój, ostrze damaszku, królewski tabard, zatrute strzałki, mistyczne pierścienie, księga taktyki.

Schemat 10B: Transmutuj 4* materiały do ulepszeń bohaterów w inne 4* materiały do ulepszeń bohaterów

PRZYKŁAD TRANSMUTACJI: 

  • Wynalezienie schematu: 3127k żywności, 14 dni 0 godz.
  • Koszt transmutacji: 200 diamentów + 1x 4* materiał do ulepszeń bohaterów + 225k żywności
  • Czas transmutacji: 7 dni
  • Wykonanie: 1x 4* materiał do ulepszeń bohaterów

ALKASHARDY

  • Wyprodukowane Alkashardy: 1050
  • Koszt boosta: 150 diamentów
  • Dodatkowe Alkashardy za boosta: 350

Podsumowanie: Ten schemat oferuje 100% szans na wyprodukowanie jednego 4* materiału do ulepszeń bohaterów. Wyprodukowany materiał nigdy nie będzie taki sam, jak ten użyty do transmutacji.

 

 

Subscribe
Powiadom o
guest
6 komentarzy
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments
Darek
Darek
9 miesięcy temu
Reply to  ColdHands

bardzo fajna rozpiska, dzięki 🙂

Corghar
Corghar
5 miesięcy temu
Reply to  ColdHands

Ile przemian można wykonywać jednocześnie?

Corghar
Corghar
5 miesięcy temu
Reply to  ColdHands

Wybacz, ale troszkę mi się to nie zgadzało i poszukałem na Oficjalnym Forum.
Tam stoi napisane, że rozbudowa Laboratorium na 5 lvl, odblokowuje drugą jednoczesną transmutację a 10 lvl, trzecią. Pozdrawiam

X