Laboratorium Alchemiczne
Zaktualizowane Laboratorium Alchemiczne posiada teraz 10 nowych schematów tworzenia. Na każdy poziom budynku przypadają po dwa schematy, co łącznie daje ilość 20 schematów. Niestety każdy schemat trzeba odblokować indywidualnie, schematy na tym samym poziomie budynku są traktowane jako osobne. Każda transmutacja (tak nazywa się proces tworzenia w laboratorium) oprócz przedmiotów produkuje również określoną ilość Alkashardów. Po uzbieraniu tysiąca można je wymienić na nagrody:
- 1x 3* materiał do ulepszeń niedostępny z mapy (dwa losowe)
- CZASAMI 1x 4* materiał do ulepszeń (szanse około 5-10%)
- 10 talentów (dwie losowe klasy do wybrania)
- 5 artefaktów z leśniczówki (dwa losowe do wybrania)
Tabela, która uzmysłowi nieco czym są materiały do wykonywania artefaktów, artefakty bitewne oraz materiały do ulepszeń bohaterów:
Rzadkość | ZWYKŁE 1* | NIEPOSPOLITE 2* | RZADKIE 3* | EPICKIE 4* |
Materiały do wykonywania artefaktów | ||||
Artefakty bitewne | ||||
Materiały do ulepszeń bohaterów |
- Materiały do wykonywania artefaktów znajdziemy w grze w SAKWA -> MATERIAŁY -> zakładka WYKONYWANIE
- Artefakty bitewne SAKWA -> zakładka BITWA
- Materiały do ulepszeń bohaterów SAKWA -> MATERIAŁY -> zakładka ULEPSZENIE
Koszty budowy laboratorium
(1 poziom to konwersja z dowolnie wybranego przez nas budynku)
Poziom | Koszt żelaza | Czas |
1 | - | 10s |
2 | 2479k | 1d 8h |
3 | 2495k | 2d 0h |
4 | 2502k | 2d 22h |
5 | 2521k | 4d 2h |
6 | 2531k | 5d 13h |
7 | 2551k | 7d 9h |
8 | 2562k | 9d 6h |
9 | 2573k | 11d 0h |
10 | 2594k | 12d 13h |
Poziom 1 budynku
Schemat 1A: Transmutuj 1* materiały do wykonywania artefaktów w INNE 1* materiały do wykonywania artefaktów
PRZYKŁAD TRANSMUTACJI:
Użyte składniki | Wykonanie |
4x | 1x |
- Wynalezienie schematu: 510k żywności, 1 dzień 0 godz.
- Koszt transmutacji: 4x 1* materiały do wykonywania artefaktów + 4000 żywności.
- Czas transmutacji: 1 godz.
- Wykonanie: 1x 1* materiał do wykonywania artefaktów
ALKASHARDY
- Wyprodukowane Alkashardy: 2
- Koszt boosta: 1 diament
- Dodatkowe Alkashardy za boosta: 1
Podsumowanie: Ten schemat oferuje 100% szans na wyprodukowanie 1* materiału do wykonywania artefaktów. Transmutacja nigdy nie wyprodukuje takiego samego przedmiotu, jaki został do niej użyty. Dlatego też odpowiednio dobierając składniki można zmniejszyć nieco pulę uzyskiwanych przedmiotów.
Schemat 1B: Transmutuj 1* materiały do wykonywania artefaktów w 2* materiały do wykonywania artefaktów
PRZYKŁAD TRANSMUTACJI:
Użyte składniki | Wykonanie |
12x | 1x |
- Wynalezienie schematu: 652k żywności, 1 dzień 0 godz.
- Koszt transmutacji: 12x 1* materiały do wykonywania artefaktów + 1800 żywności.
- Czas transmutacji: 1 godz.
- Wykonanie: 1x 2* materiał do wykonywania artefaktów.
ALKASHARDY
- Wyprodukowane Alkashardy: 2
- Koszt boosta: 1 diament
- Dodatkowe Alkashardy za boosta: 1
Podsumowanie: Ten schemat oferuje 100% szans na wyprodukowanie 2* materiału do wykonywania artefaktów.
Poziom 2 budynku
Schemat 2A: Transmutuj 1* artefakty bitewne w INNE 1* artefakty bitewne
PRZYKŁAD TRANSMUTACJI:
Użyte składniki | Wykonanie |
4x | 1x |
- Wynalezienie schematu: 729k żywności, 1 dzień 0 godz.
- Koszt transmutacji: 4x 1* artefakty bitewne + 10 000 żywności.
- Czas transmutacji: 2 godz.
- Wykonanie: 1x 1* artefakt bitewny
ALKASHARDY
- Wyprodukowane Alkashardy: 4
- Koszt boosta: 1 diament
- Dodatkowe Alkashardy za boosta: 2
Podsumowanie: Ten schemat oferuje 100% szans na wyprodukowanie 1* artefaktu bitewnego. Transmutacja nigdy nie wyprodukuje takiego samego przedmiotu, jaki został do niej użyty. Dlatego też odpowiednio dobierając składniki można zmniejszyć nieco pulę uzyskiwanych przedmiotów.
Schemat 2B: Transmutuj 1* artefakty bitewne w 2* artefakty bitewne
PRZYKŁAD TRANSMUTACJI:
Użyte składniki | Wykonanie |
10x | 1x |
- Wynalezienie schematu: 897k żywności, 1 dzień 0 godz.
- Koszt transmutacji: 10x 1* artefakty bitewne + 3600 żywności.
- Czas transmutacji: 2 godz.
- Wykonanie: 1x 2* artefakt bitewny
ALKASHARDY
- Wyprodukowane Alkashardy: 4
- Koszt boosta: 1 diament
- Dodatkowe Alkashardy za boosta: 2
Podsumowanie: Ten schemat oferuje 100% szans na wyprodukowanie 2* artefaktu bitewnego.
Poziom 3 budynku
Schemat 3A: Transmutuj 1* materiały do ulepszeń bohaterów w INNE 1* materiały do ulepszeń bohaterów
PRZYKŁAD TRANSMUTACJI:
Użyte składniki | Wykonanie |
4x | 1x |
- Wynalezienie schematu: 998k żywności, 1 dzień 0 godz.
- Koszt transmutacji: 4x 1* materiały do ulepszeń bohaterów + 15 500 żywności.
- Czas transmutacji: 3 godz.
- Wykonanie: 1x 1* materiał do ulepszeń bohaterów
ALKASHARDY
- Wyprodukowane Alkashardy: 7
- Koszt boosta: 1 diament
- Dodatkowe Alkashardy za boosta: 2
Podsumowanie: Ten schemat oferuje 100% szans na wyprodukowanie 1* materiału do ulepszeń bohaterów. Transmutacja nigdy nie wyprodukuje takiego samego przedmiotu, jaki został do niej użyty. Dlatego też odpowiednio dobierając składniki można zmniejszyć nieco pulę uzyskiwanych przedmiotów.
Schemat 3B: Transmutuj 1* materiały do ulepszeń bohaterów w 2* materiały do ulepszeń bohaterów
PRZYKŁAD TRANSMUTACJI:
Użyte składniki | Wykonanie |
18x | 1x |
- Wynalezienie schematu: 1199k żywności, 1 dzień 0 godz.
- Koszt transmutacji: 18x 1* materiały do ulepszeń bohaterów + 7000 żywności.
- Czas transmutacji: 3 godz.
- Wykonanie: 1x 2* materiał do ulepszeń bohaterów
ALKASHARDY
- Wyprodukowane Alkashardy: 7
- Koszt boosta: 1 diament
- Dodatkowe Alkashardy za boosta: 2
Podsumowanie: Ten schemat oferuje 100% szans na wyprodukowanie 2* materiału do ulepszeń bohaterów.
Poziom 4 budynku
Schemat 4A: Transmutuj 2* materiały do wykonywania artefaktów w inne 2* materiały do wykonywania artefaktów
PRZYKŁAD TRANSMUTACJI:
Użyte składniki | Wykonanie |
4x | 1x |
- Wynalezienie schematu: 1232k żywności, 3 dni 0 godz.
- Koszt transmutacji: 4x 2* materiały do wykonywania artefaktów + 32 000 żywności.
- Czas transmutacji: 6 godz.
- Wykonanie: 1x 2* materiał do wykonywania artefaktów
ALKASHARDY
- Wyprodukowane Alkashardy: 15
- Koszt boosta: 3 diament
- Dodatkowe Alkashardy za boosta: 6
Podsumowanie: Ten schemat oferuje 100% szans na wyprodukowanie 2* materiału do wykonywania artefaktów. Transmutacja nigdy nie wyprodukuje takiego samego przedmiotu, jaki został do niej użyty. Dlatego też odpowiednio dobierając składniki można zmniejszyć nieco pulę uzyskiwanych przedmiotów.
Schemat 4B: Transmutuj 2* materiały do wykonywania artefaktów w 3* materiały do wykonywania artefaktów
PRZYKŁAD TRANSMUTACJI:
Użyte składniki | Wykonanie |
8x | 1x |
- Wynalezienie schematu: 1409k żywności, 3 dni 0 godz.
- Koszt transmutacji: 8x 2* materiały do wykonywania artefaktów + 15 000 żywności.
- Czas transmutacji: 6 godz.
- Wykonanie: 1x 3* materiał do wykonywania artefaktów
ALKASHARDY
- Wyprodukowane Alkashardy: 15
- Koszt boosta: 3 diament
- Dodatkowe Alkashardy za boosta: 6
Podsumowanie: Ten schemat oferuje 100% szans na wyprodukowanie 3* materiału do wykonywania artefaktów.
Poziom 5 budynku
Schemat 5A: Transmutuj 2* artefakty bitewne w inne 2* artefakty bitewne
PRZYKŁAD TRANSMUTACJI:
Użyte składniki | Wykonanie |
4x | 1x |
- Wynalezienie schematu: 1511k żywności, 3 dni 0 godz.
- Koszt transmutacji: 4x 2* artefakty bitewne + 67 000 żywności.
- Czas transmutacji: 12 godz.
- Wykonanie: 1x 2* artefakt bitewny
ALKASHARDY
- Wyprodukowane Alkashardy: 30
- Koszt boosta: 5 diament
- Dodatkowe Alkashardy za boosta: 12
Podsumowanie: Ten schemat oferuje 100% szans na wyprodukowanie 2* artefaktu bitewnego. Transmutacja nigdy nie wyprodukuje takiego samego przedmiotu, jaki został do niej użyty. Dlatego też odpowiednio dobierając składniki można zmniejszyć nieco pulę uzyskiwanych przedmiotów.
Schemat 5B: Transmutuj 2* artefakty bitewne w 3* artefakty bitewne
PRZYKŁAD TRANSMUTACJI:
Użyte składniki | Wykonanie |
7x | 1x |
- Wynalezienie schematu: 1625k żywności, 3 dni 0 godz.
- Koszt transmutacji: 7x 2* artefakty bitewne + 30 000 żywności.
- Czas transmutacji: 12 godz.
- Wykonanie: 1x 3* artefakt bitewny
ALKASHARDY
- Wyprodukowane Alkashardy: 30
- Koszt boosta: 5 diament
- Dodatkowe Alkashardy za boosta: 12
Podsumowanie: Ten schemat oferuje 100% szans na wyprodukowanie 3* artefaktu bitewnego.
Poziom 6 budynku
Schemat 6A: Transmutuj 2* materiały do ulepszeń bohaterów w inne 2* materiały do ulepszeń bohaterów
PRZYKŁAD TRANSMUTACJI:
Użyte składniki | Wykonanie |
4x | 1x |
- Wynalezienie schematu: 1839k żywności, 3 dni 0 godz.
- Koszt transmutacji: 4x 2* materiały do ulepszeń bohaterów + 93 300 żywności.
- Czas transmutacji: 15 godz.
- Wykonanie: 1x 2* materiał do ulepszeń bohaterów
ALKASHARDY
- Wyprodukowane Alkashardy: 41
- Koszt boosta: 7 diamentów
- Dodatkowe Alkashardy za boosta: 14
Podsumowanie: Ten schemat oferuje 100% szans na wyprodukowanie 2* materiału do ulepszeń bohaterów. Transmutacja nigdy nie wyprodukuje takiego samego przedmiotu, jaki został do niej użyty. Dlatego też odpowiednio dobierając składniki można zmniejszyć nieco pulę uzyskiwanych przedmiotów.
Schemat 6B: Transmutuj 2* materiały do ulepszeń bohaterów w 3* materiały do ulepszeń bohaterów
PRZYKŁAD TRANSMUTACJI:
Użyte składniki | Wykonanie |
15x | 1x |
- Wynalezienie schematu: 1951k żywności, 3 dni 0 godz.
- Koszt transmutacji: 15x 2* materiały do ulepszeń bohaterów + 45 000 żywności.
- Czas transmutacji: 15 godz.
- Wykonanie: 1x 3* materiał do ulepszeń bohaterów (DOSTĘPNY Z MAPY!)
ALKASHARDY
- Wyprodukowane Alkashardy: 41
- Koszt boosta: 7 diamentów
- Dodatkowe Alkashardy za boosta: 14
Podsumowanie: Ten schemat oferuje 100% szans na wyprodukowanie 3* materiału do ulepszeń bohaterów. Wyprodukowany przedmiot będzie dostępny z mapy, czyli jeden z tych: podręcznik walki, kolczuga, kozaki, futerał.
Poziom 7 budynku
Schemat 7A: Transmutuj 3* materiały do wykonywania artefaktów inne 3* materiały do wykonywania artefaktów
PRZYKŁAD TRANSMUTACJI:
Użyte składniki | Wykonanie |
4x | 1x |
- Wynalezienie schematu: 2163k żywności, 7 dni 0 godz.
- Koszt transmutacji: 4x 3* materiały do wykonywania artefaktów + 170 000 żywności.
- Czas transmutacji: 1 dzień
- Wykonanie: 1x 3* materiał do wykonywania artefaktów
ALKASHARDY
- Wyprodukowane Alkashardy: 67
- Koszt boosta: 11 diamentów
- Dodatkowe Alkashardy za boosta: 23
Podsumowanie: Ten schemat oferuje 100% szans na wyprodukowanie 3* materiału do wykonywania artefaktów. Transmutacja nigdy nie wyprodukuje takiego samego przedmiotu, jaki został do niej użyty, chyba, że pula przedmiotów jaką użyjemy do transmutacji nam to uniemożliwi. (wybierzemy wszystkie możliwe materiały do wykonywania artefaktów)
Schemat 7B: Transmutuj 3* materiały do wykonywania artefaktów w 4* materiały do wykonywania artefaktów
PRZYKŁAD TRANSMUTACJI:
Użyte składniki | Wykonanie |
5x | 1x |
- Wynalezienie schematu: 2306k żywności, 7 dni 0 godz.
- Koszt transmutacji: 5x 3* materiały do wykonywania artefaktów + 94 000 żywności.
- Czas transmutacji: 1 dzień
- Wykonanie: 1x 4* materiał do wykonywania artefaktów
ALKASHARDY
- Wyprodukowane Alkashardy: 67
- Koszt boosta: 11 diamentów
- Dodatkowe Alkashardy za boosta: 23
Podsumowanie: Ten schemat oferuje 100% szans na wyprodukowanie 4* materiału do wykonywania artefaktów.
Poziom 8 budynku
Schemat 8A: Transmutuj 3* artefakty bitewne w inne 3* artefakty bitewne
PRZYKŁAD TRANSMUTACJI:
Użyte składniki | Wykonanie |
4x | 1x |
- Wynalezienie schematu: 2576k żywności, 7 dni 0 godz.
- Koszt transmutacji: 4x 3* artefakty bitewne + 372 000 żywności.
- Czas transmutacji: 2 dni
- Wykonanie: 1x 3* artefakt bitewny
ALKASHARDY
- Wyprodukowane Alkashardy: 135
- Koszt boosta: 21 diamentów
- Dodatkowe Alkashardy za boosta: 45
Podsumowanie: Ten schemat oferuje 100% szans na wyprodukowanie 3* artefaktu bitewnego. Transmutacja nigdy nie wyprodukuje takiego samego przedmiotu, jaki został do niej użyty, chyba, że pula przedmiotów jaką użyjemy do transmutacji nam to uniemożliwi. (wybierzemy wszystkie możliwe artefakty bitewne)
Schemat 8B: Transmutuj 3* artefakty bitewne w 4* artefakty bitewne
PRZYKŁAD TRANSMUTACJI:
Użyte składniki | Wykonanie |
5x | 1x |
- Wynalezienie schematu: 2688k żywności, 7 dni 0 godz.
- Koszt transmutacji: 5x 3* artefakty bitewne + 220 000 żywności.
- Czas transmutacji: 2 dni
- Wykonanie: 1x 4* artefakt bitewny
ALKASHARDY
- Wyprodukowane Alkashardy: 135
- Koszt boosta: 21 diamentów
- Dodatkowe Alkashardy za boosta: 45
Podsumowanie: Ten schemat oferuje 100% szans na wyprodukowanie 4* artefaktu bitewnego.
Poziom 9 budynku
Schemat 9A: Transmutuj 4* materiały do wykonywania artefaktów w INNE 4* materiały do wykonywania artefaktów
PRZYKŁAD TRANSMUTACJI:
Użyte składniki | Wykonanie |
4x | 1x |
- Wynalezienie schematu: 2709k żywności, 7 dni 0 godz.
- Koszt transmutacji: 4x 4* materiały do wykonywania artefaktów + 627k żywności.
- Czas transmutacji: 3 dni
- Wykonanie: 1x 4* materiał do wykonywania artefaktów
ALKASHARDY
- Wyprodukowane Alkashardy: 225
- Koszt boosta: 35 diamentów
- Dodatkowe Alkashardy za boosta: 75
Podsumowanie: Ten schemat oferuje 100% szans na wyprodukowanie 4* materiału do wykonywania artefaktów. Transmutacja nigdy nie wyprodukuje takiego samego przedmiotu, jaki został do niej użyty, chyba, że pula przedmiotów jaką użyjemy do transmutacji nam to uniemożliwi. (wybierzemy wszystkie możliwe materiały do wykonywania artefaktów)
Schemat 9B: Transmutuj 4* artefakty bitewne w INNE 4* artefakty bitewne
PRZYKŁAD TRANSMUTACJI:
Użyte składniki | Wykonanie |
4x | 1x |
- Wynalezienie schematu: 2809k żywności, 7 dni 0 godz.
- Koszt transmutacji: 4x 4* artefakty bitewne + 641k żywności.
- Czas transmutacji: 3 dni
- Wykonanie: 1x 4* artefakt bitewny
ALKASHARDY
- Wyprodukowane Alkashardy: 225
- Koszt boosta: 35 diamentów
- Dodatkowe Alkashardy za boosta: 75
Podsumowanie: Ten schemat oferuje 100% szans na wyprodukowanie 4* artefaktu bitewnego. Transmutacja nigdy nie wyprodukuje takiego samego przedmiotu, jaki został do niej użyty. Dlatego też odpowiednio dobierając składniki można zmniejszyć nieco pulę uzyskiwanych przedmiotów.
Poziom 10 budynku
Schemat 10A: Transmutuj 3* materiały do ulepszeń bohaterów (dostępne z mapy) w 3* materiały do ulepszeń bohaterów (niedostępne z mapy)
PRZYKŁAD TRANSMUTACJI:
Użyte składniki | Wykonanie |
12x | 1x |
- Wynalezienie schematu: 3105k żywności, 7 dni 0 godz.
- Koszt transmutacji: 100 diamentów + 12x 3* materiały do ulepszeń bohaterów (dostępne z mapy) + 125k żywności
- Czas transmutacji: 7 dni
- Wykonanie: 1x 3* materiał do ulepszeń bohaterów (niedostępny z mapy)
ALKASHARDY
- Wyprodukowane Alkashardy: 1050
- Koszt boosta: 150 diamentów
- Dodatkowe Alkashardy za boosta: 350
Podsumowanie: Ten schemat oferuje 95% szans na wyprodukowanie jednego 3* materiału do ulepszeń bohaterów (niedostępnego z mapy): magiczna kula, kompas, ciepła peleryna, wytrzymała tarcza, narzędzia do zasadzek, ukryte ostrze, rękawice.
Ten schemat transmutacji oferuje także 5% szans na uzyskanie epickiego przedmiotu do ulepszeń bohaterów: dalekosiężny teleskop, tajemniczy napój, ostrze damaszku, królewski tabard, zatrute strzałki, mistyczne pierścienie, księga taktyki.
Schemat 10B: Transmutuj 4* materiały do ulepszeń bohaterów w inne 4* materiały do ulepszeń bohaterów
PRZYKŁAD TRANSMUTACJI:
Użyte składniki | Wykonanie |
1x | 1x |
- Wynalezienie schematu: 3127k żywności, 14 dni 0 godz.
- Koszt transmutacji: 200 diamentów + 1x 4* materiał do ulepszeń bohaterów + 225k żywności
- Czas transmutacji: 7 dni
- Wykonanie: 1x 4* materiał do ulepszeń bohaterów
ALKASHARDY
- Wyprodukowane Alkashardy: 1050
- Koszt boosta: 150 diamentów
- Dodatkowe Alkashardy za boosta: 350
Podsumowanie: Ten schemat oferuje 100% szans na wyprodukowanie jednego 4* materiału do ulepszeń bohaterów. Wyprodukowany materiał nigdy nie będzie taki sam, jak ten użyty do transmutacji.
Aktualizacja
bardzo fajna rozpiska, dzięki 🙂
Ile przemian można wykonywać jednocześnie?
Wiadomość usunięta
Wybacz, ale troszkę mi się to nie zgadzało i poszukałem na Oficjalnym Forum.
Tam stoi napisane, że rozbudowa Laboratorium na 5 lvl, odblokowuje drugą jednoczesną transmutację a 10 lvl, trzecią. Pozdrawiam
Racja, obecnie mam na 4 poziomie to mogę tylko jedną.
To chyba zależy od poziomu laboratorium
Mam takie pytanko. Potrzeba mi sporej ilości RĘKAWIC aby kilkanaście bohaterów ulepszyć z kopyta to jakoś da się wyprodukować w Laboratorium te rękawice i jaką rzecz lub też rzeczy musze zużyć??
na 10 poziomie laboratorium, ale jest to na zasadzie wylosowania jednego z 7 artefaktów + dostaniesz alkaodłamki, przy połączeniu których jest szansa na wylosowanie rękawic. Jak będziesz miał szczęście to po 7 dniach transformacji zdobędziesz 2 rękawice.
Nie da się tego przedmiotu zdobyć ot tak, szczególnie w dużej ilości, chociaż na wysokich levelach to już się o rękawice nie martwisz, tyle ich się z czasem nagromadzi
Usunąłem wiadomość, bo podałem błędne info
tak na cito to nie bedzie, jest kilka opcji, ukończenie map, sezon 1,2, tytany od 5* w górę, wydarzenia (skończenie okreslonego poziomu) ostatecznie sklep
W laboraterium mozesz zamienic 1 przedmiot 3* (narzędzia, kulkę itp) na inny artefakt 3*, (losowy) ale to dodatkowo chyba kosztuje 100 diaksów za przemianę.
Trzeba liczyć na szczęscie, czasem w reklam wypada 1 szt.
Nie da się tego nigedzie wyprodukować, choć mogli by dodać taką opcję do alchemii.
U mnie przy 80Lv już przesyt takich rzeczy po 150 szt rekawic, kompasów, narzędzi..bardziej porządane są artefakty 4*
Powodzenia