Walhalla

Walhalla

Walhalla (inaczej III sezon) została wprowadzona do gry 27 lutego 2020 roku. Składa się z 32 prowincji po 10 etapów. Za przejście etapów mapy po raz pierwszy otrzymujemy Monety Walhalli. 3 na poziomie normalnym i 5 na poziomie trudnym. Poziom trudny staje się dostępny dopiero po przejściu całej prowincji na poziomie normalnym. Twórcy zdecydowali, że podczas każdego Wezwania Walhalli będą odsłaniać zaledwie po 3 prowincje.

Skały runiczne

Podczas każdej bitwy, na planszy obok standardowych klocków towarzyszą nam skały runiczne. Są to specjalne klocki, których nie można przesuwać. Każda ze skał runicznych reprezentuje jeden z 5 żywiołów: lód, natura, mrok, ogień, światłość. Połączenie klocków klasycznych ze skałą runiczną powoduje różne efekty:

Bohaterowie Walhalli

LEGENDARNI

EPICCY

RZADCY

Królestwa Walhalli

Krainy wzmacniają swoich bohaterów w specyficzny sposób. Im więcej członków danego królestwa znajduje się w drużynie, tym mocniejszy jego efekt. W przeciwieństwie do efektów rodzin, które z „automatu” dawały określone bonusy (wystarczyło wystawić odpowiednią ilość bohaterów z tej samej rodziny) tutaj dodatkowo musi zostać spełniony jakiś warunek np. śmierć bohatera, niski poziom zdrowia. Szczegóły w tabeli:

Monety Walhalli

Monety Walhalli to swego rodzaju odpowiednik Monet Atlantydy, znanych nam z Sezonu II. Monet Wallhalli używa się do Wezwania Walhalli. 100 sztuk to jedno przywołanie bohatera. Można je zdobyć za przejście etapów Sezonu III po raz pierwszy. 3 monety na poziomie normalnym i 5 monet na poziomie trudnym. Aby odblokować trudny poziom należy ukończyć całą prowincję na poziomie normalnym. Monety można też zdobyć pokonując pojawiające się losowo Gnomy z Midgardu (patrz niżej). W odróżnieniu od Atlantydy, poziom trudny trzeba pokonywać w chronologicznej kolejności od 1 do 10. Na ten moment to jedyny sposób na zdobycie monet, może w przyszłości pojawi się coś na wzór konika morskiego z orichalcum albo twórcy dołożą Monety Walhalli jako nagrody do skrzynek.

Wieczna Walhalla & Gnomy z Midgardu

Wraz z końcem III Sezonu, gdy odblokowano wszystkie prowincje, zadebiutowała Wieczna Walhalla. To swego rodzaju odpowiednik dla Zewu Atlantydy, jednak różni się w kilku aspektach. Koszt energii jest zredukowany o 3 dla każdego etapu. Podczas Wiecznej Walhalli (tylko na czas trwania tego wydarzenia) na mapie sezonu III możemy napotkać Gnomy z Midgardu. Są one odpowiednikiem koników morskich z orichalcum (Zew Atlantydy), jednak ich działanie jest nieco inne. Gnomy mogą upuścić specjalny loot w postaci: monet walhalli, emblematów, paczek żywności, żelaza, czy rzadkich składników np. samorodek z orichalcum, smocza kość. Niestety ilość gnomów jest limitowana. 20 dziennie – tyle wynosi limit gnomów. Plusem jest fakt, że dzienna liczba gnomów kumuluje się, tak więc jeżeli pierwszego dnia spotkamy ich np. 10, to drugiego dnia możemy spotkać 30. Łącznie – podczas trzydniowego eventu – 3*20=60. W każdym momencie, podczas trwania wydarzenia możemy sprawdzić, czy nie przekroczyliśmy dziennej liczby gnomów. Aby to zrobić, trzeba włączyć mapę III Sezonu i nacisnąć przycisk Wieczna Walhalla. Na samym dole okienka będzie informacja, czy możemy jeszcze spotkać gnomy z Midgardu.

Wezwanie Walhalli

Wezwanie Walhalli jest dostępne zawsze w ostatni czwartek miesiąca. Daty można śledzić w kalendarzu wydarzeń lub na infografikach miesięcznych publikowanych na stronie. Szanse na wylosowanie bohaterów podczas tego wezwania przedstawiają się następująco:

Klasyczni bohaterowie Sezonu I:

  • Rzadki bohater klasyczny: 19,6%
  • Epicki bohater klasyczny: 11,9%
  • Legendarny bohater klasyczny: 0,9%

Bohaterowie Sezonu III

  • Rzadki bohater III Sezonu: 51.4%
  • Epicki bohater III Sezonu: 14.6%
  • Legendarny bohater III Sezonu: 1.3% (niewyróżniony)

Bohater wyróżniony

  • Legendarny wyróżniony bohater: 0.3%

Losowanie bonusowe (bohater miesiąca)

  • Legendarny bohater miesiąca 1.3%
Oferty Walhalli

Na czas trwania wydarzenia dostępne są specjalne, okazyjne oferty. Każdego dnia dodawana jest kolejna oferta specjalna. Nie ma potrzeby kupna oferty w danym dniu, ponieważ oferty z poprzednich dni są aktywne przez cały okres trwania Walhalli.

 

Subscribe
Powiadom o
guest
8 komentarzy
najstarszy
najnowszy oceniany
Inline Feedbacks
View all comments
Rafik
Rafik
2 lat temu

walhalla ciekawy sposób prowadzenia rozgrywki / walki, uważam za dobry pomysł, zawsze to coś nowego.
Wezwanie Walhalli – losowania bohaterów jak w przypadku innych wydarzeń, bez większych niespodzianek, 15 losowań (2 x 4* z wydarzenia – Mgła i Sumle), 7 x 3* z wydarzenia (Ei-dum, 3x Nordri, 2x Kvasir, By-ulf), oraz 3 x 4* (Richard, Kiril, Cadeamon) i 3 x 3* (sokolnik, tyrum, bane) czy to dobry wynik, nie wiem. Niektórzy na pewno utrafili coś lepszego, mnie się to nie udało. Zastanawiam się jak działa algorytm do tego typu losowań :/
PS.
Czekam na kolejne etapy map 🙂

Piotrek
Piotrek
1 rok temu

Czy są jakieś przecieki o dodaniu kolejnych prowincji po 32? Bo jest tam trochę wolnego miejsca na kilka… tak jak to miało miejsce na Atlantydzie 🙂

Mr. T.
Mr. T.
1 rok temu
Reply to  Piotrek

Są nowe. Jaj dojdziesz do 28 dodadzą Ci do mapy 33-36 ale nie wiadomo czy nie będzie więcej

Kosiarcia
Kosiarcia
1 rok temu

Można dodać informację o Wiecznej Walhalli, podczas trwania wydarzenia z nią związanego. O mniejszym koszcie i takich gnomach (nie pamiętam, jak się nazywają…), analogicznych do koników morskich, które co ciekawe mi dawały zarówno przedmioty typu smocza kość, jak i monety Walhalli. W dodatku podczas 1 walki spotkałam je 2 razy i za każdego dostałam nagrodę. Albo to były dopiero testy i to poprawią, albo (byłoby miło) to zostawią, bo takie 15 kości to był całkiem przyjemny drop 😛

Łukasz
Łukasz
1 rok temu

Wiadomo jakie są nagrody za ukończenie wszystkich etapów?

Romek
Romek
11 miesięcy temu
Reply to  Łukasz

Za ukończenie na poziomie normalnym nagrody są takie jak za atlantydę, tylko inny avatar i monety walhalii zamiast atlantydy

X