„League of Villains” nowy event w wersji beta, pierwsi bohaterowie IV sezonu.
W wersji beta pojawiły się testy nowego eventu o nazwie „League of Villains”. Ma on podobne zasady do wydarzeń miesięcznych, w których walczymy o jak najwyższą lokatę (mając możliwość powtarzania etapów). Wydarzenie w wersji beta posiada póki co 10 etapów (standardowo dla wydarzeń miesięcznych mamy 15 etapów). Rodzina nowych bohaterów tego wydarzenia posiada unikatowe bonusy:
- Gracz zyskuje bonusowe +2% do wyniku za każdego bohatera z tego wydarzenia. 5 bohaterów wydarzenia w zespole = 10% bonus do wyniku za każdy etap… (nie wiadomo, czy będzie to dotyczyło wszystkich eventów, czy tylko tego… Kwestia ta budzi spore kontrowersje, miejmy nadzieję, że twórcy nie wypuszczą czegoś takiego z bety – nacisk na p2w.
- Bohaterowie tego wydarzenia są niewrażliwi na odbijany kolor na tym evencie, ponadto dostają bonus w postaci +20% do ataku, obrony, punktów zdrowia.
Kolejną nowością są procentowe szanse na wylosowanie, wprawdzie nie odbiegają one za bardzo od tych z aktualnych wydarzeń miesięcznych, jednak tym razem możliwe będzie wylosowanie 3 i 4 gwiazdkowego trenera. Łącznie 10% szans na trenerów zostało zabrane z szansy na wylosowanie rzadkich bohaterów klasycznych oraz epickich.
Szanse na wylosowanie:
- Rzadki bohater klasyczny: 58.1%
- Epicki bohater klasyczny: 15.8%
- Legendarny bohater klasyczny: 1.5%
- Rzadki trener (3*): 5%
- Epicki trener (4*): 5%
- Rzadki bohater wydarzenia: 7.9%
- Epicki bohater wydarzenia: 5.7%
- Legendarny bohater wydarzenia: 1%
Losowanie dodatkowe
- Legendarny bohater miesiąca: 1.3%
Monety wyzwania również będą umożliwiać losowanie na tym evencie. Będą trzy poziomy trudności: łatwy, epicki, legendarny, pojawią się też tajemnicze skrzynie (tutaj nie ma zmian). Wydarzenie domyślnie ma trwać przez 5 dni.
Bohaterowie wydarzenia:
Legendarni
Asterius
Atak: 803
Obrona: 778
PŻ: 1380
Klasa: Druid
Mana: średnia
Umiejętność specjalna:
- Zadaje 265% obrażeń celowi i pobliskim wrogom.
- Cel i pobliscy wrogowie otrzymują korozyjny ogień. Korozyjny ogień zadaje 88 obrażeń od podpalenia i obniża obronę celu o -18% na każdą turę przez 3 tury.
Crystalis
Atak: 797
Obrona: 772
PŻ: 1400
Klasa: czarnoksiężnik
Mana: szybka
Umiejętność specjalna:
- Zadaje 230% obrażeń celowi i pobliskim wrogom.
- Cel i pobliscy wrogowie otrzymują korozyjny lód. Korozyjny lód zadaje 63 obrażeń od mrozu i obniża atak celu o -18% na każdą turę przez 3 tury.
Dark Lord
Atak: 819
Obrona: 768
PŻ: 1384
Klasa: czarnoksiężnik
Mana: szybka
Umiejętność specjalna:
- Zadaje 390% obrażeń celowi.
- Cel i pobliscy wrogowie otrzymują korozyjną truciznę. Korozyjna trucizna zadaje 65 obrażeń od trucizny i obniża regeneracje many celu o -14% na każdą turę przez 3 tury.
Isrod
Atak: 774
Obrona: 778
PŻ: 1450
Klasa: paladyn
Mana: średnia
Umiejętność specjalna:
- Zadaje 260% obrażeń celowi i pobliskim wrogom.
- Bohater oraz pobliscy sojusznicy kontratakują z siłą 100% otrzymanych obrażeń przez 3 tury.
- Bohater oraz pobliscy sojusznicy regenerują niewielką ilość many za każdy kontratak. Ilość ta zmniejsza się z każdym kolejnym kontratakiem podczas jednej tury.
Karnov
Atak: 782
Obrona: 762
PŻ: 1474
Klasa: mnich
Mana: wolna
Umiejętność specjalna:
- Zadaje 260% obrażeń wszystkim wrogom.
- Wszystkie tarcze mroku obecne na planszy zostają ulepszone. Ulepszone tarcze dają +64% do ataku gdy są używane przez stronę atakującą i -57% do ataku gdy są używane przez stronę broniącą.
Toxicandra
Atak: 793
Obrona: 776
PŻ: 1398
Klasa: kleryk
Mana: szybka
Umiejętność specjalna:
- Regeneruje 24% zdrowia wszystkich sojuszników.
- Wszyscy sojusznicy regenerują niewielką ilość many przez 3 tury.
- Dezaktywuje efekty ze statusu wszystkich sojuszników.
Epiccy
Ingolf
Atak: 637
Obrona: 688
PŻ: 1279
Klasa: wojownik
Mana: wolna
Umiejętność specjalna:
- Zadaje 215% obrażeń celowi i pobliskim wrogom.
- Bohater wykrada 61% leczenia celowi oraz pobliskim wrogom przez 3 tury.
- Cel oraz pobliscy wrogowie otrzymują -34% do obrony przez 3 tury.
Sanngrior
Atak: 569
Obrona: 684
PŻ: 1457
Klasa: kleryk
Mana: średnia
Umiejętność specjalna:
- Regeneruje 45% zdrowia sobie oraz pobliskim sojusznikom.
- Bohater oraz pobliscy sojusznicy otrzymują +94% do obrony przeciwko naturze przez 3 tury.
Rzadcy
Edd
Atak: 531
Obrona: 453
PŻ: 731
Klasa: strażnik lasu
Mana: szybka
Umiejętność specjalna:
- Zadaje 290% obrażeń celowi.
- Cel nie może otrzymywać nowych buffów przez 3 tury.
Skrekok
Atak: 497
Obrona: 476
PŻ: 771
Klasa: łotrzyk
Mana: średnia
Umiejętność specjalna:
- Zadaje 165% obrażeń celowi oraz pobliskim wrogom.
- Bohater oraz pobliscy sojusznicy otrzymują +45% do ataku oraz dodatkowe +20% za każde otrzymane trafienie w ciągu 3 tur.
Nowi bohaterowie sezonu IV
W wersji beta pojawiło się 7 nowych bohaterów IV sezonu. Każdy z nich jest legendarny. Nowością jest dodatkowa zdolność, która uaktywnia się w określonych warunkach.
Aouda
Atak: 826
Obrona: 803
PŻ: 1334
Klasa: barbarzyńca
Mana: szybka
Zdolność: Zwiększone obrażenia umiejętności specjalnej: Podczas pierwszego użycia umiejętności specjalnej (zadającej obrażenia), są one zwiększone o 50%.
Umiejętność specjalna:
- Zadaje 435% obrażeń celowi.
- Zadaje 500 dodatkowych obrażeń, pod warunkiem, że zdrowie celu jest zwiększone.
Kapitan Nemo
Atak: 842
Obrona: 770
PŻ: 1359
Klasa: łotrzyk
Mana: szybka
Zdolność: Zaczyna bitwę z dodatkową maną: Ten bohater otrzymuje 20% many na początku bitwy.
Umiejętność specjalna:
- Zadaje 300% obrażeń celowi.
- Zadaje 600% obrażeń jeżeli Kapitan Nemo posiada na sobie negatywne efekty statusu/debuffy.
Dr. Moreau
Atak: 795
Obrona: 774
PŻ: 1477
Klasa: łotrzyk
Mana: szybka
Zdolność: Redukcja obrażeń: Otrzymywane obrażenia są zredukowane o 50% dla pierwszych trzech razy, gdy ten bohater otrzymuje obrażenia.
Umiejętność specjalna:
- Zadaje 260% obrażeń celowi i pobliskim wrogom.
- Cel i pobliscy wrogowie otrzymują -35% do precyzji przez 4 tury. Dotyczy to również ofensywnych umiejętności specjalnych. Czas trwania tego efektu zostaje zresetowany gdy cel zostanie uleczony.
Lepiota
Atak: 801
Obrona: 803
PŻ: 1400
Klasa: czarnoksiężnik
Mana: szybka
Zdolność: Redukcja obrażeń: Otrzymywane obrażenia są zredukowane o 50% dla pierwszych trzech razy, gdy ten bohater otrzymuje obrażenia.
Umiejętność specjalna:
- Usuwa wszystkie efekty statusu oraz kumulacji z celu. Dotyczy to również tych nieodwoływalnych.
- Zadaje 158% obrażeń celowi.
- Cel zamienia się w ducha.
- W formie ducha cel otrzymuje 91 obrażeń na turę.
- Gdy cel jest w formie ducha, nie może zdobywać many, atakować i używać umiejętności specjalnej. Jest też odporny na zwykłe ataki, umiejętności specjalne, efekty statusu oraz kumulacje.
- Forma ducha trwa przez 4 tury.
- Ostatni pozostały na placu boju wrogi bohater nie może zostać zamieniony w ducha.
Phileas Fogg
Atak: 845
Obrona: 749
PŻ: 1384
Klasa: kleryk
Mana: szybka
Zdolność: Redukcja obrażeń: Otrzymywane obrażenia są zredukowane o 50% dla pierwszych trzech razy, gdy ten bohater otrzymuje obrażenia.
Umiejętność specjalna:
- Dezaktywuje efekty z celu.
- Zadaje 420% obrażeń celowi.
- Cel otrzymuje -54% do obrony przeciwko naturze przez 4 tury.
Prof. Lidenbrock
Atak: 766
Obrona: 828
PŻ: 1437
Klasa: czarodziej
Mana: wolna
Zdolność: Zmniejszenie czasu trwania negatywnych efektów statusu: Czas trwania trzech pierwszych negatywnych efektów statusu nałożonych na tego bohatera, jest krótszy o jedną turę.
Umiejętność specjalna:
- Dezaktywuje efekty ze statusu wszystkich sojuszników.
- Wzmacnia zdrowie wszystkich sojuszników o 600 na czas 4 tur. Jeżeli sojusznik otrzyma w tym czasie negatywny efekt statusu, długość efektu zostanie zresetowana.
Zenobia
Atak: 846
Obrona: 776
PŻ: 1347
Klasa: mnich
Mana: średnia
Zdolność: Zwiększenie czasu trwania pozytywnych efektów statusu: Czas trwania trzech pierwszych pozytywnych efektów statusu nałożonych na tego bohatera, jest dłuższy o jedną turę.
Umiejętność specjalna:
- Zadaje 320% obrażeń bohaterom na skraju formacji przeciwnika. Gdy tylko jeden wrogi bohater pozostaje przy życiu, obrażenia są podwojone.
- Wszystkie klocki ognia na planszy zostaną ulepszone. Ulepszone klocki mają +64% ataku, gdy atakujący bohater użyje umiejętności specjalnej i -57% ataku, gdy broniący bohater użyje umiejętności specjalnej.
Wiadomo coś o nowym sezonie? Bo też niby jest w beta testach
Póki co w becie dodali 7 nowych bohaterów legendarnych 4 sezonu. Pod wieczór może przetłumaczę umiejętności i dorzucę do tego posta jak znajdę czas. W międzyczasie link:
https://forum.smallgiantgames.com/t/early-information-on-round-1-of-season-4-heroes-part-of-the-beta-beat-v35/218807
Póki co żadnych szczegółów na temat tego jak ma wyglądać etc. Logicznym byłoby stworzenie czegoś na wzór koników morskich na Valhallę, ale czas pokaże.
Ok, dodałem do newsa bohaterów IV sezonu. Phileas Fogg robi wrażenie.
Ok dziękuję za informacje
A wiadomo coś o tych nowych tytanach ,bo miały pod koniec roku się pojawić?
I drugie pytanie -będą jakieś nowe kostiumy do bohaterów, bo też widziałem filmiki ,że niby są np Wu Kong ,Leonidas itd itd
Nowe kostiumy powinny być w poniedziałek.
Dzięki za info:)
Również zastanawiam się co z tymi tytanami.
Jakieś nowości jeszcze się pojawia w tym miesiącu ??
Ponoć nowe kostiumy bohaterów dopiero w styczniu
Prawda, nowe kostiumy klasyczne pojawia się dopiero w nowym roku.
A co z tymi Tytanami? To jakiś temat tabu?
Niee, po prostu nie dają żadnego info na temat terminu.