„League of Villains” nowy event w wersji beta, pierwsi bohaterowie IV sezonu.

W wersji beta pojawiły się testy nowego eventu o nazwie „League of Villains”. Ma on podobne zasady do wydarzeń miesięcznych, w których walczymy o jak najwyższą lokatę (mając możliwość powtarzania etapów). Wydarzenie w wersji beta posiada póki co 10 etapów (standardowo dla wydarzeń miesięcznych mamy 15 etapów). Rodzina nowych bohaterów tego wydarzenia posiada unikatowe bonusy:

  • Gracz zyskuje bonusowe +2% do wyniku za każdego bohatera z tego wydarzenia. 5 bohaterów wydarzenia w zespole = 10% bonus do wyniku za każdy etap… (nie wiadomo, czy będzie to dotyczyło wszystkich eventów, czy tylko tego… Kwestia ta budzi spore kontrowersje, miejmy nadzieję, że twórcy nie wypuszczą czegoś takiego z bety – nacisk na p2w.
  • Bohaterowie tego wydarzenia są niewrażliwi na odbijany kolor na tym evencie, ponadto dostają bonus w postaci +20% do ataku, obrony, punktów zdrowia.

Kolejną nowością są procentowe szanse na wylosowanie, wprawdzie nie odbiegają one za bardzo od tych z aktualnych wydarzeń miesięcznych, jednak tym razem możliwe będzie wylosowanie 3 i 4 gwiazdkowego trenera. Łącznie 10% szans na trenerów zostało zabrane z szansy na wylosowanie rzadkich bohaterów klasycznych oraz epickich.

Szanse na wylosowanie:

  • Rzadki bohater klasyczny: 58.1%
  • Epicki bohater klasyczny: 15.8%
  • Legendarny bohater klasyczny: 1.5%
  • Rzadki trener (3*): 5%
  • Epicki trener (4*): 5%
  • Rzadki bohater wydarzenia: 7.9%
  • Epicki bohater wydarzenia: 5.7%
  • Legendarny bohater wydarzenia: 1%

Losowanie dodatkowe

  • Legendarny bohater miesiąca: 1.3%

Monety wyzwania również będą umożliwiać losowanie na tym evencie. Będą trzy poziomy trudności: łatwy, epicki, legendarny, pojawią się też tajemnicze skrzynie (tutaj nie ma zmian). Wydarzenie domyślnie ma trwać przez 5 dni.

Bohaterowie wydarzenia:

Legendarni

Asterius 

Atak: 803
Obrona: 778
PŻ: 1380
Klasa: Druid
Mana: średnia

Umiejętność specjalna:

  • Zadaje 265% obrażeń celowi i pobliskim wrogom.
  • Cel i pobliscy wrogowie otrzymują korozyjny ogień. Korozyjny ogień zadaje 88 obrażeń od podpalenia i obniża obronę celu o -18% na każdą turę przez 3 tury.

Crystalis

Atak: 797
Obrona: 772
PŻ: 1400
Klasa: czarnoksiężnik
Mana: szybka

Umiejętność specjalna:

  • Zadaje 230% obrażeń celowi i pobliskim wrogom.
  • Cel i pobliscy wrogowie otrzymują korozyjny lód. Korozyjny lód zadaje 63 obrażeń od mrozu i obniża atak celu o -18% na każdą turę przez 3 tury.

Dark Lord

Atak: 819
Obrona: 768
PŻ: 1384
Klasa: czarnoksiężnik
Mana: szybka

Umiejętność specjalna:

  • Zadaje 390% obrażeń celowi.
  • Cel i pobliscy wrogowie otrzymują korozyjną truciznę. Korozyjna trucizna zadaje 65 obrażeń od trucizny i obniża regeneracje many celu o -14% na każdą turę przez 3 tury.

Isrod

Atak: 774
Obrona: 778
PŻ: 1450
Klasa: paladyn
Mana: średnia

Umiejętność specjalna:

  • Zadaje 260% obrażeń celowi i pobliskim wrogom.
  • Bohater oraz pobliscy sojusznicy kontratakują z siłą 100% otrzymanych obrażeń przez 3 tury.
  • Bohater oraz pobliscy sojusznicy regenerują niewielką ilość many za każdy kontratak. Ilość ta zmniejsza się z każdym kolejnym kontratakiem podczas jednej tury.

Karnov 

Atak: 782
Obrona: 762
PŻ: 1474
Klasa: mnich
Mana: wolna

Umiejętność specjalna:

  • Zadaje 260% obrażeń wszystkim wrogom.
  • Wszystkie tarcze mroku obecne na planszy zostają ulepszone. Ulepszone tarcze dają +64% do ataku gdy są używane przez stronę atakującą i -57% do ataku gdy są używane przez stronę broniącą.

Toxicandra

Atak: 793
Obrona: 776
PŻ: 1398
Klasa: kleryk
Mana: szybka

Umiejętność specjalna:

  • Regeneruje 24% zdrowia wszystkich sojuszników.
  • Wszyscy sojusznicy regenerują niewielką ilość many przez 3 tury.
  • Dezaktywuje efekty ze statusu wszystkich sojuszników.
Epiccy

Ingolf

Atak: 637
Obrona: 688
PŻ: 1279
Klasa: wojownik
Mana: wolna

Umiejętność specjalna:

  • Zadaje 215% obrażeń celowi i pobliskim wrogom.
  • Bohater wykrada 61% leczenia celowi oraz pobliskim wrogom przez 3 tury.
  • Cel oraz pobliscy wrogowie otrzymują -34% do obrony przez 3 tury.

Sanngrior

Atak: 569
Obrona: 684
PŻ: 1457
Klasa: kleryk
Mana: średnia

Umiejętność specjalna:

  • Regeneruje 45% zdrowia sobie oraz pobliskim sojusznikom.
  • Bohater oraz pobliscy sojusznicy otrzymują +94% do obrony przeciwko naturze przez 3 tury.
Rzadcy

Edd

Atak: 531
Obrona: 453
PŻ: 731
Klasa: strażnik lasu
Mana: szybka

Umiejętność specjalna:

  • Zadaje 290% obrażeń celowi.
  • Cel nie może otrzymywać nowych buffów przez 3 tury.

Skrekok

Atak: 497
Obrona: 476
PŻ: 771
Klasa: łotrzyk
Mana: średnia

Umiejętność specjalna:

  • Zadaje 165% obrażeń celowi oraz pobliskim wrogom.
  • Bohater oraz pobliscy sojusznicy otrzymują +45% do ataku oraz dodatkowe +20% za każde otrzymane trafienie w ciągu 3 tur.
Nowi bohaterowie sezonu IV

W wersji beta pojawiło się 7 nowych bohaterów IV sezonu. Każdy z nich jest legendarny. Nowością jest dodatkowa zdolność, która uaktywnia się w określonych warunkach.

Aouda

Atak: 826
Obrona: 803
PŻ: 1334
Klasa: barbarzyńca
Mana: szybka

Zdolność: Zwiększone obrażenia umiejętności specjalnej: Podczas pierwszego użycia umiejętności specjalnej (zadającej obrażenia), są one zwiększone o 50%.

Umiejętność specjalna:

  • Zadaje 435% obrażeń celowi.
  • Zadaje 500 dodatkowych obrażeń, pod warunkiem, że zdrowie celu jest zwiększone.

Kapitan Nemo

Atak: 842
Obrona: 770
PŻ: 1359
Klasa: łotrzyk
Mana: szybka

Zdolność: Zaczyna bitwę z dodatkową maną: Ten bohater otrzymuje 20% many na początku bitwy.

Umiejętność specjalna:

  • Zadaje 300% obrażeń celowi.
  • Zadaje 600% obrażeń jeżeli Kapitan Nemo posiada na sobie negatywne efekty statusu/debuffy.

Dr. Moreau

Atak: 795
Obrona: 774
PŻ: 1477
Klasa: łotrzyk
Mana: szybka

Zdolność: Redukcja obrażeń: Otrzymywane obrażenia są zredukowane o 50% dla pierwszych trzech razy, gdy ten bohater otrzymuje obrażenia. 

Umiejętność specjalna:

  • Zadaje 260% obrażeń celowi i pobliskim wrogom.
  • Cel i pobliscy wrogowie otrzymują -35% do precyzji przez 4 tury. Dotyczy to również ofensywnych umiejętności specjalnych. Czas trwania tego efektu zostaje zresetowany gdy cel zostanie uleczony.

Lepiota

Atak: 801
Obrona: 803
PŻ: 1400
Klasa: czarnoksiężnik
Mana: szybka

Zdolność: Redukcja obrażeń: Otrzymywane obrażenia są zredukowane o 50% dla pierwszych trzech razy, gdy ten bohater otrzymuje obrażenia. 

Umiejętność specjalna:

  • Usuwa wszystkie efekty statusu oraz kumulacji z celu. Dotyczy to również tych nieodwoływalnych.
  • Zadaje 158% obrażeń celowi.
  • Cel zamienia się w ducha.
  • W formie ducha cel otrzymuje 91 obrażeń na turę.
  • Gdy cel jest w formie ducha, nie może zdobywać many, atakować i używać umiejętności specjalnej. Jest też odporny na zwykłe ataki, umiejętności specjalne, efekty statusu oraz kumulacje.
  • Forma ducha trwa przez 4 tury.
  • Ostatni pozostały na placu boju wrogi bohater nie może zostać zamieniony w ducha.

Phileas Fogg

Atak: 845
Obrona: 749
PŻ: 1384
Klasa: kleryk
Mana: szybka

Zdolność: Redukcja obrażeń: Otrzymywane obrażenia są zredukowane o 50% dla pierwszych trzech razy, gdy ten bohater otrzymuje obrażenia. 

Umiejętność specjalna:

  • Dezaktywuje efekty z celu.
  • Zadaje 420% obrażeń celowi.
  • Cel otrzymuje -54% do obrony przeciwko naturze przez 4 tury.

Prof. Lidenbrock

Atak: 766
Obrona: 828
PŻ: 1437
Klasa: czarodziej
Mana: wolna

Zdolność: Zmniejszenie czasu trwania negatywnych efektów statusu: Czas trwania trzech pierwszych negatywnych efektów statusu nałożonych na tego bohatera, jest krótszy o jedną turę. 

Umiejętność specjalna:

  • Dezaktywuje efekty ze statusu wszystkich sojuszników.
  • Wzmacnia zdrowie wszystkich sojuszników o 600 na czas 4 tur. Jeżeli sojusznik otrzyma w tym czasie negatywny efekt statusu, długość efektu zostanie zresetowana.

Zenobia

Atak: 846
Obrona: 776
PŻ: 1347
Klasa: mnich
Mana: średnia

Zdolność: Zwiększenie czasu trwania pozytywnych efektów statusu: Czas trwania trzech pierwszych pozytywnych efektów statusu nałożonych na tego bohatera, jest dłuższy o jedną turę. 

Umiejętność specjalna:

  • Zadaje 320% obrażeń bohaterom na skraju formacji przeciwnika. Gdy tylko jeden wrogi bohater pozostaje przy życiu, obrażenia są podwojone.
  • Wszystkie klocki ognia na planszy zostaną ulepszone. Ulepszone klocki mają +64% ataku, gdy atakujący bohater użyje umiejętności specjalnej i -57% ataku, gdy broniący bohater użyje umiejętności specjalnej.

 

Może Ci się również spodoba

Subscribe
Powiadom o
guest
13 komentarzy
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments
BziQ
BziQ
3 miesięcy temu

Wiadomo coś o nowym sezonie? Bo też niby jest w beta testach

BziQ
BziQ
3 miesięcy temu
Reply to  ColdHands

Ok dziękuję za informacje

Warior1
Warior1
3 miesięcy temu

A wiadomo coś o tych nowych tytanach ,bo miały pod koniec roku się pojawić?
I drugie pytanie -będą jakieś nowe kostiumy do bohaterów, bo też widziałem filmiki ,że niby są np Wu Kong ,Leonidas itd itd

Maniu
Maniu
3 miesięcy temu
Reply to  Warior1

Nowe kostiumy powinny być w poniedziałek.

Warior1
Warior1
3 miesięcy temu
Reply to  Maniu

Dzięki za info:)

Maverick
Maverick
3 miesięcy temu
Reply to  Warior1

Również zastanawiam się co z tymi tytanami.

Olga
Olga
3 miesięcy temu

Jakieś nowości jeszcze się pojawia w tym miesiącu ??

Warior1
Warior1
3 miesięcy temu
Reply to  Olga

Ponoć nowe kostiumy bohaterów dopiero w styczniu

Maverick
Maverick
3 miesięcy temu

A co z tymi Tytanami? To jakiś temat tabu?

X