21 nowych kostiumów dla bohaterów klasycznych powędrowało na testy do wersji beta. Lista kostiumów:
Legendarne
Magni, Sartana, Elkanen, Kadilen, Azlar, Domicja
Epickie
Boril, Kiril, Caedmon, Mały John, Kashhrek
Rzadkie
Priska, Renfeld, Baltazar, Karil, Berden, Belith, Brat Tuck, Snycer, Isshtak, Azar
Kostiumy rzadkich bohaterów są dostępne tutaj.
| |
---|
INFORMACJE | |
Żywioł | ogień |
Rzadkość | legendarny |
Klasa | paladyn |
Regeneracja many | wolna |
STATYSTYKI | |
Moc | 798 |
Atak | 821 |
Obrona | 663 |
Zdrowie | 1431 |
UMIEJĘTNOŚĆ SPECJALNA | |
Nazwa | Erupcja wulkanu |
Efekt I | Zadaje 205% obrażeń celowi i pobliskim wrogom. |
Efekt II | Zadaje 410% więcej obrażeń jeśli celowi pozostało mniej niż 50% zdrowia. |
Efekt II | Cel i pobliscy wrogowie otrzymują 430 obrażeń od podpalenia w ciągu 2 tur. Efekt nie może być odwołany czarami. |
| |
---|
INFORMACJE | |
Żywioł | lód |
Rzadkość | epicki |
Klasa | paladyn |
Regeneracja many | średnia |
STATYSTYKI | |
Moc | 679 |
Atak | 504 |
Obrona | 851 |
Zdrowie | 1287 |
UMIEJĘTNOŚĆ SPECJALNA | |
Nazwa | Cięta riposta |
Efekt I | Bohater i pobliscy sojusznicy kontratakują z siłą 60% otrzymanych obrażeń przez 4 tury. |
| |
---|
INFORMACJE | |
Żywioł | natura |
Rzadkość | epicki |
Klasa | wojownik |
Regeneracja many | szybka |
STATYSTYKI | |
Moc | 678 |
Atak | 670 |
Obrona | 664 |
Zdrowie | 1236 |
UMIEJĘTNOŚĆ SPECJALNA | |
Nazwa | Cios oczyszczenia |
Efekt I | Zadaje 345% obrażeń celowi |
Efekt II | Dezaktywuje efekty ze statusu wszystkich sojuszników. |
| |
---|
INFORMACJE | |
Żywioł | mrok |
Rzadkość | legendarny |
Klasa | strażnik lasu |
Regeneracja many | średnia |
STATYSTYKI | |
Moc | 797 |
Atak | 778 |
Obrona | 724 |
Zdrowie | 1411 |
UMIEJĘTNOŚĆ SPECJALNA | |
Nazwa | Trujący grot |
Efekt I | Zadaje 390% obrażeń celowi. |
Efekt II | Cel i pobliscy wrogowie otrzymują 324 obrażeń od zatrucia w ciągu 4 tur. |
Efekt III | Dezaktywuje efekty ze statusu bohatera oraz pobliskich sojuszników. |
| |
---|
INFORMACJE | |
Żywioł | natura |
Rzadkość | legendarny |
Klasa | barbarzyńca |
Regeneracja many | szybka |
STATYSTYKI | |
Moc | 798 |
Atak | 687 |
Obrona | 862 |
Zdrowie | 1370 |
UMIEJĘTNOŚĆ SPECJALNA | |
Nazwa | Włócznia zaćmienia |
Efekt I | Zadaje 280% obrażeń celowi i pobliskim wrogom. |
Efekt II | Bohater umniejsza o 61% dowolną regenerację celu i pobliskich wrogów przez 3 tury. |
| |
---|
INFORMACJE | |
Żywioł | natura |
Rzadkość | legendarny |
Klasa | czarodziej |
Regeneracja many | szybka |
STATYSTYKI | |
Moc | 797 |
Atak | 698 |
Obrona | 830 |
Zdrowie | 1398 |
UMIEJĘTNOŚĆ SPECJALNA | |
Nazwa | Zakrzywiona tarcza |
Efekt I | Zadaje 170% obrażeń wszystkim przeciwnikom. |
Efekt II | Wszyscy sojusznicy zyskują +45% szans na uniknięcie umiejętności specjalnych na czas 3 tur. Każdy unik przywołuje kolczastego pomocnika. Pomocnik dziedziczy 15% ataku oraz 15% PŻ po właścicielu. |
| |
---|
INFORMACJE | |
Żywioł | natura |
Rzadkość | epicki |
Klasa | czarodziej |
Regeneracja many | średnia |
STATYSTYKI | |
Moc | 643 |
Atak | 558 |
Obrona | 658 |
Zdrowie | 1281 |
UMIEJĘTNOŚĆ SPECJALNA | |
Nazwa | Second Skin |
Efekt I | Bohater i pobliscy sojusznicy otrzymują 450 PŻ. Jeżeli bonus przekracza maksymalne PŻ, jest dodany jako tymczasowe PŻ. Maksymalne tymczasowe zdrowie może wynosić 100% maksymalnego zdrowia. Wzmocnione zdrowie chroni przed redukcją maksymalnego poziomu PŻ. |
Efekt II | Bohater i pobliscy sojusznicy otrzymują +64% do obrony przeciwko ogniowi przez 3 tury. |
| |
---|
os | |
Żywioł | lód |
Rzadkość | epicki |
Klasa | czarodziej |
Regeneracja many | średnia |
STATYSTYKI | |
Moc | 682 |
Atak | 702 |
Obrona | 680 |
Zdrowie | 1153 |
UMIEJĘTNOŚĆ SPECJALNA | |
Nazwa | Błogosławione solo |
Efekt I | Regeneruje 28% zdrowia wszystkich sojuszników. |
Efekt II | Wszyscy przeciwnicy otrzymują -34% do ataku przez 3 tury. |
Efekt III | Wszyscy przeciwnicy otrzymują -34% do obrony przez 3 tury. |
| |
---|
INFORMACJE | |
Żywioł | lód |
Rzadkość | legendarny |
Klasa | druid |
Regeneracja many | szybka |
STATYSTYKI | |
Moc | 795 |
Atak | 743 |
Obrona | 732 |
Zdrowie | 1467 |
UMIEJĘTNOŚĆ SPECJALNA | |
Nazwa | Cios monolitu |
Efekt I | Zadaje 420% obrażeń celowi. |
Efekt II | Cel i pobliscy wrogowie otrzymują -34% do obrony przez 4 tury. |
| |
---|
INFORMACJE | |
Żywioł | natura |
Rzadkość | epicki |
Klasa | strażnik lasu |
Regeneracja many | wolna |
STATYSTYKI | |
Moc | 676 |
Atak | 756 |
Obrona | 624 |
Zdrowie | 1086 |
UMIEJĘTNOŚĆ SPECJALNA | |
Nazwa | Łupnięcie |
Efekt I | Zadaje 185% obrażeń wszystkim przeciwnikom. |
Efekt II | Bohater i pobliscy sojusznicy mają szanse w zakresie od 30% do 70% na uniknięcie ataków specjalnych, które zadają obrażania. Im większe obrażenia zadaje atak, tym większa szansa na uniknięcie go. Każdy unik przywraca niewielką ilość many celowi. Efekt trwa przez 4 tury. |
| |
---|
INFORMACJE | |
Żywioł | mrok |
Rzadkość | legendarny |
Klasa | wojownik |
Regeneracja many | szybka |
STATYSTYKI | |
Moc | 798 |
Atak | 685 |
Obrona | 771 |
Zdrowie | 1558 |
UMIEJĘTNOŚĆ SPECJALNA | |
Nazwa | Cios grozy |
Efekt I | Zadaje 532% obrażeń celowi. |
Na koniec mały bonusik, przeciek z wyglądu Akademii Bohaterów z wersji beta. Wygląda na to, że będzie można tworzyć oddziały oraz bohaterów miesiąca!
Jeżeli chcę założyć kostium na ulepszonego max wojownika to muszę go od nowa ulepszyć??
Wtedy musisz ulepszyć tylko kostium. Na szczęście przebiega to dużo szybciej, a wbijanie belek nie wymaga aż tylu cennych artefaktów. Tutaj możesz podejrzeć koszty ulepszeń kostiumów https://empiresandpuzzles.pl/kostiumy/
Jeżeli rozdałaś talenty oryginalnemu bohaterowi to nie trzeba ich rozdawać ponownie dla kostiumu, zostaną one odziedziczone (drzewko pójdzie w tę samą stronę).
Trójki macie?
Spróbowałem innego podejścia do tematu i trochę mi nie pykło, ale jest w miarę czytelne także trzymaj 🙂
https://empiresandpuzzles.pl/rzadkie-kostiumy-klasyczne/
a daje coś na nie ulepszonego bohatera? czy bohater musi być ulepszony?
Bohater oryginalny musi być ulepszony. Jeżeli bohater jest na 1 belce, to kostium można levelować do maksa 1 belki, dalej się już nie da. Tak czy owak trzeba ulepszyć oryginał.
Czyli Akademia Bohaterow jest już testowana, wiadomo kiedy mniej więcej jest planowane wypuszczenie jej?
Dali przez pomyłkę na moment do bety i zaraz wycofali. Obecnie nie jest testowana.