Nowe kostiumy dla bohaterów klasycznych + przeciek z wersji beta Akademii Bohaterów

21 nowych kostiumów dla bohaterów klasycznych powędrowało na testy do wersji beta. Lista kostiumów:

Legendarne

Magni, Sartana, Elkanen, Kadilen, Azlar, Domicja

Epickie

Boril, Kiril, Caedmon, Mały John, Kashhrek

Rzadkie

Priska, Renfeld, Baltazar, Karil, Berden, Belith, Brat Tuck, Snycer, Isshtak, Azar

Kostiumy rzadkich bohaterów są dostępne tutaj.

INFORMACJE
Żywioł ogień
Rzadkość legendarny
Klasa paladyn
Regeneracja many wolna
STATYSTYKI
Moc 798
Atak 821
Obrona 663
Zdrowie 1431
UMIEJĘTNOŚĆ SPECJALNA
Nazwa Erupcja wulkanu
Efekt I Zadaje 205% obrażeń celowi i pobliskim wrogom.
Efekt II Zadaje 410% więcej obrażeń jeśli celowi pozostało mniej niż 50% zdrowia.
Efekt II Cel i pobliscy wrogowie otrzymują 430 obrażeń od podpalenia w ciągu 2 tur. Efekt nie może być odwołany czarami.

INFORMACJE
Żywioł natura
Rzadkość epicki
Klasa wojownik
Regeneracja many szybka
STATYSTYKI
Moc 678
Atak 670
Obrona 664
Zdrowie 1236
UMIEJĘTNOŚĆ SPECJALNA
Nazwa Cios oczyszczenia
Efekt I Zadaje 345% obrażeń celowi
Efekt II Dezaktywuje efekty ze statusu wszystkich sojuszników.

INFORMACJE
Żywioł mrok
Rzadkość legendarny
Klasa strażnik lasu
Regeneracja many średnia
STATYSTYKI
Moc 797
Atak 778
Obrona 724
Zdrowie 1411
UMIEJĘTNOŚĆ SPECJALNA
Nazwa Trujący grot
Efekt I Zadaje 390% obrażeń celowi.
Efekt II Cel i pobliscy wrogowie otrzymują 324 obrażeń od zatrucia w ciągu 4 tur.
Efekt III Dezaktywuje efekty ze statusu bohatera oraz pobliskich sojuszników.

INFORMACJE
Żywioł natura
Rzadkość legendarny
Klasa barbarzyńca
Regeneracja many szybka
STATYSTYKI
Moc 798
Atak 687
Obrona 862
Zdrowie 1370
UMIEJĘTNOŚĆ SPECJALNA
Nazwa Włócznia zaćmienia
Efekt I Zadaje 280% obrażeń celowi i pobliskim wrogom.
Efekt II Bohater umniejsza o 61% dowolną regenerację celu i pobliskich wrogów przez 3 tury.

INFORMACJE
Żywioł natura
Rzadkość epicki
Klasa czarodziej
Regeneracja many średnia
STATYSTYKI
Moc 643
Atak 558
Obrona 658
Zdrowie 1281
UMIEJĘTNOŚĆ SPECJALNA
Nazwa Second Skin
Efekt I Bohater i pobliscy sojusznicy otrzymują 450 PŻ. Jeżeli bonus przekracza maksymalne PŻ, jest dodany jako tymczasowe PŻ. Maksymalne tymczasowe zdrowie może wynosić 100% maksymalnego zdrowia. Wzmocnione zdrowie chroni przed redukcją maksymalnego poziomu PŻ.
Efekt II Bohater i pobliscy sojusznicy otrzymują +64% do obrony przeciwko ogniowi przez 3 tury.

INFORMACJE
Żywioł natura
Rzadkość epicki
Klasa strażnik lasu
Regeneracja many wolna
STATYSTYKI
Moc 676
Atak 756
Obrona 624
Zdrowie 1086
UMIEJĘTNOŚĆ SPECJALNA
Nazwa Łupnięcie
Efekt I Zadaje 185% obrażeń wszystkim przeciwnikom.
Efekt II Bohater i pobliscy sojusznicy mają szanse w zakresie od 30% do 70% na uniknięcie ataków specjalnych, które zadają obrażania. Im większe obrażenia zadaje atak, tym większa szansa na uniknięcie go. Każdy unik przywraca niewielką ilość many celowi. Efekt trwa przez 4 tury.

INFORMACJE
Żywioł mrok
Rzadkość legendarny
Klasa wojownik
Regeneracja many szybka
STATYSTYKI
Moc 798
Atak 685
Obrona 771
Zdrowie 1558
UMIEJĘTNOŚĆ SPECJALNA
Nazwa Cios grozy
Efekt I Zadaje 532% obrażeń celowi.

Na koniec mały bonusik, przeciek z wyglądu Akademii Bohaterów z wersji beta. Wygląda na to, że będzie można tworzyć oddziały oraz bohaterów miesiąca!

Możesz również polubić…

Subscribe
Powiadom o
guest
8 komentarzy
najstarszy
najnowszy oceniany
Inline Feedbacks
View all comments
Kate
Kate
4 lat temu

Jeżeli chcę założyć kostium na ulepszonego max wojownika to muszę go od nowa ulepszyć??

Kinga
Kinga
4 lat temu

Trójki macie?

lemi
lemi
4 lat temu

a daje coś na nie ulepszonego bohatera? czy bohater musi być ulepszony?

James
James
4 lat temu

Czyli Akademia Bohaterow jest już testowana, wiadomo kiedy mniej więcej jest planowane wypuszczenie jej?