Zmiany w balansie bohaterów (aktualizacja 16.05.2020)
Twórcy gry ostro wzięli się za przebudowę bohaterów. Edycja: Zmiany są już ostateczne, wdrożono je do gry 19 maja.
Telluria
- Przywołuje Sługę z Lasu dla wszystkich sojuszników z
18%13% PŻ i 13% ataku odziedziczonego od bohatera. - Wszyscy sojusznicy regenerują
411306 PŻ przez32 tury. - Wszyscy przeciwnicy otrzymują
-34%-24% regeneracji many przez32 tury.
Vela
- Zadaje dodatkowe obrażenia przeciwko ogniowi. (przywrócono) Zamiast
54%34% dodatkowych obrażeń.
Margaret
- Zadaje 150% obrażeń celowi oraz pobliskim wrogom (dodano).
- Bohater i pobliscy sojusznicy mają szansę w zakresie od
+20%+30% do +90% na uniknięcie ataków specjalnych, które zadają obrażenia.
Kong Strażnik
- Zadaje
220%250% obrażeń wszystkim przeciwnikom. - Dodano umiejętność: Dezaktywuje efekty ze statusu wszystkich sojuszników.
Sowa Strażnik
- Zadaje
235%280% obrażeń wszystkim przeciwnikom. - Obrażenia są zwiększane o
60%50% za każdego poległego sojusznika.
Strażnik Kameleon
- Zamiana żywiołu przeciwników z
3na 4 tury.
Dama Kier
- Zadaje
230%240% obrażeń celowi i pobliskim wrogom. - Wzywa karcianego pomocnika z
13%16% PŻ i 30% ataku odziedziczonymi po bohaterze.
Atomos
- Zadaje
150%170% obrażeń wszystkim przeciwnikom. - Im więcej many mają przeciwnicy, tym większe obrażenia odniosą, maks.
270%290%. - Szybkość regeneracji many z wolna na średnia.
Mok-Arr
- Zadaje
250%270% obrażeń wszystkim przeciwnikom. - Zadaje
80%50% obrażeń wszystkim sojusznikom.
Khagan
Zadaje 320% 340% obrażeń celowi i pobliskim wrogom.(wycofano zmiany)
Horgal
Zadaje 235% 250% obrażeń wszystkim przeciwnikom.(wycofano zmiany)
Pożeracz
- Zmniejszono atak z
737na 641. - Zwiększono obronę z
450na 614. - Zmniejszono PŻ z
1302do 1215. - Wszyscy sojusznicy odzyskują
5080 PŻ za każdego zniszczonego pomocnika. - Zadaje
155%170% obrażeń wszystkim przeciwnikom.
Sir Lancelot
- Zadaje
250%265% obrażeń celowi.
Sumitomo
- Zadaje
280%300% obrażeń celowi.
Danzaburo
- Miecze: Zadaje
240%255% obrażeń wszystkim przeciwnikom.
Gormek
- Wycofano wszystkie zmiany.
Hu Tao
- Zadaje
200%210% obrażeń wszystkim przeciwnikom. - Wszyscy wrogowie otrzymują
-35%-40% precyzji przez 4 tury.
An-Windr (postać z wersji beta, Walhalla)
- Umiejętność specjalna tego bohatera od teraz może być odbita przez kontratak.
- Fala obrażeń od teraz nie odpali się po śmierci bohatera.
Kapitan Karo
Zmiana umiejętności: Atakuje losowo nowy cel, jeśli jacykolwiek pomocnicy zostali zniszczeni.
Atakuje losowo nowy cel, jeśli zaatakuje przeciwnika mającego pomocnika.
SGG zapowiedziało, że pierwsza tura zmian obejmie tylko wyszczególnione wyżej postacie.
A co z ludźmi którzy się wykosztowali na Tellurię? Będą zwroty pieniędzy, mięsa, kart i materiałów? Nadal nie widzę tutaj Neith czy Sif które są bardzo cienkie, Siewcy, Urseny, Kunchena, Kamarata czy Ginewry też. Jedynie pożeracz na tym zyskał. Atomos jak był ofiarą losu tak nadal będzie. Dzięki za info miłego
Wątpię żeby były jakieś zwroty. Ludzie są mega źli, zobaczymy jak to się potoczy. Tellurię owszem dało się pokonać ale całkowicie zaburzyła balans, wojny i najazdy zrobiły się nudne. Na najazdach mam około 2500 i to cud wylosować coś innego niż Tellurię. Tak obecnie wyglądają wojny na wysokim poziomie, na środku tylko Telluria.
https://youtu.be/1pXwOzSOWjc
Reszta buffów/nerfów innych postaci na pewno będzie w późniejszym terminie, jak uporają się z tymi.
Akurat dobrze, że osłabili Tellurię, za mocna była – postawiona na środku była nie do ruszenia. Jeszcze Kashhrek jest moim zdaniem za mocny jak na 4*. Powinno się też coś zmienić w Wukongu, wkurzają te pudła strasznie, on bardziej chyba sabotuje niż pomaga. Jak się ma ich (Wukonga i Kashhreka) moc do siebie?
Może była za silna ale to z korzyścią dla słabszych graczy ,którzy mogli trochę porywalizować z silniejszymi.
Co prawda ,że wszyscy z top 100 na środku maja Twllurie i wojny mogły stawać się nudne.
Ale na wojnie jak się klocki nie ułożą, to nawet Telluria nie pomoże i przegrywasz z dużo słabszym.
Poza tym fajnie ,że są jakieś zmiany tzn że gra się rozwija
A co z graczami którzy grają w empa 3 lata..losujesz sobie Tellurie jako młody i jesteś pseudokozak.. A gdzie mój staż w grze???..
Staż masz w energii świata, to nie CS GO że im dłużej grasz tym lepszy jesteś, tu się liczy ile wydasz i szczęście. Z kartami z TC20 kozak nie będziesz sorry, zobacz na top 100 i ile masz tam kart z pierwszego sezonu 1-2? Na tytku możesz być kozak, po 3 latach masz już wszystko zbudowane i idziesz na bogato cały czas, ale w wojnie już tak słodko nie jest. Im dalej w las tym ciemniej… Zresztą co dla Ciebie ten kozak oznacza? Dla mnie 4500+ lvl 80+ ale spoko lvl już pewnie masz skoro noob jak ja w 7… Czytaj więcej »
Narzekacze sami z tej gry robią syf narzekają i później się dziwić że są zmiany bo zamiast grać narzekają bo jakaś karta jest za mocną bo jej nie ma ,a jak ma siewce to siedzi jak kuna w agrescie cicho
Jest wiele kart, którym przydałaby się korekta. Także tych, które funkcjonują już dłuższy czas. Obcięcie jednej umiejętności o 30% to poważna zmiana. Zmniejszenie wszystkich sprawia wrażenie braku rozeznania/profesjonalizmu i nie ma mowy tutaj o balansie w kategorii tego bohatera. Przecież Telluria nie pojawiła się znikąd… Ktoś sprzedał kota w worku. Sprawa sięga jeszcze głębiej bazując na tej karcie, bądź Gormek’u. Co jeżeli gracz uzależnił podnoszenie innych bohaterów od strategicznego tanka, a nagle przestaje być on tym czym był od początku? Należałoby rozważyć, czy większą korzyścią dla gry nie byłoby wzmocnienie bohaterów zepchniętych na margines i zmniejszenie frustracji graczy, aniżeli lekceważenie… Czytaj więcej »
Popieram Adama.
Nikt nikomu nie każe srać pieniedzmi za coś czego realnie nie ma 😉
Dokładnie Łukasz ma racje.Osłabiają Tellurie na maxa ,nie dając nic w zamian.A co z ludźmi, którzy tracili czas i materiały, nie wspomnąc o kasie, żeby ulepszyć bohatera? Zamiast tego mogli by przygotować jakiegoś bohatera, który np jest dobrą odpowiedzią na Tellurie i np zabiera jej tyle ile twórcy chcą zabrać.Ewentualnie zabierają to co teraz chcą zabrać, ale np podnoszą obrażenia z 130 np na 200 lub szybkość uzupełniania many, z średniej na szybka lub bardzo szybka. W przeciwnym wypadku gracze będą rozczarowani Nie wspomnąć,że to działanie tez poniżej pasa bo wylosowałem bohatera a teraz mi go zmieniają Pozdrawiam i liczę… Czytaj więcej »
Bardzo dobra zmiana dla Margaret, jako HOTM jest obecnie stanowczo za słaba ale już z atakiem będzie super :))
Dobra ale ja mam ją jako jedynego lekarza a po tej całej aktualizacji jako lekarz nie będzie się nadawała a co Hemidal to co zostaje bez zmian a co niech wskrzesza i dodaje raz tyle do życia do postaci a tutaj płacze że Teluria nie do pokonania nie ma takiej postaci której się nie pokona! I w konsekwencji bede musiała ja wymienić na Kirila bo w tym wypadku będzie lepszy od niej. A ciekawe kto mi odda kasę? Stracą na zarobku bo tutaj ubierają ludzie się wkurzają i kasy nie przeleją. A co do postaci typu pożeracz i inni byli… Czytaj więcej »
Dodanie tellurii w tej formie było podstawowym błędem, teraz każda zmiana postaci będzie tylko kolejnymi błędami. Nowi bohaterowie teraz mają po 4-6 efektów co zaburza jakąkolwiek synergię. Postaci trzeciego sezonu są zbyt mocne, a ich uzyskanie zbyt trudne (trudność zdobycia monet na niskim poziomie + to że losuje się postaci klasyczne). Dobrze rozumiem że khagan wcześniej bił trzy cele po 320, a teraz tylko jednemu 340 ? To bardzo duża zmiana która czyni go słabym. Vela była dobra jak jest, gormek był ciężkim wołem, nie silny a wytrzymały. Teraz zupełnie straci. Twórcy dodają zbyt silne postaci i osłabiają obecnie istniejące,… Czytaj więcej »
Niee, czemu jednemu? Bił trzy i będzie bił trzy tylko o 20% mocniej, wzmacniają go.
W opisie bohatera jest „zadaje 320% obrażeń celowi i sąsiadującym wrogom” a w tym artykule „Zadaje 320% 340% obrażeń celowi i niewielkie obrażenia pobliskim wrogom”, więc jeśli wcześniej sąsiadującym zadawał 320% a teraz niewielkie obrażenia, to jest to osłabieniem. Chyba, że to niespójność w opisach, która się robi coraz gorsza.
Masz rację, poprawiono. W każdym razie buff o 20%.
Telluria to karta dla słabych i młodych.. nie powinno jej być..chcesz być mocny to graj A nie liczysz na łatwiznę..a co z moim 3 letnim stażem..???
Hahaha
Druid gram od września 2017. Wygrane w turniejach z Tellurią na środku u przeciwnika to 95% . Biję czerwonym teamem i pada jak kawka 🙂
Gorzej jak obok masz Vele. Wtedy twój czerwony team idzie do piachu. A jak nie masz klocków na Tellurie to też jesteś w dupie.
Mario, biję Siewca 19talent, Jean-Francois 10talent, Dama kier 18talent, Mitsuko i Zimkitha 12talent i nie ma bata nawet Vela jak bije to Zimi odwołuje i jest git
Gra pół roku i chce być koksem..
Pograj tyle co ja to pogadamy..ja też wyłożyłam na kilku kartach..i też zainwestowalem..zycie..
nie zauważyłem przewagi Tellurii dopóki nie przegrałem paru bitew mając przewagę około 1000 mocy drużyny… Ale fakt jest taki, że niektórzy z lvl 40 i wydali parę zł na losowania i trafiając wyżej wymienianą mogli spokojnie rywalizować z ludźmi z lvl powiedzmy 50tym. Ci co grają to wiedzą, że taka różnica w lvl’ach to jakiś rok aktywnej gry…
Chyba ich po******, wydałam kupę hajsu na tellurie, wylosowalam dwie, obie ulepszylam na maksa a jedna mam z 14 talentami. Po cholerę mi to teraz skoro dostanę tak mocnego nerfa, po co był wydany ten hajs? Wydałam go tylko po to bo wiedziałam na co mogę liczyć a oni sobie to zmieniają jak chcą. Jedyne co bym przeżyła w tym jej nerfie to zmniejszenie HP pomocnikow, bo są mocne, ale osłabiać wszystko na raz? Ona praktycznie nic nie bije bo ma mega mało ataku, i bardzo mały przelicznik. Jestem strasznie zła
A ile wydałaś?
Naiwne dziecko
Ale bawią mnie ludzie, którzy płaczą za Telluria. Wydaliście kasę żeby ją mieć? A co z ludźmi, którzy też wydali i jej nie dostali? Jak najbardziej dobrze że ja osłabiają. Sam ją mam ale jednak takie wojny tracą sens. Gdzie ja w ostatniej wojnie trafiłem że połowa wrogów ma go na tanku. Jest to za mocna karta i nie zbilansowana. A najbardziej durne komentarze to typu „to niech stworzą czerwona karte która będzie przeciwstawiać się Tellurii”. I co? Wtedy każdy ma wydać kasę żeby trafic na tego bohatera? Gra ma być zróżnicowana, a nie ze z TOP50, 48 graczy ma… Czytaj więcej »
przed tellurią taką kartą była Guinevr’a i Gravemaker.
Zaktualizujcie wpis, bo w becie znowu się zadziało :d (np. Gormek, Kapitan Karo)
Witam. To jest jakaś farsa jak z naszym jebany…… Rzadem oto chodzi przecież w tej grze nie widzicie tego najpierw daja dobrego bohatera wszyscy się napala wydadzą kasę a później ciach i koniec. Jest wiele post i b mocnych i z nimi nic ne zrobili. Zaraz będzie Baldur w lll też się wszyscy napalą wyjebi…… Ą kasy i go też pod koniec roku upierdo…….. Ą. Zajefajna gra się robi. Powodzonka
Ponoć wydawca zrozumiał, że przesadził w sprawie Tellurii i pod naciskiem społeczności rozpoczął już prace nad kostiumem dla niej. Z przecieków wiadomo, że w obecnej fazie otrzyma ona bonus minus 30% do defensywy. Coming soon !
Nareszcie Margaret!!!! Dzięki!!! Z Tellurią to chyba dobrze się stało. Nie chodzi o jej moc, tylko o jakąś dziwną łatwość w wylosowaniu. Naprawdę wielu ją ma i moim zdaniem jest to trochę podejrzane. Jeśli ja ma dwie to jest naprawdę dziwne…..W tej sytuacji gracze którym się nie udało jakoś jej wylosować stali się naprawdę biedni. Nawet ci bardzo silni. Bo cóż mają wystawić na zielony środek?
Przepraszam. Jeszcze jedno. Wraca pytanie, które niestety pojawia się często w przypadku takich gier. Jak daleko twórcy ingerują w swój produkt niby już gotowy? Czy mają jakiś wpływ np na samą rozgrywkę? Na układy klocków? Jak dalece one są losowe? Jaki wpływ na te układy I na ich losowanie ma ulepszenie oddziałów? I tp…..
Po obecnych zmianach rodzi się duża niepewność , a co za tym idzie nieufność do tego co będzie dalej. Rodzi się wg mnie duży problem.
Kupiłem auto. I dzisiaj producent przysłał mi maila że nie będzie miało 2,5ltr tylko od jutra 2ltr!!!!
Mylisz się. Kupując auto czy telefon o danych parametrach masz gwarancję, że ich specyfikacja nie ulegnie zmianie. Natomiast w tym przypadku gracz tak naprawdę nie kupił konkretnego bohatera. Kupił sobie szanse na losowanie. Mimo wszystko, nawet jeśli Empires miałoby sklep z bohaterami i ktoś by go kupił za np 30 000 diamentów, to w dalszym ciągu twórca gry mógłby go osłabić, a nawet usunąć. Mało tego, wszystkie nabyte/kupione w grze przedmioty oraz samo konto gry nie jest własnością gracza i twórca w każdym momencie może je zmodyfikować, zablokować, usunąć i nie musi z tego tytułu rekompensować żadnych strat. Taki regulamin… Czytaj więcej »
Dziękuję za odpowiedź. Zgadzam się ze wszystkim.
Pozwolę sobie napisać tylko, że może brakuje tutaj dyrektywy UE o tym co napisałeś. Tak jak na papierosach. Np w AppStore …, przed instalacją, jasno i wyraźnie…- „ producent ingeruje w rozgrywkę”
Żeby nie było, mam poziom 67, czyli też spędziłem przy tym trochę czasu i wydałem też.
Więc, Wiesz. Powstaje pytanie które zadaje sobie wielu. CZY JA GRAM W E&P CZY TO ROBI ZA MNIE KTOŚ INNY?
Telluria została zmasakrowana, owszem była za mocna ale teraz to jakiś żart. Vela ok, reszta raczej śmieszna. może pora najwyższa na bilans GMa i black knighta?
Osobiście mam Tortille na maks z 18 talentami i powiem szczerze, że ten bohater był za mocny. Nie dało się jej zabić 3-ema czerwonymi klockami nawet mono (chyba, że poszedł krytyk). Ale czy nerf, który zrobili coś ją popsuł? na prawdę tak myślicie? Gram w tą grę od 2,5 roku. Mam ponad 30 5* na maks, a nadal się odbijam, od drużyn z Tellurią na tanku. Owszem, łatwiej ją pokonać.. odrobinę… Nie dajcie się zwariować, bo nic złego nie stało się z tym bohaterem. Powodzenia.
W obronie może i niewiele ten nerf zrobił… choć u mnie widać sporą różnicę w bilansie walk… statystyki defensywne ma nadal mega mimo gorszych skili… ale nerf sprawił, że do ofensywy ta karta już się nie nadaje. Zdolności ma na poziomie bardzo szybkiej karty, a sama manę zdobywa średnio. Atak zawsze miała lichy, więc do podniesienia siły klocków się też jest mizerna. Nigdy nie była klasycznym healerem, ale to co ma teraz to jest śmiech na sali.. sokolnik w kostiumie jest lepszy;) Jest w tej grze kilka kart, które są trudne w rozgrywce, ale na tym m.in. polega fun, żeby… Czytaj więcej »
Mam ją w defie.Używam ją w ataku razem z Lianna, Kageburado, Yoonem i Mgłą. Sprawdza się do podleczania jak najbardziej. Pomocnicy pomagają dłużej pożyć więc nie jest źle. Wiadomo było fajniej przed nerfem ale nie ma tragedii.
Najgorszy błąd w tej grze to telluria, jest za mocna, mam poz 68 i gram z przeciwnikami np 50, i dostaje bęcki bo maja tellurie. Niewspomne o wojnie jak ktoś ma ja wystawioną , wojna z małą liczbą graczy jest bezsensu.