Zmiany w balansie bohaterów (aktualizacja 16.05.2020)

Twórcy gry ostro wzięli się za przebudowę bohaterów. Edycja: Zmiany są już ostateczne, wdrożono je do gry 19 maja.

Telluria
  • Przywołuje Sługę z Lasu dla wszystkich sojuszników z 18% 13% PŻ i 13% ataku odziedziczonego od bohatera.
  • Wszyscy sojusznicy regenerują 411 306 PŻ przez 3 2 tury.
  • Wszyscy przeciwnicy otrzymują -34% -24% regeneracji many przez 3 2 tury.
Vela
  • Zadaje dodatkowe obrażenia przeciwko ogniowi. (przywrócono) Zamiast 54% 34% dodatkowych obrażeń.
Margaret
  • Zadaje 150% obrażeń celowi oraz pobliskim wrogom (dodano).
  • Bohater i pobliscy sojusznicy mają szansę w zakresie od +20% +30% do +90% na uniknięcie ataków specjalnych, które zadają obrażenia.
Kong Strażnik
  • Zadaje 220% 250% obrażeń wszystkim przeciwnikom.
  • Dodano umiejętność: Dezaktywuje efekty ze statusu wszystkich sojuszników.
Sowa Strażnik
  • Zadaje 235% 280% obrażeń wszystkim przeciwnikom.
  • Obrażenia są zwiększane o 60% 50% za każdego poległego sojusznika.
Strażnik Kameleon
  • Zamiana żywiołu przeciwników z 3 na 4 tury.
Dama Kier
  • Zadaje 230% 240% obrażeń celowi i pobliskim wrogom.
  • Wzywa karcianego pomocnika z 13% 16% PŻ i 30% ataku odziedziczonymi po bohaterze.
Atomos
  • Zadaje 150% 170% obrażeń wszystkim przeciwnikom.
  • Im więcej many mają przeciwnicy, tym większe obrażenia odniosą, maks. 270% 290%.
  • Szybkość regeneracji many z wolna na średnia.
Mok-Arr
  • Zadaje 250% 270% obrażeń wszystkim przeciwnikom.
  • Zadaje 80% 50% obrażeń wszystkim sojusznikom.
Khagan
  • Zadaje 320% 340% obrażeń celowi i pobliskim wrogom. (wycofano zmiany)
Horgal
  • Zadaje 235% 250% obrażeń wszystkim przeciwnikom. (wycofano zmiany)
Pożeracz
  • Zmniejszono atak z 737 na 641.
  • Zwiększono obronę z 450 na 614.
  • Zmniejszono PŻ z 1302 do 1215.
  • Wszyscy sojusznicy odzyskują 50 80 PŻ za każdego zniszczonego pomocnika.
  • Zadaje 155% 170% obrażeń wszystkim przeciwnikom.
Sir Lancelot
  • Zadaje 250% 265% obrażeń celowi.
Sumitomo
  • Zadaje 280% 300% obrażeń celowi.
Danzaburo
  • Miecze: Zadaje 240% 255% obrażeń wszystkim przeciwnikom.
Gormek
  • Wycofano wszystkie zmiany.
Hu Tao
  • Zadaje 200% 210% obrażeń wszystkim przeciwnikom.
  • Wszyscy wrogowie otrzymują -35% -40% precyzji przez 4 tury.
An-Windr (postać z wersji beta, Walhalla)
  • Umiejętność specjalna tego bohatera od teraz może być odbita przez kontratak.
  • Fala obrażeń od teraz nie odpali się po śmierci bohatera.
Kapitan Karo

Zmiana umiejętności: Atakuje losowo nowy cel, jeśli jacykolwiek pomocnicy zostali zniszczeni.

Atakuje losowo nowy cel, jeśli zaatakuje przeciwnika mającego pomocnika.

SGG zapowiedziało, że pierwsza tura zmian obejmie tylko wyszczególnione wyżej postacie.

Może Ci się również spodoba

Subscribe
Powiadom o
guest
43 komentarzy
najstarszy
najnowszy oceniany
Inline Feedbacks
View all comments
Łukasz
Łukasz
2 lat temu

A co z ludźmi którzy się wykosztowali na Tellurię? Będą zwroty pieniędzy, mięsa, kart i materiałów? Nadal nie widzę tutaj Neith czy Sif które są bardzo cienkie, Siewcy, Urseny, Kunchena, Kamarata czy Ginewry też. Jedynie pożeracz na tym zyskał. Atomos jak był ofiarą losu tak nadal będzie. Dzięki za info miłego

Cześó
Cześó
2 lat temu
Reply to  Łukasz

Akurat dobrze, że osłabili Tellurię, za mocna była – postawiona na środku była nie do ruszenia. Jeszcze Kashhrek jest moim zdaniem za mocny jak na 4*. Powinno się też coś zmienić w Wukongu, wkurzają te pudła strasznie, on bardziej chyba sabotuje niż pomaga. Jak się ma ich (Wukonga i Kashhreka) moc do siebie?

Gracz
Gracz
2 lat temu
Reply to  Cześó

Może była za silna ale to z korzyścią dla słabszych graczy ,którzy mogli trochę porywalizować z silniejszymi.
Co prawda ,że wszyscy z top 100 na środku maja Twllurie i wojny mogły stawać się nudne.
Ale na wojnie jak się klocki nie ułożą, to nawet Telluria nie pomoże i przegrywasz z dużo słabszym.
Poza tym fajnie ,że są jakieś zmiany tzn że gra się rozwija

Druid
Druid
2 lat temu
Reply to  Gracz

A co z graczami którzy grają w empa 3 lata..losujesz sobie Tellurie jako młody i jesteś pseudokozak.. A gdzie mój staż w grze???..

Łukasz
Łukasz
2 lat temu
Reply to  Druid

Staż masz w energii świata, to nie CS GO że im dłużej grasz tym lepszy jesteś, tu się liczy ile wydasz i szczęście. Z kartami z TC20 kozak nie będziesz sorry, zobacz na top 100 i ile masz tam kart z pierwszego sezonu 1-2? Na tytku możesz być kozak, po 3 latach masz już wszystko zbudowane i idziesz na bogato cały czas, ale w wojnie już tak słodko nie jest. Im dalej w las tym ciemniej… Zresztą co dla Ciebie ten kozak oznacza? Dla mnie 4500+ lvl 80+ ale spoko lvl już pewnie masz skoro noob jak ja w 7… Czytaj więcej »

JOY
JOY
2 lat temu
Reply to  Cześó

Narzekacze sami z tej gry robią syf narzekają i później się dziwić że są zmiany bo zamiast grać narzekają bo jakaś karta jest za mocną bo jej nie ma ,a jak ma siewce to siedzi jak kuna w agrescie cicho

Adam
Adam
2 lat temu
Reply to  Łukasz

Jest wiele kart, którym przydałaby się korekta. Także tych, które funkcjonują już dłuższy czas. Obcięcie jednej umiejętności o 30% to poważna zmiana. Zmniejszenie wszystkich sprawia wrażenie braku rozeznania/profesjonalizmu i nie ma mowy tutaj o balansie w kategorii tego bohatera. Przecież Telluria nie pojawiła się znikąd… Ktoś sprzedał kota w worku. Sprawa sięga jeszcze głębiej bazując na tej karcie, bądź Gormek’u. Co jeżeli gracz uzależnił podnoszenie innych bohaterów od strategicznego tanka, a nagle przestaje być on tym czym był od początku? Należałoby rozważyć, czy większą korzyścią dla gry nie byłoby wzmocnienie bohaterów zepchniętych na margines i zmniejszenie frustracji graczy, aniżeli lekceważenie… Czytaj więcej »

Mati
Mati
2 lat temu
Reply to  Adam

Popieram Adama.

Jo89
Jo89
2 lat temu
Reply to  Łukasz

Nikt nikomu nie każe srać pieniedzmi za coś czego realnie nie ma 😉

Gracz
Gracz
2 lat temu

Dokładnie Łukasz ma racje.Osłabiają Tellurie na maxa ,nie dając nic w zamian.A co z ludźmi, którzy tracili czas i materiały, nie wspomnąc o kasie, żeby ulepszyć bohatera? Zamiast tego mogli by przygotować jakiegoś bohatera, który np jest dobrą odpowiedzią na Tellurie i np zabiera jej tyle ile twórcy chcą zabrać.Ewentualnie zabierają to co teraz chcą zabrać, ale np podnoszą obrażenia z 130 np na 200 lub szybkość uzupełniania many, z średniej na szybka lub bardzo szybka. W przeciwnym wypadku gracze będą rozczarowani Nie wspomnąć,że to działanie tez poniżej pasa bo wylosowałem bohatera a teraz mi go zmieniają Pozdrawiam i liczę… Czytaj więcej »

Sir Tomo
Sir Tomo
2 lat temu

Bardzo dobra zmiana dla Margaret, jako HOTM jest obecnie stanowczo za słaba ale już z atakiem będzie super :))

Xamerina
Xamerina
2 lat temu

Dobra ale ja mam ją jako jedynego lekarza a po tej całej aktualizacji jako lekarz nie będzie się nadawała a co Hemidal to co zostaje bez zmian a co niech wskrzesza i dodaje raz tyle do życia do postaci a tutaj płacze że Teluria nie do pokonania nie ma takiej postaci której się nie pokona! I w konsekwencji bede musiała ja wymienić na Kirila bo w tym wypadku będzie lepszy od niej. A ciekawe kto mi odda kasę? Stracą na zarobku bo tutaj ubierają ludzie się wkurzają i kasy nie przeleją. A co do postaci typu pożeracz i inni byli… Czytaj więcej »

Bartek
Bartek
2 lat temu

Dodanie tellurii w tej formie było podstawowym błędem, teraz każda zmiana postaci będzie tylko kolejnymi błędami. Nowi bohaterowie teraz mają po 4-6 efektów co zaburza jakąkolwiek synergię. Postaci trzeciego sezonu są zbyt mocne, a ich uzyskanie zbyt trudne (trudność zdobycia monet na niskim poziomie + to że losuje się postaci klasyczne). Dobrze rozumiem że khagan wcześniej bił trzy cele po 320, a teraz tylko jednemu 340 ? To bardzo duża zmiana która czyni go słabym. Vela była dobra jak jest, gormek był ciężkim wołem, nie silny a wytrzymały. Teraz zupełnie straci. Twórcy dodają zbyt silne postaci i osłabiają obecnie istniejące,… Czytaj więcej »

Bartek
Bartek
2 lat temu
Reply to  ColdHands

W opisie bohatera jest „zadaje 320% obrażeń celowi i sąsiadującym wrogom” a w tym artykule „Zadaje 320% 340% obrażeń celowi i niewielkie obrażenia pobliskim wrogom”, więc jeśli wcześniej sąsiadującym zadawał 320% a teraz niewielkie obrażenia, to jest to osłabieniem. Chyba, że to niespójność w opisach, która się robi coraz gorsza.

Druid
Druid
2 lat temu

Telluria to karta dla słabych i młodych.. nie powinno jej być..chcesz być mocny to graj A nie liczysz na łatwiznę..a co z moim 3 letnim stażem..???

JOY
JOY
2 lat temu
Reply to  Druid

Hahaha

zantak
zantak
2 lat temu
Reply to  Druid

Druid gram od września 2017. Wygrane w turniejach z Tellurią na środku u przeciwnika to 95% . Biję czerwonym teamem i pada jak kawka 🙂

Mario
Mario
2 lat temu
Reply to  zantak

Gorzej jak obok masz Vele. Wtedy twój czerwony team idzie do piachu. A jak nie masz klocków na Tellurie to też jesteś w dupie.

zantak
zantak
2 lat temu
Reply to  Mario

Mario, biję Siewca 19talent, Jean-Francois 10talent, Dama kier 18talent, Mitsuko i Zimkitha 12talent i nie ma bata nawet Vela jak bije to Zimi odwołuje i jest git

Druid
Druid
2 lat temu

Gra pół roku i chce być koksem..

Druid
Druid
2 lat temu

Pograj tyle co ja to pogadamy..ja też wyłożyłam na kilku kartach..i też zainwestowalem..zycie..

Borek
Borek
2 lat temu

nie zauważyłem przewagi Tellurii dopóki nie przegrałem paru bitew mając przewagę około 1000 mocy drużyny… Ale fakt jest taki, że niektórzy z lvl 40 i wydali parę zł na losowania i trafiając wyżej wymienianą mogli spokojnie rywalizować z ludźmi z lvl powiedzmy 50tym. Ci co grają to wiedzą, że taka różnica w lvl’ach to jakiś rok aktywnej gry…

Reda
Reda
2 lat temu

Chyba ich po******, wydałam kupę hajsu na tellurie, wylosowalam dwie, obie ulepszylam na maksa a jedna mam z 14 talentami. Po cholerę mi to teraz skoro dostanę tak mocnego nerfa, po co był wydany ten hajs? Wydałam go tylko po to bo wiedziałam na co mogę liczyć a oni sobie to zmieniają jak chcą. Jedyne co bym przeżyła w tym jej nerfie to zmniejszenie HP pomocnikow, bo są mocne, ale osłabiać wszystko na raz? Ona praktycznie nic nie bije bo ma mega mało ataku, i bardzo mały przelicznik. Jestem strasznie zła

Darek
Darek
2 lat temu
Reply to  Reda

A ile wydałaś?

Jo89
Jo89
2 lat temu
Reply to  Reda

Naiwne dziecko

Brainer
Brainer
2 lat temu

Ale bawią mnie ludzie, którzy płaczą za Telluria. Wydaliście kasę żeby ją mieć? A co z ludźmi, którzy też wydali i jej nie dostali? Jak najbardziej dobrze że ja osłabiają. Sam ją mam ale jednak takie wojny tracą sens. Gdzie ja w ostatniej wojnie trafiłem że połowa wrogów ma go na tanku. Jest to za mocna karta i nie zbilansowana. A najbardziej durne komentarze to typu „to niech stworzą czerwona karte która będzie przeciwstawiać się Tellurii”. I co? Wtedy każdy ma wydać kasę żeby trafic na tego bohatera? Gra ma być zróżnicowana, a nie ze z TOP50, 48 graczy ma… Czytaj więcej »

Portus
Portus
2 lat temu
Reply to  Brainer

przed tellurią taką kartą była Guinevr’a i Gravemaker.

Bart
Bart
2 lat temu

Zaktualizujcie wpis, bo w becie znowu się zadziało :d (np. Gormek, Kapitan Karo)

Glinting
Glinting
2 lat temu

Witam. To jest jakaś farsa jak z naszym jebany…… Rzadem oto chodzi przecież w tej grze nie widzicie tego najpierw daja dobrego bohatera wszyscy się napala wydadzą kasę a później ciach i koniec. Jest wiele post i b mocnych i z nimi nic ne zrobili. Zaraz będzie Baldur w lll też się wszyscy napalą wyjebi…… Ą kasy i go też pod koniec roku upierdo…….. Ą. Zajefajna gra się robi. Powodzonka

Adam
Adam
2 lat temu
Reply to  Glinting

Ponoć wydawca zrozumiał, że przesadził w sprawie Tellurii i pod naciskiem społeczności rozpoczął już prace nad kostiumem dla niej. Z przecieków wiadomo, że w obecnej fazie otrzyma ona bonus minus 30% do defensywy. Coming soon !

Lestat
Lestat
2 lat temu

Nareszcie Margaret!!!! Dzięki!!! Z Tellurią to chyba dobrze się stało. Nie chodzi o jej moc, tylko o jakąś dziwną łatwość w wylosowaniu. Naprawdę wielu ją ma i moim zdaniem jest to trochę podejrzane. Jeśli ja ma dwie to jest naprawdę dziwne…..W tej sytuacji gracze którym się nie udało jakoś jej wylosować stali się naprawdę biedni. Nawet ci bardzo silni. Bo cóż mają wystawić na zielony środek?

Lestat
Lestat
2 lat temu

Przepraszam. Jeszcze jedno. Wraca pytanie, które niestety pojawia się często w przypadku takich gier. Jak daleko twórcy ingerują w swój produkt niby już gotowy? Czy mają jakiś wpływ np na samą rozgrywkę? Na układy klocków? Jak dalece one są losowe? Jaki wpływ na te układy I na ich losowanie ma ulepszenie oddziałów? I tp…..
Po obecnych zmianach rodzi się duża niepewność , a co za tym idzie nieufność do tego co będzie dalej. Rodzi się wg mnie duży problem.
Kupiłem auto. I dzisiaj producent przysłał mi maila że nie będzie miało 2,5ltr tylko od jutra 2ltr!!!!

Lestat
Lestat
2 lat temu
Reply to  ColdHands

Dziękuję za odpowiedź. Zgadzam się ze wszystkim.
Pozwolę sobie napisać tylko, że może brakuje tutaj dyrektywy UE o tym co napisałeś. Tak jak na papierosach. Np w AppStore …, przed instalacją, jasno i wyraźnie…- „ producent ingeruje w rozgrywkę”

Żeby nie było, mam poziom 67, czyli też spędziłem przy tym trochę czasu i wydałem też.
Więc, Wiesz. Powstaje pytanie które zadaje sobie wielu. CZY JA GRAM W E&P CZY TO ROBI ZA MNIE KTOŚ INNY?

Grjia
Grjia
2 lat temu

Telluria została zmasakrowana, owszem była za mocna ale teraz to jakiś żart. Vela ok, reszta raczej śmieszna. może pora najwyższa na bilans GMa i black knighta?

Robert
Robert
2 lat temu

Osobiście mam Tortille na maks z 18 talentami i powiem szczerze, że ten bohater był za mocny. Nie dało się jej zabić 3-ema czerwonymi klockami nawet mono (chyba, że poszedł krytyk). Ale czy nerf, który zrobili coś ją popsuł? na prawdę tak myślicie? Gram w tą grę od 2,5 roku. Mam ponad 30 5* na maks, a nadal się odbijam, od drużyn z Tellurią na tanku. Owszem, łatwiej ją pokonać.. odrobinę… Nie dajcie się zwariować, bo nic złego nie stało się z tym bohaterem. Powodzenia.

Fendi
Fendi
2 lat temu
Reply to  Robert

W obronie może i niewiele ten nerf zrobił… choć u mnie widać sporą różnicę w bilansie walk… statystyki defensywne ma nadal mega mimo gorszych skili… ale nerf sprawił, że do ofensywy ta karta już się nie nadaje. Zdolności ma na poziomie bardzo szybkiej karty, a sama manę zdobywa średnio. Atak zawsze miała lichy, więc do podniesienia siły klocków się też jest mizerna. Nigdy nie była klasycznym healerem, ale to co ma teraz to jest śmiech na sali.. sokolnik w kostiumie jest lepszy;) Jest w tej grze kilka kart, które są trudne w rozgrywce, ale na tym m.in. polega fun, żeby… Czytaj więcej »

ZwiastunTyrek
ZwiastunTyrek
2 lat temu
Reply to  Fendi

Mam ją w defie.Używam ją w ataku razem z Lianna, Kageburado, Yoonem i Mgłą. Sprawdza się do podleczania jak najbardziej. Pomocnicy pomagają dłużej pożyć więc nie jest źle. Wiadomo było fajniej przed nerfem ale nie ma tragedii.

Daniel
Daniel
1 rok temu

Najgorszy błąd w tej grze to telluria, jest za mocna, mam poz 68 i gram z przeciwnikami np 50, i dostaje bęcki bo maja tellurie. Niewspomne o wojnie jak ktoś ma ja wystawioną , wojna z małą liczbą graczy jest bezsensu.

X