Starcie rycerzy

Starcie rycerzy to nowy typ wydarzenia dostępny tylko i wyłącznie dla graczy będących członkami sojuszu. Celem wydarzenia jest uzyskanie jak największej ilości punktów – indywidualnie oraz jako sumę punktów zdobytych przez wszystkich członków sojuszu. Każdy etap może być powtarzany dowolną ilość razy. Punkty za każdy etap są obliczane na podstawie liczby pokonanych wrogów, prędkości ukończenia etapów i ilości pozostałego zdrowia w ostatnim etapie. Punkty dodawane są także za ukończoną potyczkę, stosownie do ich trudności. Używanie kontynuacji (płatne wskrzeszenie bohaterów) obniża punktację za etap.

Punktacja za etap:
  • Pokonani przeciwnicy – stała wartość przypisana do każdego etapu
  • Bonus za czas – punkty za czas przejścia etapu (im szybciej, tym lepiej)
  • Bonus za mecz – średnia ilość wykonanych combo w stosunku do ilości ruchów.
  • Bonus za zdrowie – bonus przyznawany za ilość punktów życia jaka pozostała bohaterom.
  • Kara za kontynuację – przyznawana tylko i wyłącznie w przypadku wskrzeszenia bohaterów po porażce (za pomocą diamentów)
Odblokowywanie wyższych poziomów trudności

Aby zagrać na wyższych poziomach trudności, należy, jako sojusz, uzyskać 2,5 mln. punktów (poziom epicki) oraz 10 mln. punktów (poziom legendarny).

Efekt wydarzenia Starcie Rycerzy:

Zamek jest chroniony przez pułapki, które wybuchają co 4 tury. Wybuch powoduje obrażenia od podpalenia oraz obniżenie ataku bohaterów:

  • Co 4 tury wszyscy bohaterowie otrzymują 306/432/612 obrażeń od podpalenia w ciągu 3 tur. (poziom rzadki, epicki, legendarny)
  • Co 4 tury wszyscy bohaterowie otrzymują -40% do ataku przez 3 tury.

W odróżnieniu od podobnych wydarzeń tego typu, żaden żywioł nie jest odbijany przez przeciwników.

Bohaterowie wydarzenia:

Bohaterowie Starcia Rycerzy, podczas przechodzenia etapów tego zadania mają zwiększony atak, obronę i punkty życia (o 20%). CDN

Rozpiska wydarzenia (wykonanie Cap) aktualizacja 05.01.22

Credits: Cap