Jak podnieść poziom bohaterów?
Wydawać by się mogło, że poziom bohaterów podnosi się po wygranych walkach. Nic bardziej mylnego. W Empires and Puzzles system treningu polega na czymś zupełnie innym. Żeby podnieść poziom konkretnego bohatera trzeba do tego celu użyć innych bohaterów (najczęściej 1-2 gwiazdkowych) lub trenerów (oferujących zwiększoną ilość doświadczenia). Dlatego tak ważna jest ciągła produkcja bohaterów w obozach szkoleniowych oraz uczestniczenie w walkach na mapie/zadaniach, za które również otrzymujemy bohaterów przeznaczonych do treningu. Operacja treningu jest bardzo prosta:
Kolejne okno to już tylko wybór bohaterów, którzy posłużą do treningu (przepadną). Na bieżąco widać jak zmienią się statystyki naszego bohatera oraz jaka jest szansa, że umiejętność specjalna zostanie ulepszona. Jeżeli wybraliśmy już wszystkich bohaterów do treningu, klikamy „Poziom w górę„.
NIE MA MOŻLIWOŚCI COFNIĘCIA TRENINGU! Trzeba uważać żeby zamiast bohaterów treningowych, nie wybrać jakichś mocnych postaci (ukaże się monit informujący, że używamy do treningu rzadkiej-legendarnej postaci). Mimo wszystko zawsze może się zdarzyć tzw. missclick. Istnieje dobry sposób żeby się przed tym zabezpieczyć. Klikamy na bohatera, którego chcemy „uchronić” przed przypadkowym użyciem do celów treningowych, a następnie w lewym górnym rogu klikamy na ikonę otwartej kłódki. Czynność ta spowoduje, że bohater zostanie dodany do ulubionych i użycie go do celów treningowych stanie się niemożliwe.
Wskazówki do efektywnego treningu bohaterów:
- Opłaca się ulepszać postacie tylko z 3-5 gwiazdkami
- Najlepiej levelować tymi samymi kolorami. Bohaterów ognistych czerwonymi, natury zielonymi itd. (Więcej doświadczenia = szybszy level, większe prawdopodobieństwo na ulepszenie umiejętności specjalnej)
- Ulepszenie postaci tym samym herosem daje aż 25% szansy na awans umiejętności specjalnej.
- Maksymalnie jednorazowo można ulepszyć postać 10 innymi. (tak jest najoptymalniej, największy % szans na ulepszenie umiejętności specjalnej).
Maksymalny poziom dla danego tieru, zależny od rzadkości bohatera:
Rzadkość | 1 tier | 2 tier | 3 tier | 4 tier |
Zwykły | 10 | 20 | - | - |
Niepospolity | 20 | 30 | 40 | - |
Rzadki | 30 | 40 | 50 | - |
Epicki | 40 | 50 | 60 | 70 |
Legendarny | 50 | 60 | 70 | 80 |
Ilość doświadczenia przy podnoszeniu poziomu:
Kolor | Exp (inny kolor) | Exp (ten sam kolor) +20% więcej |
1* | 150 | 180 |
2* | 390 | 468 |
3* | 630 | 756 |
4* | 900 | 1080 |
5* | 1200 | 1440 |
Jeżeli bohater osiągnął maksymalny poziom – możliwe staje się jego ulepszenie.
Najnowsze komentarze