Sezon III zbliża się wielkimi krokami!
Small Giant Games ogłosiło, że 2020 rok przyniesie upragniony III sezon oraz wniesie spory powiew świeżości do gry! Twórcy przedstawili trochę nowych postaci. Ich statystyki wciąż mogą się zmienić, ponieważ są one w fazie beta-testów.
INFORMACJE | |
Żywioł | mrok |
Rzadkość | rzadki |
Klasa | mnich |
Regeneracja many | średnia |
Królestwo | Midgard |
STATYSTYKI | |
Moc | 458 |
Atak | 453 |
Obrona | 431 |
Zdrowie | 816 |
UMIEJĘTNOŚĆ SPECJALNA | |
Nazwa | Podwójne cięcie |
Efekt I | Zadaje 200% obrażeń celowi. |
Efekt II | Zadaje 350% obrażeń innemu losowemu wrogowi. Zadaje dodatkowe obrażenia przeciwko bohaterom światłości. |
INFORMACJE | |
Żywioł | natura |
Rzadkość | rzadki |
Klasa | paladyn |
Regeneracja many | średnia |
Królestwo | Nilfheim |
STATYSTYKI | |
Moc | 459 |
Atak | 431 |
Obrona | 441 |
Zdrowie | 855 |
UMIEJĘTNOŚĆ SPECJALNA | |
Nazwa | Pusta pochwała |
Efekt I | Bohater i pobliscy sojusznicy otrzymują +48% do ataku przez 4 tury. |
Efekt II | Bohater i pobliscy sojusznicy otrzymują +46% do obrony przez 4 tury. |
Efekt III | Bohater i pobliscy sojusznicy regenerują 612 PŻ przez 4 tury. |
Efekt IV | Po 4 turach bohater otrzymuje następujące negatywne efekty statusu: • -34% do ataku przez 4 tury. • -34% do obrony przez 4 tury. • -24% generowania many przez 4 tury. Efekty te nie mogą być odwołane czarami. |
INFORMACJE | |
Żywioł | natura |
Rzadkość | legendarny |
Klasa | paladyn |
Regeneracja many | wolna |
Królestwo | Asgard |
STATYSTYKI | |
Moc | 784 |
Atak | 655 |
Obrona | 624 |
Zdrowie | 1402 |
UMIEJĘTNOŚĆ SPECJALNA | |
Nazwa | Skarb z Gjallahorn |
Efekt I | Zwiększa zdrowie wszystkich sojuszników o 500. Jeśli zdrowie przekracza maksymalne PŻ, dodaje się je jako tymczasowe PŻ. Maksymalne tymczasowe PŻ wynoszą 100% normalnych PŻ. Zwiększone zdrowie chroni przed zmniejszeniem normalnego zdrowia. |
Efekt II | Każdy poległy sojusznik ma 20% szans na wskrzeszenie z 30% PŻ. |
Efekt III | Wszyscy sojusznicy otrzymują +30% do ataku przez 4 tury. |
INFORMACJE | |
Żywioł | światłość |
Rzadkość | rzadki |
Klasa | druid |
Regeneracja many | szybka |
Królestwo | Alfheim |
STATYSTYKI | |
Moc | 457 |
Atak | 424 |
Obrona | 418 |
Zdrowie | 905 |
UMIEJĘTNOŚĆ SPECJALNA | |
Nazwa | Bee Bravado |
Efekt I | Przyzywa pszczelego pomocnika dla każdego sojusznika z 15% PŻ i 17% ataku odziedziczonego po właścicielu. |
Efekt II | Każde trafienie pszczelego pomocnika daje celowi następujące dolegliwości: • Cel otrzymuje 32 obrażenia od trucizny przez 2 tury. • Cel nie może przyzywać pomocników przez 4 tury. |
INFORMACJE | |
Żywioł | natura |
Rzadkość | legendarny |
Klasa | mnich |
Regeneracja many | średnia |
Królestwo | Alfheim |
STATYSTYKI | |
Moc | 785 |
Atak | 753 |
Obrona | 741 |
Zdrowie | 1353 |
UMIEJĘTNOŚĆ SPECJALNA | |
Nazwa | Orzechy Yggdrasila |
Efekt I | Przywraca 42% zdrowia wszystkim sojusznikom. |
Efekt II | Wszystkie klocki natury na planszy zostaną ulepszone. Ulepszone klocki mają +64% ataku, gdy atakujący bohater użyje umiejętności specjalnej i -57% ataku, gdy broniący bohater użyje umiejętności specjalnej. |
INFORMACJE | |
Żywioł | mrok |
Rzadkość | epicki |
Klasa | barbarzyńca |
Regeneracja many | średnia |
Królestwo | Helheim |
STATYSTYKI | |
Moc | 657 |
Atak | 722 |
Obrona | 618 |
Zdrowie | 1047 |
UMIEJĘTNOŚĆ SPECJALNA | |
Nazwa | Straszny duch |
Efekt I | Usuwa wszystkie odwoływalne i nieodwoływalne czarami efekty statusu bohatera. |
Efekt II | Bohater zmienia się w Przerażającego Ducha. W tej postaci automatycznie zadaje 150% obrażeń losowemu wrogowi w każdej turze. Bohater pod postacią ducha odnosi obrażenia jedynie od przeciwnego żywiołu. Efekt trwa 4 tury. |
INFORMACJE | |
Żywioł | ogień |
Rzadkość | epicki |
Klasa | mnich |
Regeneracja many | wolna |
Królestwo | Muspelheim |
STATYSTYKI | |
Moc | 658 |
Atak | 711 |
Obrona | 624 |
Zdrowie | 1068 |
UMIEJĘTNOŚĆ SPECJALNA | |
Nazwa | Bouldery z magmy |
Efekt I | Zadaje 235% obrażeń wszystkim wrogom. Każde uderzenie ma 80% szans na trafienie. |
Efekt II | Obrażenia są zwiększone o 70% za każdego zabitego wroga. |
INFORMACJE | |
Żywioł | ogień |
Rzadkość | legendarny |
Klasa | wojownik |
Regeneracja many | szybka |
Królestwo | Helheim |
STATYSTYKI | |
Moc | 786 |
Atak | 760 |
Obrona | 756 |
Zdrowie | 1312 |
UMIEJĘTNOŚĆ SPECJALNA | |
Nazwa | Szpon z adamandytu |
Efekt I | Zadaje 285% obrażeń celowi. Atak ma 60% szans na ominięcie wszystkich efektów obronnych łącznie z kontratakiem. |
Efekt II | Cel otrzymuje 196 obrażeń od krwawienia przez 4 tury. Ten efekt kumuluje się z podobnymi efektami. |
Efekt III | Bohater regeneruje 548 PŻ przez 4 tury. |
Efekt IV | Jeśli bohater zginie podczas tych 4 tur, zostanie wskrzeszony na początku następnej tury z 32% zdrowia. W razie śmierci bohatera wszystkie efekty statusu zostaną anulowane. |