Sezon III zbliża się wielkimi krokami!

Small Giant Games ogłosiło, że 2020 rok przyniesie upragniony III sezon oraz wniesie spory powiew świeżości do gry! Twórcy przedstawili trochę nowych postaci. Ich statystyki wciąż mogą się zmienić, ponieważ są one w fazie beta-testów.

 

INFORMACJE
Żywioł mrok
Rzadkość rzadki
Klasa mnich
Regeneracja many średnia
Królestwo Midgard
STATYSTYKI
Moc 458
Atak 453
Obrona 431
Zdrowie 816
UMIEJĘTNOŚĆ SPECJALNA
Nazwa Podwójne cięcie
Efekt I Zadaje 200% obrażeń celowi.
Efekt II Zadaje 350% obrażeń innemu losowemu wrogowi. Zadaje dodatkowe obrażenia przeciwko bohaterom światłości.

 

INFORMACJE
Żywioł natura
Rzadkość rzadki
Klasa paladyn
Regeneracja many średnia
Królestwo Nilfheim
STATYSTYKI
Moc 459
Atak 431
Obrona 441
Zdrowie 855
UMIEJĘTNOŚĆ SPECJALNA
Nazwa Pusta pochwała
Efekt I Bohater i pobliscy sojusznicy otrzymują +48% do ataku przez 4 tury.
Efekt II Bohater i pobliscy sojusznicy otrzymują +46% do obrony przez 4 tury.
Efekt III Bohater i pobliscy sojusznicy regenerują 612 PŻ przez 4 tury.
Efekt IV Po 4 turach bohater otrzymuje następujące negatywne efekty statusu:
• -34% do ataku przez 4 tury.
• -34% do obrony przez 4 tury.
• -24% generowania many przez 4 tury. Efekty te nie mogą być odwołane czarami.

 

INFORMACJE
Żywioł natura
Rzadkość legendarny
Klasa paladyn
Regeneracja many wolna
Królestwo Asgard
STATYSTYKI
Moc 784
Atak 655
Obrona 624
Zdrowie 1402
UMIEJĘTNOŚĆ SPECJALNA
Nazwa Skarb z Gjallahorn
Efekt I Zwiększa zdrowie wszystkich sojuszników o 500. Jeśli zdrowie przekracza maksymalne PŻ, dodaje się je jako tymczasowe PŻ. Maksymalne tymczasowe PŻ wynoszą 100% normalnych PŻ. Zwiększone zdrowie chroni przed zmniejszeniem normalnego zdrowia.
Efekt II Każdy poległy sojusznik ma 20% szans na wskrzeszenie z 30% PŻ.
Efekt III Wszyscy sojusznicy otrzymują +30% do ataku przez 4 tury.

 

INFORMACJE
Żywioł światłość
Rzadkość rzadki
Klasa druid
Regeneracja many szybka
Królestwo Alfheim
STATYSTYKI
Moc 457
Atak 424
Obrona 418
Zdrowie 905
UMIEJĘTNOŚĆ SPECJALNA
Nazwa Bee Bravado
Efekt I Przyzywa pszczelego pomocnika dla każdego sojusznika z 15% PŻ i 17% ataku odziedziczonego po właścicielu.
Efekt II Każde trafienie pszczelego pomocnika daje celowi następujące dolegliwości:
• Cel otrzymuje 32 obrażenia od trucizny przez 2 tury.
• Cel nie może przyzywać pomocników przez 4 tury.

 

INFORMACJE
Żywioł natura
Rzadkość legendarny
Klasa mnich
Regeneracja many średnia
Królestwo Alfheim
STATYSTYKI
Moc 785
Atak 753
Obrona 741
Zdrowie 1353
UMIEJĘTNOŚĆ SPECJALNA
Nazwa Orzechy Yggdrasila
Efekt I Przywraca 42% zdrowia wszystkim sojusznikom.
Efekt II Wszystkie klocki natury na planszy zostaną ulepszone. Ulepszone klocki mają +64% ataku, gdy atakujący bohater użyje umiejętności specjalnej i -57% ataku, gdy broniący bohater użyje umiejętności specjalnej.

 

INFORMACJE
Żywioł mrok
Rzadkość epicki
Klasa barbarzyńca
Regeneracja many średnia
Królestwo Helheim
STATYSTYKI
Moc 657
Atak 722
Obrona 618
Zdrowie 1047
UMIEJĘTNOŚĆ SPECJALNA
Nazwa Straszny duch
Efekt I Usuwa wszystkie odwoływalne i nieodwoływalne czarami efekty statusu bohatera.
Efekt II Bohater zmienia się w Przerażającego Ducha. W tej postaci automatycznie zadaje 150% obrażeń losowemu wrogowi w każdej turze. Bohater pod postacią ducha odnosi obrażenia jedynie od przeciwnego żywiołu. Efekt trwa 4 tury.

 

INFORMACJE
Żywioł ogień
Rzadkość epicki
Klasa mnich
Regeneracja many wolna
Królestwo Muspelheim
STATYSTYKI
Moc 658
Atak 711
Obrona 624
Zdrowie 1068
UMIEJĘTNOŚĆ SPECJALNA
Nazwa Bouldery z magmy
Efekt I Zadaje 235% obrażeń wszystkim wrogom. Każde uderzenie ma 80% szans na trafienie.
Efekt II Obrażenia są zwiększone o 70% za każdego zabitego wroga.

 

INFORMACJE
Żywioł ogień
Rzadkość legendarny
Klasa wojownik
Regeneracja many szybka
Królestwo Helheim
STATYSTYKI
Moc 786
Atak 760
Obrona 756
Zdrowie 1312
UMIEJĘTNOŚĆ SPECJALNA
Nazwa Szpon z adamandytu
Efekt I Zadaje 285% obrażeń celowi. Atak ma 60% szans na ominięcie wszystkich efektów obronnych łącznie z kontratakiem.
Efekt II Cel otrzymuje 196 obrażeń od krwawienia przez 4 tury. Ten efekt kumuluje się z podobnymi efektami.
Efekt III Bohater regeneruje 548 PŻ przez 4 tury.
Efekt IV Jeśli bohater zginie podczas tych 4 tur, zostanie wskrzeszony na początku następnej tury z 32% zdrowia. W razie śmierci bohatera wszystkie efekty statusu zostaną anulowane.

Możesz również polubić…

Subscribe
Powiadom o
guest
0 komentarzy
najstarszy
najnowszy oceniany
Inline Feedbacks
View all comments