Straciłem dostęp do konta, jak mogę je odzyskać?

Straciłem dostęp do konta, jak mogę je odzyskać?

Jeżeli straciłeś dostęp do konta po reinstalacji gry lub po rozpoczęciu gry na innym urządzeniu, możesz je odzyskać pod warunkiem, że zapisałeś postęp łącząc się z Google Play (Android) lub Game Center (iOS). Uwaga: zapisywanie kilku kont na jednym urządzeniu może prowadzić do utraty zapisanych postępów.

Android (Google Play) / GameCenter (iOS)

Upewnij się, że zalogowałeś się do konta Google/konta GameCenter z poprawnym AppleID, na którym zapisałeś swoje postępy.

Nadal nie mogę odzyskać swojego konta!
  1. Jeżeli nadal nie możesz odzyskać swojego konta, wykonaj następujące czynności:
  2. Połącz konto z Facebookiem (ten sam profil, który był połączony ze straconym kontem)
  3. Wyślij wiadomość do supportu klikając tutaj.

W zgłoszeniu zawrzyj następujące informacje:

  • Account Identifier konta na którym obecnie jesteś zalogowany. Jest to unikalny numer znajdujący się w Menu -> Opcje -> Info w lewym górnym rogu (Konto: #XXXXXX).
  • Platforma Twojego urządzenia (Android lub iOS)
  • Nazwa profilu gracza, który chcesz przywrócić (wielkość liter ma znaczenie)
  • Poziom profilu gracza
  • Nazwa sojuszu w którym się znajdujesz, łącznie z pełnioną rangą – członek, członek starszyzny, współprzywódca, przywódca
  • Rachunek z Google Play / iTunes – potwierdzenie jakiejś płatności dokonanej ze starego konta. (załączyć screena pod Attachments).

Twórcy gry nie mają dostępu do żadnych prywatnych danych, w tym adresów e-mail. Konta gry są rozpoznawane na podstawie unikalnego numeru Account Identifier.

Zgłoszenia, które nie zawierają wszystkich potrzebnych informacji będą automatycznie zamykane.

Select the topic of your issue/message – w tym przypadku należy wybrać Lost Account or Progress Transfer.

 

Może Ci się również spodoba

X