Ile klocków muszę połączyć żeby naładować do pełna manę bohatera?
Każdy bohater ma określoną szybkość regeneracji many. Na jej podstawie możemy to określić. Kolejnym czynnikiem jest to, czy klocki trafiają celu. Jeżeli nie – generują podwójną ilość many! Regeneracja many:
- bardzo wolna – 14 klocków (trafiają w cel) lub 7 klocków (nie trafiają w cel)
- wolna – 12 klocków (trafiają w cel) lub 6 klocków (nie trafiają w cel)
- średnia – 10 klocków (trafiają w cel) lub 5 klocków (nie trafiają w cel)
- szybka – 8 klocków (trafiają w cel) lub 4 klocki (nie trafiają w cel)
- bardzo szybka 7 klocków (trafiają w cel) lub 4 klocki (nie trafiają w cel)
Istnieją też epickie oddziały, które przyśpieszają regenerację many. Gdy osiągną odpowiedni poziom – również nieznacznie wpływają na ilość klocków potrzebnych do pełnego załadowania many:
poziom 11 – bohater z bardzo szybką regeneracją many 7 -> 6 klocków trafiających w cel
poziom 17 – bohater z wolną regeneracją many 12 -> 11 klocków trafiających w cel
poziom 23 – bohater ze średnią regeneracją many 10 -> 9 klocków trafiających w cel
poziom 29 – bohater z szybką regeneracją many 8 -> 7 klocków trafiających w cel
Na przykład: Mając oddział epicki na poziomie 11, nasz bohater posiadający bardzo szybką regenerację many uzyska jej maksimum po trafieniu 6 klocków w cel (zamiast 7).
Najnowsze komentarze