Możesz również polubić…

Subscribe
Powiadom o
guest
11 komentarzy
najstarszy
najnowszy oceniany
Inline Feedbacks
View all comments
Waldi
Waldi
7 miesięcy temu

dzięki za kalendarz

Mario
Mario
7 miesięcy temu

Dzięki za kalendarz

Oti
Oti
7 miesięcy temu

Lipa, a nie kalendarz – a gdzie Potężne zwierzaki?

ehh
ehh
7 miesięcy temu
Reply to  Oti

w d*pie 🙂

Mirek
Mirek
7 miesięcy temu

Jak nie chcesz to nie musisz oglądać . Jest super dziękujemy i czekamy z utęsknieniem na następne kalendarze
pozdrawiam
dziadek

Waldi
Waldi
7 miesięcy temu

Zawsze znajdzie się taki Oti nic nie robi a krytykuje. Piękny jest ten swiat.

Tomek
Tomek
7 miesięcy temu

A wie ktoś jacy nowi bohaterowie będą w wezwaniu przeznaczenia?

Jakub
Jakub
7 miesięcy temu
Reply to  Tomek

To jest wlasnie to ryzyko chyba, ze nikt 😉
Ja tez sie wlasnie doczlapalem do 100 wezwan w koncu, ale mi nie podchodza aktualni, wiec czekam na kolejnych.
Pytanie, czy ktos wie, czy bohaterowie zresetuja sie od razu, gdy zegar docyka, czy bedzie jakas dluzsza przerwa?

Maciurella
Maciurella
6 miesięcy temu

Kiedy miraże mroku?

Piotr
Piotr
6 miesięcy temu
Reply to  Maciurella

Ostatnie były na początku czerwca, więc teraz wypadałyby gdzieś w drugiej połowie października.