Kolejna porcja nowych bohaterów sezonu III
Po pierwszej porcji nowych bohaterów, czas na kolejną! Bohaterowie są zaczerpnięci z mitologii nordyckiej, każdy z nich będzie należał do jednego z 9 królestw. Będzie to coś na zasadzie rodziny, z tym, że bonusy nie będą statyczne. Będą się uaktywniać w określonych warunkach np. przy śmierci/maksymalnego poziomu many/niskiego poziomu zdrowia konkretnych bohaterów. Oto 9 królestw:
Królestwo Alfheim
Członkowie: Ratatoskr, Kvasir.
- Wszyscy sojusznicy regenerują 4% PŻ gdy bohater królestwa Alfheim naładuje manę do maksimum.
Królestwo Asgard
Członkowie: Heimdall
- Wszyscy sojusznicy otrzymują umiarkowaną ilość many podczas śmierci bohatera królestwa Asgardu.
Królestwo Helheim
Członkowie: Tyr, Stonecleave
- Zadaje 50% obrażeń podczas śmierci bohatera królestwa Helheim.
Królestwo Jotunheim
Członkowie: Nordri
- Wszyscy sojusznicy otrzymują Lodowego Giganta Miniona (sługusa). Ilość % punktów życia oraz % ataku odziedziczonego po bohaterze nie są jeszcze znane.
Królestwo Midgard
Członkowie: Mist, Brynhild, Sif, Bjorn
- Wszyscy sojusznicy otrzymują +10% do ataku, pod warunkiem, że bohater królestwa Midgardu ma małą ilość punktów życia.
Królestwo Muspelheim
Członkowie: Sumle
- Wszyscy wrogowie otrzymują 31 obrażeń od poparzenia pod warunkiem, że bohater królestwa Muspelheim ma małą ilość punktów życia.
Królestwo Nilfheim
Członkowie: Ei-Dunn, Fenrir, By-Ulf
- Wszyscy wrogowie mają -10% do precyzji pod warunkiem, że bohater królestwa Nilfheim ma maksymalny poziom many. Szanse na pudło dotyczą również ofensywnych umiejętności specjalnych.
Królestwo Svartalfheim
Członkowie: Alfrike
- Wszyscy wrogowie otrzymują 31 obrażeń od trucizny, pod warunkiem, że bohater królestwa Svartalfheim ma małą ilość punktów życia.
Królestwo Vanaheim
Członkowie: Mireweave, Freya, Norns
- Mana wszystkich przeciwników zostaje zredukowana o 10% podczas śmierci bohatera królestwa Vanaheim.
Poznajmy teraz nowych bohaterów (statystyki oraz umiejętności w tabelach są zgodne na dzień 30.01.2020 i mogą się zmienić, gdyż są w fazie beta).
INFORMACJE | |
Żywioł | lód |
Rzadkość | rzadki |
Klasa | barbarzyńca |
Regeneracja many | średnia |
Królestwo | Jotunheim |
STATYSTYKI | |
Moc | 459 |
Atak | 483 |
Obrona | 401 |
Zdrowie | 808 |
UMIEJĘTNOŚĆ SPECJALNA | |
Nazwa | Topory lodu |
Efekt I | Zadaje 245% obrażeń celowi i niewielkie obrażenia pobliskim wrogom. |
Efekt II | Cel oraz pobliscy wrogowie otrzymują -54% do obrony przeciwko lodowi przez 4 tury. |
INFORMACJE | |
Żywioł | ogień |
Rzadkość | rzadki |
Klasa | paladyn |
Regeneracja many | średnia |
Królestwo | Nilfheim |
STATYSTYKI | |
Moc | 461 |
Atak | 417 |
Obrona | 476 |
Zdrowie | 841 |
UMIEJĘTNOŚĆ SPECJALNA | |
Nazwa | Splamiony topór |
Efekt I | Zadaje 220% obrażeń celowi oraz pobliskim wrogom. |
Efekt II | Cel oraz pobliscy wrogowie otrzymują -24% do regeneracji many przez 4 tury. |
INFORMACJE | |
Żywioł | światłość |
Rzadkość | epicki |
Klasa | kleryk |
Regeneracja many | szybka |
Królestwo | Midgard |
STATYSTYKI | |
Moc | 657 |
Atak | 682 |
Obrona | 599 |
Zdrowie | 1187 |
UMIEJĘTNOŚĆ SPECJALNA | |
Nazwa | Szarża Walkirii |
Efekt I | Zadaje 175% obrażeń celowi oraz pobliskim wrogom. |
Efekt II | Cel oraz pobliscy wrogowie są niewrażliwi na nowe buffy przez 3 tury. |
Efekt III | Cel oraz pobliscy wrogowie otrzymują -34% do obrony przeciwko umiejętnościom specjalnym przez 3 tury. |
Efekt IV | Cel oraz pobliscy wrogowie otrzymują -64% do regeneracji many przez 3 tury. |
INFORMACJE | |
Żywioł | natura |
Rzadkość | epicki |
Klasa | łotrzyk |
Regeneracja many | szybka |
Królestwo | Midgard |
STATYSTYKI | |
Moc | 656 |
Atak | 680 |
Obrona | 605 |
Zdrowie | 1175 |
UMIEJĘTNOŚĆ SPECJALNA | |
Nazwa | Obrona Walkirii |
Efekt I | Regeneruje 37% zdrowia bohatera i pobliskich sojuszników. |
Efekt II | Bohater oraz pobliscy sojusznicy stają się niewrażliwi na odwołanie efektów statusu przez 3 tury. |
Efekt III | Bohater oraz pobliscy sojusznicy otrzymują +74% do obrony przeciwko umiejętnościom specjalnym przez 3 tury. |
Efekt IV | Bohater oraz pobliscy sojusznicy otrzymują +24% do regeneracji many. |
INFORMACJE | |
Żywioł | lód |
Rzadkość | epicki |
Klasa | strażnik lasu |
Regeneracja many | bardzo szybka |
Królestwo | Vanaheim |
STATYSTYKI | |
Moc | 641 |
Atak | 692 |
Obrona | 592 |
Zdrowie | 1166 |
UMIEJĘTNOŚĆ SPECJALNA | |
Nazwa | Bolesny łańcuch |
Efekt I | Zadaje 150% obrażeń celowi oraz pobliskim wrogom. |
Efekt II | Kumulacja: Bohater otrzymuje +10% do ataku. Efekt kumuluje się. Maksymalnie 10 razy. |
INFORMACJE | |
Żywioł | światłość |
Rzadkość | legendarny |
Klasa | łotrzyk |
Regeneracja many | średnia |
Królestwo | Midgard |
STATYSTYKI | |
Moc | 784 |
Atak | 788 |
Obrona | 716 |
Zdrowie | 1306 |
UMIEJĘTNOŚĆ SPECJALNA | |
Nazwa | Gold Weaver |
Efekt I | Bohater oraz pobliscy sojusznicy kontratakują z siłą 100% otrzymanych obrażeń przez 4 tury. |
Efekt II | Bohater oraz pobliscy sojusznicy redukują otrzymywane obrażenia o 50% przez 4 tury. |
Efekt III | Bohater oraz pobliscy sojusznicy otrzymują +24% do regeneracji many przez 4 tury. |
INFORMACJE | |
Żywioł | mrok |
Rzadkość | legendarny |
Klasa | druid |
Regeneracja many | szybka |
Królestwo | Vanaheim |
STATYSTYKI | |
Moc | 788 |
Atak | 766 |
Obrona | 743 |
Zdrowie | 1339 |
UMIEJĘTNOŚĆ SPECJALNA | |
Nazwa | Czuwanie kruka |
Efekt I | Przywołuje kruka pomocnika dla każdego sojusznika. Każdy Kruk ma 20% PŻ oraz 20% ataku odziedziczonego od bohatera. |
Efekt III | Kruk pomocnik daje +120% do ataku wszystkim pozostałym pomocnikom swojego właściciela. |
Efekt IV | Wszyscy sojusznicy otrzymują +30% do obrony przez 4 tury. |
INFORMACJE | |
Żywioł | lód |
Rzadkość | legendarny |
Klasa | wojownik |
Regeneracja many | szybka |
Królestwo | Nilfheim |
STATYSTYKI | |
Moc | 785 |
Atak | 780 |
Obrona | 737 |
Zdrowie | 1297 |
UMIEJĘTNOŚĆ SPECJALNA | |
Nazwa | Ugryzienie mocy |
Efekt I | Zadaje 300% obrażeń celowi. |
Efekt II | Zadaje 600% obrażeń celowi jeśli przeciwnik ma mniej niż 50% punktów życia. |
Efekt III | Bohater otrzymuje umiarkowaną ilość many za każdego zabitego wroga oraz nieznaczną ilość many za każdego zabitego miniona (sługusa). |
Efekt IV | Przywraca bohaterowi 50% z zadanych obrażeń. |
INFORMACJE | |
Żywioł | światłość |
Rzadkość | legendarny |
Klasa | czarodziej |
Regeneracja many | średnia |
Królestwo | Vanaheim |
STATYSTYKI | |
Moc | 787 |
Atak | 770 |
Obrona | 718 |
Zdrowie | 1369 |
UMIEJĘTNOŚĆ SPECJALNA | |
Nazwa | Tąpnięcie Lodowca |
Efekt I | Zadaje 265% obrażeń celowi oraz pobliskim wrogom. |
Efekt II | Cel oraz pobliscy wrogowie stają się słabi przeciwko żywiołowi, przeciwko któremu są mocni. Pozostają słabi przeciwko żywiołowi, przeciwko któremu są słabi. Trwa to 4 tury. |
INFORMACJE | |
Żywioł | mrok |
Rzadkość | legendarny |
Klasa | czarnoksiężnik |
Regeneracja many | bardzo wolna |
STATYSTYKI | |
Moc | 786 |
Atak | 659 |
Obrona | 830 |
Zdrowie | 1421 |
UMIEJĘTNOŚĆ SPECJALNA | |
Nazwa | Kostka królestwa mroku |
Efekt I | Rzuca 5 Mrocznych Kości w losowych przeciwników. |
Efekt II | Mroczna Kość zadaje 200% obrażeń celowi. |
Efekt III | Mroczna Kość redukuje maksymalne punkty życia celu o 224. Maksymalna redukcja punktów życia nie może przekroczyć 30% oryginalnego HP. |
Efekt IV | Gdy mana celu osiągnie 100%, ten automatycznie rzuca Bezmyślny Atak na losowego sojusznika. Efekt trwa przez 3 tury. |
Ale Fenrir mi się podoba. Mocno obficie wyglądają nowi bohaterowie
Fenrir – Szarogrzywiec na sterydach xd
Norns jakby podkręcić talentami w obronę i życie to byłby fajny na tank
Kiedy cała ta zabawa się zaczyna?
Super że dajecie do gry nowych bohaterów ale dajcie szansę ich tam zdobyć A nie że same 3* postacie tylko
Ps.mogliscie w prezencie jeszcze jakaś flaszkę świata rzucić bo flag bierze dużo
3 losowania i 3 razy 4*. Nieźle.
W ramach rekompensaty doładujemy Panu 3000 diamentów. Proszę sprawdzić skrzynkę.
bez kitu mordeczko
Niezły gift od twórców 🙂 a nie którzy narzekają, że nie warto w to grać. Ciężko zdobyć rękawiczki, ale widzę, że w marcu będzie możliwość na popchnięcie jednego bohatera 5* do przodu 😀
Witam.Gram od niedawna dzis wylosowalem 2×3* bohaterów.Mam pytanie czy takie wezwania pojawiaja sie co miesiąć czy co ile? I ewentualnie czy wiadomo np jakie bedzie nastepne ?
Witaj, właśnie zrobiłem infografikę na marzec https://empiresandpuzzles.pl/2020/02/27/harmonogram-zadan-i-wydarzen-na-marzec-2020/
Daty wydarzeń miesięcznych możesz śledzić także w naszym kalendarzu https://empiresandpuzzles.pl/kalendarz-wydarzen/
Pozdrawiam
Wczoraj i dziś nabyłem razem 16tu nowych bohaterów. Wśród tej szesnastki 5 x 4* (2 się powtarzało) reszta 3*. Z tej gromadki 11tu z nowego wypustu. Czym dłużej w to gram (zaraz będzie rok) tym bardziej się do gry zniechęcam. Przedmiotów do rozbudowy bohaterów jak na lekarstwo (mam wrażenie że kiedyś łatwiej o nie było) i żeby przy tylu losowaniach nie trafić nawet 1 (słownie jednego) bohatera legendarnego (tu mam na myśli moje ostatnie ~30 losowań). Przypuszczam że twórcy gry doszli do wniosku że najlepszą kasę mają z nowych graczy a starszych trzeba zniechęcać.
Jak to jest, że na 12 losowań mam 1 czwórkę a reszta to bohaterzy z trzema gwiadkami? Tyle czasu zbierania diamentów i zero satysfakcji.. Trzeba mieć szczęście w tej grze..