Kolejna porcja nowych bohaterów sezonu III

Po pierwszej porcji nowych bohaterów, czas na kolejną! Bohaterowie są zaczerpnięci z mitologii nordyckiej, każdy z nich będzie należał do jednego z 9 królestw. Będzie to coś na zasadzie rodziny, z tym, że bonusy nie będą statyczne. Będą się uaktywniać w określonych warunkach np. przy śmierci/maksymalnego poziomu many/niskiego poziomu zdrowia konkretnych bohaterów. Oto 9 królestw:

Królestwo Alfheim

Członkowie: Ratatoskr, Kvasir.

  • Wszyscy sojusznicy regenerują 4% PŻ gdy bohater królestwa Alfheim naładuje manę do maksimum.
Królestwo Asgard

Członkowie: Heimdall

  • Wszyscy sojusznicy otrzymują umiarkowaną ilość many podczas śmierci bohatera królestwa Asgardu.
Królestwo Helheim

Członkowie: Tyr, Stonecleave

  • Zadaje 50% obrażeń podczas śmierci bohatera królestwa Helheim.
Królestwo Jotunheim

Członkowie: Nordri

  • Wszyscy sojusznicy otrzymują Lodowego Giganta Miniona (sługusa). Ilość % punktów życia oraz % ataku odziedziczonego po bohaterze nie są jeszcze znane.
Królestwo Midgard

Członkowie: Mist, Brynhild, Sif, Bjorn

  • Wszyscy sojusznicy otrzymują +10% do ataku, pod warunkiem, że bohater królestwa Midgardu ma małą ilość punktów życia.
Królestwo Muspelheim

Członkowie: Sumle

  • Wszyscy wrogowie otrzymują 31 obrażeń od poparzenia pod warunkiem, że bohater królestwa Muspelheim ma małą ilość punktów życia.
Królestwo Nilfheim

Członkowie: Ei-Dunn, Fenrir, By-Ulf

  • Wszyscy wrogowie mają -10% do precyzji pod warunkiem, że bohater królestwa Nilfheim ma maksymalny poziom many. Szanse na pudło dotyczą również ofensywnych umiejętności specjalnych.
Królestwo Svartalfheim

Członkowie: Alfrike

  • Wszyscy wrogowie otrzymują 31 obrażeń od trucizny, pod warunkiem, że bohater królestwa Svartalfheim ma małą ilość punktów życia.
Królestwo Vanaheim

Członkowie: Mireweave, Freya, Norns

  • Mana wszystkich przeciwników zostaje zredukowana o 10% podczas śmierci bohatera królestwa Vanaheim.

Poznajmy teraz nowych bohaterów (statystyki oraz umiejętności w tabelach są zgodne na dzień 30.01.2020 i mogą się zmienić, gdyż są w fazie beta).

 

INFORMACJE
Żywioł lód
Rzadkość rzadki
Klasa barbarzyńca
Regeneracja many średnia
Królestwo Jotunheim
STATYSTYKI
Moc 459
Atak 483
Obrona 401
Zdrowie 808
UMIEJĘTNOŚĆ SPECJALNA
Nazwa Topory lodu
Efekt I Zadaje 245% obrażeń celowi i niewielkie obrażenia pobliskim wrogom.
Efekt II Cel oraz pobliscy wrogowie otrzymują -54% do obrony przeciwko lodowi przez 4 tury.

 

INFORMACJE
Żywioł ogień
Rzadkość rzadki
Klasa paladyn
Regeneracja many średnia
Królestwo Nilfheim
STATYSTYKI
Moc 461
Atak 417
Obrona 476
Zdrowie 841
UMIEJĘTNOŚĆ SPECJALNA
Nazwa Splamiony topór
Efekt I Zadaje 220% obrażeń celowi oraz pobliskim wrogom.
Efekt II Cel oraz pobliscy wrogowie otrzymują -24% do regeneracji many przez 4 tury.

 

INFORMACJE
Żywioł światłość
Rzadkość epicki
Klasa kleryk
Regeneracja many szybka
Królestwo Midgard
STATYSTYKI
Moc 657
Atak 682
Obrona 599
Zdrowie 1187
UMIEJĘTNOŚĆ SPECJALNA
Nazwa Szarża Walkirii
Efekt I Zadaje 175% obrażeń celowi oraz pobliskim wrogom.
Efekt II Cel oraz pobliscy wrogowie są niewrażliwi na nowe buffy przez 3 tury.
Efekt III Cel oraz pobliscy wrogowie otrzymują -34% do obrony przeciwko umiejętnościom specjalnym przez 3 tury.
Efekt IV Cel oraz pobliscy wrogowie otrzymują -64% do regeneracji many przez 3 tury.

 

INFORMACJE
Żywioł natura
Rzadkość epicki
Klasa łotrzyk
Regeneracja many szybka
Królestwo Midgard
STATYSTYKI
Moc 656
Atak 680
Obrona 605
Zdrowie 1175
UMIEJĘTNOŚĆ SPECJALNA
Nazwa Obrona Walkirii
Efekt I Regeneruje 37% zdrowia bohatera i pobliskich sojuszników.
Efekt II Bohater oraz pobliscy sojusznicy stają się niewrażliwi na odwołanie efektów statusu przez 3 tury.
Efekt III Bohater oraz pobliscy sojusznicy otrzymują +74% do obrony przeciwko umiejętnościom specjalnym przez 3 tury.
Efekt IV Bohater oraz pobliscy sojusznicy otrzymują +24% do regeneracji many.

 

INFORMACJE
Żywioł lód
Rzadkość epicki
Klasa strażnik lasu
Regeneracja many bardzo szybka
Królestwo Vanaheim
STATYSTYKI
Moc 641
Atak 692
Obrona 592
Zdrowie 1166
UMIEJĘTNOŚĆ SPECJALNA
Nazwa Bolesny łańcuch
Efekt I Zadaje 150% obrażeń celowi oraz pobliskim wrogom.
Efekt II Kumulacja: Bohater otrzymuje +10% do ataku. Efekt kumuluje się. Maksymalnie 10 razy.

 

INFORMACJE
Żywioł światłość
Rzadkość legendarny
Klasa łotrzyk
Regeneracja many średnia
Królestwo Midgard
STATYSTYKI
Moc 784
Atak 788
Obrona 716
Zdrowie 1306
UMIEJĘTNOŚĆ SPECJALNA
Nazwa Gold Weaver
Efekt I Bohater oraz pobliscy sojusznicy kontratakują z siłą 100% otrzymanych obrażeń przez 4 tury.
Efekt II Bohater oraz pobliscy sojusznicy redukują otrzymywane obrażenia o 50% przez 4 tury.
Efekt III Bohater oraz pobliscy sojusznicy otrzymują +24% do regeneracji many przez 4 tury.

 

INFORMACJE
Żywioł mrok
Rzadkość legendarny
Klasa druid
Regeneracja many szybka
Królestwo Vanaheim
STATYSTYKI
Moc 788
Atak 766
Obrona 743
Zdrowie 1339
UMIEJĘTNOŚĆ SPECJALNA
Nazwa Czuwanie kruka
Efekt I Przywołuje kruka pomocnika dla każdego sojusznika. Każdy Kruk ma 20% PŻ oraz 20% ataku odziedziczonego od bohatera.
Efekt III Kruk pomocnik daje +120% do ataku wszystkim pozostałym pomocnikom swojego właściciela.
Efekt IV Wszyscy sojusznicy otrzymują +30% do obrony przez 4 tury.

 

INFORMACJE
Żywioł lód
Rzadkość legendarny
Klasa wojownik
Regeneracja many szybka
Królestwo Nilfheim
STATYSTYKI
Moc 785
Atak 780
Obrona 737
Zdrowie 1297
UMIEJĘTNOŚĆ SPECJALNA
Nazwa Ugryzienie mocy
Efekt I Zadaje 300% obrażeń celowi.
Efekt II Zadaje 600% obrażeń celowi jeśli przeciwnik ma mniej niż 50% punktów życia.
Efekt III Bohater otrzymuje umiarkowaną ilość many za każdego zabitego wroga oraz nieznaczną ilość many za każdego zabitego miniona (sługusa).
Efekt IV Przywraca bohaterowi 50% z zadanych obrażeń.

 

INFORMACJE
Żywioł światłość
Rzadkość legendarny
Klasa czarodziej
Regeneracja many średnia
Królestwo Vanaheim
STATYSTYKI
Moc 787
Atak 770
Obrona 718
Zdrowie 1369
UMIEJĘTNOŚĆ SPECJALNA
Nazwa Tąpnięcie Lodowca
Efekt I Zadaje 265% obrażeń celowi oraz pobliskim wrogom.
Efekt II Cel oraz pobliscy wrogowie stają się słabi przeciwko żywiołowi, przeciwko któremu są mocni. Pozostają słabi przeciwko żywiołowi, przeciwko któremu są słabi. Trwa to 4 tury.

 

INFORMACJE
Żywioł mrok
Rzadkość legendarny
Klasa czarnoksiężnik
Regeneracja many bardzo wolna
STATYSTYKI
Moc 786
Atak 659
Obrona 830
Zdrowie 1421
UMIEJĘTNOŚĆ SPECJALNA
Nazwa Kostka królestwa mroku
Efekt I Rzuca 5 Mrocznych Kości w losowych przeciwników.
Efekt II Mroczna Kość zadaje 200% obrażeń celowi.
Efekt III Mroczna Kość redukuje maksymalne punkty życia celu o 224. Maksymalna redukcja punktów życia nie może przekroczyć 30% oryginalnego HP.
Efekt IV Gdy mana celu osiągnie 100%, ten automatycznie rzuca Bezmyślny Atak na losowego sojusznika. Efekt trwa przez 3 tury.

Możesz również polubić…

Subscribe
Powiadom o
guest
13 komentarzy
najstarszy
najnowszy oceniany
Inline Feedbacks
View all comments
DESTROYEVSKY
DESTROYEVSKY
4 lat temu

Ale Fenrir mi się podoba. Mocno obficie wyglądają nowi bohaterowie

Arek
Arek
4 lat temu

Norns jakby podkręcić talentami w obronę i życie to byłby fajny na tank

lukson
lukson
4 lat temu

Kiedy cała ta zabawa się zaczyna?

Mateusz
Mateusz
4 lat temu

Super że dajecie do gry nowych bohaterów ale dajcie szansę ich tam zdobyć A nie że same 3* postacie tylko
Ps.mogliscie w prezencie jeszcze jakaś flaszkę świata rzucić bo flag bierze dużo

Artur
Artur
4 lat temu
Reply to  Mateusz

3 losowania i 3 razy 4*. Nieźle.

Rafik
Rafik
4 lat temu
Reply to  ColdHands

Niezły gift od twórców 🙂 a nie którzy narzekają, że nie warto w to grać. Ciężko zdobyć rękawiczki, ale widzę, że w marcu będzie możliwość na popchnięcie jednego bohatera 5* do przodu 😀

Roben
Roben
4 lat temu

Witam.Gram od niedawna dzis wylosowalem 2×3* bohaterów.Mam pytanie czy takie wezwania pojawiaja sie co miesiąć czy co ile? I ewentualnie czy wiadomo np jakie bedzie nastepne ?

Piwko
Piwko
4 lat temu

Wczoraj i dziś nabyłem razem 16tu nowych bohaterów. Wśród tej szesnastki 5 x 4* (2 się powtarzało) reszta 3*. Z tej gromadki 11tu z nowego wypustu. Czym dłużej w to gram (zaraz będzie rok) tym bardziej się do gry zniechęcam. Przedmiotów do rozbudowy bohaterów jak na lekarstwo (mam wrażenie że kiedyś łatwiej o nie było) i żeby przy tylu losowaniach nie trafić nawet 1 (słownie jednego) bohatera legendarnego (tu mam na myśli moje ostatnie ~30 losowań). Przypuszczam że twórcy gry doszli do wniosku że najlepszą kasę mają z nowych graczy a starszych trzeba zniechęcać.

Ewa
Ewa
4 lat temu

Jak to jest, że na 12 losowań mam 1 czwórkę a reszta to bohaterzy z trzema gwiadkami? Tyle czasu zbierania diamentów i zero satysfakcji.. Trzeba mieć szczęście w tej grze..